۸۷۲۴۲۱
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

کلانی: با مربی خارجی مخالفم، اما برانکو خودی است

پیشکوست باشگاه پرسپولیس گفت: برخی‌ها می‌خواهند کاری کنند تا برانکو از پرسپولیس جدا شود تا به اهداف خود برسند اما ما پیشکسوتان دیگر ساکت نخواهیم نشست.

خبرگزاری فارس: حسین کلانی درخصوص اینکه برانکو سرمربی پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی شاید از این تیم جدا شود گفت: متاسفانه اتفاقاتی در حال رخ دادن است که شاهد هستیم برخی‌ها در داستان برانکو شیطنت می‌کنند.

این وظیفه باشگاه است که پول برانکو را بدهد و امیدوارم که هرچه زودتر این اتفاق رخ بدهد چرا که او احساس غرور را به پرسپولیسی‌ها برگردانده و شاهد هستیم که در این سال‌های اخیر با حضور او تیم پرسپولیس به چه موفقیت‌هایی دست پیدا کرده است. من همواره با حضور مربیان خ ارجی در ایران مخالف بودم و اعتقاد داشتم که باید کار را به مربیان ایرانی بدهیم اما موضوع برانکو فرق می‌کند و ما پرسپولیسی‌ها او را از خودمان می‌دانیم.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد جلو کار کردن برانکو را در پرسپولیس بگیرد و مانع فعالیت‌های او شود آن وقت ما پیشکسوتان هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. ما تا الان سکوت کردیم و دخالتی انجام ندادیم اما اگر قرار باشد با برانکو که عامل دلخوشی پرسپولیسی‌ها بوده اینطور برخورد شود آنوقت ما هم ساکت نمی‌نشینیم و مسائلی که وجود دارد را بیان خواهیم کرد.

من کاری به هیچ شخصی ندارم چرا که به هر حال مسئولان باشگاه زحمت می‌کشند و با تلاش کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به موفقیت‌های خوبی رسیده و شاهد هستیم با برانکو توانسته‌ایم نتایج درخشانی را بگیریم. از طرف دیگر این تیم متعلق به مردم است و در سرما و گرما هیچگاه پشت پرسپولیس را خالی نکردند اما اگر برخی‌ها بخواهند برای ماندن برانکو سنگ‌اندازی کنند آن وقت ما هم ناگفته‌ها را مطرح می‌کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: در همه عمر ورزشی‌ام با حضور مربیان خارجی مخالف بودم اما یکی دو مربی خارجی در زندگی شخصی و ورزشی من بسیار تاثیرگذار بودند و همیشه ممنون آنها هستم اما درباره برانکو هم همین نظر را دارم چرا که او عملکرد بسیار درخشانی داشته است و همه ما پرسپولیسی‌ها امیدوار هستیم که او در این تیم بماند.

من هیچگاه به چنین مسائلی ورود نمی‌کردم و حتی زمانی که کارلوس کی‌روش هم در ایران بود هیچگاه صحبت نکردم تا همبستگی تیم ملی به هم نخورد و از او حمایت کردیم اما همه دیدند که او چقدر به فوتبال و مملکت ما ضرر زد و دست آخر با کلی تهمت‌زدن به ایران و ایرانی نشان داد که کم شخصیت است. موضوع برانکو اما فرق می‌‌کند و او شخصیت والای خودش را نشان داده و همه پرسپولیسی‌ها خواهان ماندن او در این تیم هستند.

کلانی تصریح کرد: اگر عده‌ای بخواهند بر سر موضوع برانکو شیطنت کرده و کاری کنند که او برود آن وقت ما پیشکسوتان هم ساکت نمی‌نشینیم و خیلی از مسائل را افشا می‌کنیم و می‌گوییم که هزینه‌های باشگاه کجا مصرف شده و به چه کسانی رسید. ما نمی‌خواهیم جو پرسپولیس خراب شود اما برخی‌ها می خواهند برانکو از پرسپولیس برود تا بتوانند به اهداف خود برسند و اگر آقایان نمی‌توانند کاری کنند که برانکو بماند بهتر است بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لوییز ۳۳

      چرا هییت مدیره پرسپولیس تمایلی برای موندن برانکو ندارند.

    • بدون نام

      کافیه چند تا باخت بیاره اونوقت خود شما نابودش میکنید

      پاسخ ها

      • بی نام؛

        نه پس قراره مربی خارجی با دستمزد کلان بیاد باختهای متعدد بیاره بهش بگن چه خوبی. این کار رو که فیروز کریمی هم میتونه بکنه

    • بدون نام

      یدفعه تمام زندگیتون رو بزنین بنام برانکو . ایشون دارن پول میگیرن بابت کارش تا پول کامل نگیره حاضر نیست 1 ماه کار کنه .حاضر نیست بیاد ایران. بعد اینا میگن برانکو خودیه. همینجوری اجنبی ها رو بزرگ و رودار میکنید . ایشون بابت کارش دلارها میگیره پول بیت المال رو میبره . لطفا بی خودی کسی رو اینقد خودمونی نکنید

      پاسخ ها

      • بی نام

        اگه پول میگیره نتیجه هم میگیره

      • بدون نام

        چرت نگو چند ماهه پول نگرفته

      • کیسه کش=خودش وبه نفهمی زدن

        هیسسسسسسسس
        ساکت ای کیسه کش نفهم و گاو

      • محمد حسین محمودی

        تو چرا ناراحتی میدونیم شماها خیلی دوست دارید برانکو از پرسپولیس بره تا شما نفس راحتی بکشید حریف پرسپولیس برانکو نمیشوید جوری حرف می زنی انگار مربیان دیگر تیم ها پول نمی گیرند مجانی کار می کنند مثل قلعه مرغی شفر منصوریان ووووو

    • بهرام

      تو غلط میکنی کیسه ی بیشرف.

    • بدون نام

      پولش رو میخواهد * حرفش که بی حساب نیست کدوم مربی تونسته ظرف چهار سال این همه افتخار برا پرسپولیس بیاره * آقایون هیئت مدیره پول خور ی ممنوع * با هوادارا طرفید مگر نمیخواهد ادامه حیات بدهید *

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هدایتی کجایی دقیقا کجایی لنگ پول لازم داره بیا دوباره ازپول بی زبان این مردم بدبخت بده لنگ .

      • بدون نام

        عابربانک کجاست حالا که به دادتون برسه پولهای اختلاس شما ها رو قهرمان کرد حرامتان باد این پولها ازآن بچه های گل فروش سرچهارراهها بود پول اون کولبرا بود با پول اختلاس قهرمان شدن خوب نیست

    • شاهین

      درود به پا طلایی فوتبال ایران مهندس حسین کلانی پیشکسوت بزرگ باشگاه پرسپولیس که واقعیت را گفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج