۸۷۲۴۵۳
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

افزایش ۶۰درصدی وام مسکن برای زوج‌های جوان

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ارائه طرح ملی مسکن از سوی دولت بیان کرد: ان‌شاءالله با اجرایی شدن این طرح و پشتیبانی سیستم بانکی کشور شاهد کنترل قیمت مسکن خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ارائه طرح ملی مسکن از سوی دولت بیان کرد: ان‌شاءالله با اجرایی شدن این طرح و پشتیبانی سیستم بانکی کشور شاهد کنترل قیمت مسکن خواهیم بود.

عبدالناصر همتی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و بررسی موضوع مسکن بیان کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن به علت افزایش تقاضا و کاهش عرضه است و ما نیاز داریم عرضه را تقویت کنیم تا بازار به تعادل برسد. اما بخش قابل توجهی از افزایش قیمت مسکن به دلیل قیمت‌های نسبی و تمایل مردم به خرید مسکن و حفظ ارزش سرمایه در جامعه بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: سیاست‌هایی که برای تثبیت اقتصادی در پیش گرفته شده است این روزها تأثیر خود را در بازار گذاشته و شاهد کاهش قیمت خیلی از کالاها هستیم که ان‌شاءالله با اجرایی شدن برنامه طرح ملی مسکن که دولت دارد و با پشتیبانی بیشتر بانک‌ها شاهد کنترل قیمت مسکن خواهیم بود.

رئیس کل بانک مرکزی در ادامه تصریح کرد: یکی از کارهایی که اواخر سال گذشته از سوی شورای پول و اعتبار انجام شد افزایش وام ساخت بود با این ویژگی که افرادی که وام ساخت دریافت می‌کنند در پایان سال می‌توانند آن را به خریدار منتقل کنند و با این کار حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد قدرت خرید مردم افزایش می‌یابد.

وی افزود: با حرکت وزارت مسکن و شهرسازی برای تولید و پشتیبانی از ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن شاهد کنترل بازار مسکن خواهیم بود.

وی در ادامه تاکید کرد: ما اعتقاد داریم که همه سیستم بانکی باید از طرح ملی مسکن حمایت کنند و ان‌شاءالله با اجرایی شدن این طرح شاهد اتفاقات مهمی در بخش مسکن در سال ۹۸ خواهیم بود. سقف تسهیلات مسکن برای زوج‌ها در تهران از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است و در شهرهای دیگر نیز این افزایش اتفاق افتاده است و به طور کلی ۶۰ درصد سقف وام مسکن افزایش یافته و مهمترین ویژگی آن این است که وام ساخت قابل انتقال به خریدار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متذکر

      افزایش وام کاریه عبث!!!! تا پای زوج جوان به بانک نرسیده قیمت مسکن افزاش و زوج جواب پشیمان از خرید مسکن!!!! و ضرر بابت ماندگاری پولشان در بانک!!!!!
      تنها راه خرید خانه توسط زوج جوان یا پیر واقعی کردن قیمت مسکن و حفظ آن و قطع دست واسطه های مانند املاکی های کلاش است و بس!!!!!!

      پاسخ ها

      • داودی نژاد

        هراملاکی کلاش نیست عزیز...قبول دارم خیلیاشون آدمای درستی نیستن ولی همه رونمیشه بایک دیدنگاه کرد..انسانهای خوب وباانصاف هم زیادهستن..

      • بدون نام

        داودی نژاد!
        حرفت درسته ولی وقتی اکثر املاکی های کلاش کلاشن نمیشه بخاطر یه عده نادر گفت اونها کلاش نیستند و نون حرم در نمیارن!!!
        همینکه همشون نرخ نیم درصدی از هر طرف(یک درصد) مصوب اتحادیه کلاششون رو بگیرن کلاشن ولی خیلیهاشون حتی به این 1% که رقم سرسام آوریه قانع نیستند و از هر طرف 1% و بیشتر درخواست می کنن وگرنه معامله رو با هزار طرفند بهم می زنند و نمی زارن خریدار خونه شو بخره!!!
        من خودم قبل آذر 96 پنج مورد رو رفتم معامله کنم ولی املاکی های کلاش نگذاشتن و بعد از معامله من خودشون با بی رحمی تمام رفتن برای خرید برای خودشون یا کساشون!!!

    • m

      شایعه میکنین ماشین میاد پایین، مردم حواسشون به ماشین جمع بشه بعد یهو مسکن رو ببرید بالا مردم هم نمیفهمن...رگ خواب مردم تو دستتونه قشنگ، اما دیگه شناختیمتون

    • بدون نام

      ما که ۶۰ سال سن داریم اما خانه نداریم چکار کنیم عقل کل ، ای نام آور ، ای بزرگ دلاور میز گرد ؟

    • بی نام از اهواز

      فقط و فقط راه کنترل مسکن اینه که سازمان ثبت اسناد و املاک هر کسی که یک دستگاه خانه دارد برای خانه دومش سند ثبت نکند.خود آن فرد برود و هر طور دوست دارد خانه بخرد.مثلا با قول نامه برود و یک دستگاه آپارتمان به قیمت 2 میلیارد تومن بخرد.هیچ کس حاضر نیست 2 میلیارد تومان بدهد منزل بخرد ولی سند به اسمش زده نشود.به این طریق خانه ها روی دست واسطه ها میماند و کسی حاضر نیست بخرد در نتیجه انبوهی از خانه میماند و بی مشتری و در نتیجه کسی وارد بازار سوداگری مسکن نمیشود.

    • بدون نام

      اخ وام میگید ضامن دلتی رواز بهشتت زهرا بیاریم حقوق دولتی از کدام کار شما فقط تنها رای که برای مردم میکنید وام نه ارزون کنید تا بتونن زندگی کن نه جون بدن شماهای ک چند تا خونه ماشین پول های انچنان دارید از دلمن بدبختت چه میفهمید پس ارزون کنی تا مردم لحنت نگن بگن خدا اموادتونوبیمرزه

      پاسخ ها

      • س.م

        سلام حرفت حسابی وخوب بود.ممنون از سخنان دلنشین وهم از املای خوبت

      • بدون نام

        دروغگو دروغگو دروغگو

    • بدون نام

      بی عقل اونایی که 20 30 سال ازدواج کردن خونه ندارن اونوقت از خونه دار شدن زوجهای جوان حرف میزنی.

    • بدون نام

      افزایش وام یعنی افزایش قیمت مسکن!
      اگر عرضه ندارین قیمت مسکن رو واقعی کنید نمی خواد نمک به زخم بپاشید!
      قیمت واقعی مسکن متری حداکثر 50 هزار تومانه نه بیشتر بیشتر از این قیمت مربوط به کلاشی املاکی های کلاشه!

    • بدون نام

      املاکی های کلاش اگه می خوان دوام داشته باشن فقط بیاد مبلغ ثابت بگیرن و از دخالت در معامله خودداری کنن وگرنه باید جمع کنن برن دستفروشی!!!!

    • بدون نام

      آزموده را آزمودن خطاست افزایش وام فقط قیمت مسکن رابالامیبردخریدارانرابدهکارتر...اگه راست میگی با واگذاری زمین قیمتهارابشکنید طومارگرانی مسکن رابپیچید

    • بدون نام

      خاک توسر کسانی که چشم به را ه دولت هستن که براشون کاری بکنه.اولین دشمن ملت مظلوم دولت مستکبر وظالم است.خدایاخودت جای عدل نشستی وداری میبینی.تاکی آه دل مامظلوما راازاین دولت بگیر.یاحق یامهدی جان...

    • بدون نام

      باافزایش وام به نتیجه نمی رسید واین یک سنگ بزرگ هست جلوی پای لنگ که همان ملت است اولا بیکاری جوانان ما وتابیکاری وجود دارد ازدواجی وجود ندارد وقتی ا دواجی نیست مسلما خانواده ای نیست وسپس تقاضای خانه اولی ها هم وجود ندارد حالا با افزایش وام شما در واقع بفکر جیب خودتان هستید که هیچ موقعه پر نمی شود تاآخر عمر زوج جوان باید سود وام مسکن را بدهدو لااقل به فکر کاهش قیمت منطقی مسکن باشید نه اینکه مردم گرفتار بدهی تاآخر عمر کنید اقای همتی مردم به تمام زوایایه این قوانین اگاه هستند راه حل پیدا کنید به جای اینکه مردم را درگیر مصائب کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج