جاباما
۸۷۲۴۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شکایت از شهریه دانشگاه آزاد در کمیسیون اصل نود

عضو کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به بررسی موضوع شهریه‌های دانشگاه آزاد در این کمیسیون گفت: قسمتی از شهریه‌هایی که توسط دانشگاه آزاد از دانشجویان اخذ می‌شود با برخی از آئین نامه‌ها تطابق ندارد.

خبرگزاری میزان: عضو کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به بررسی موضوع شهریه‌های دانشگاه آزاد در این کمیسیون گفت: قسمتی از شهریه‌هایی که توسط دانشگاه آزاد از دانشجویان اخذ می‌شود با برخی از آئین نامه‌ها تطابق ندارد.

امیر حسنخانی گفت: پرونده‌ای برای پذیرش دانشجویان دانشگاه آزاد در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: طبق این پرونده دانشگاه آزاد دانشجویانی را به عنوان ذخیره ثبت نام و حتی آن‌ها را به سر کلاس‌ها فرستاده و کارت دانشجویی هم برای آن‌ها صادر کرده بود اما همه این دانشجویان حذف شدند. این موضوع در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود در حال رسیدگی است.

این نماینده مجلس با اشاره به سایر مباحث کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود گفت: این کمیته همچنین به موضوع شهریه‌های دانشگاه آزاد ورود کرده است.

حسنخانی بیان داشت: قسمتی از شهریه‌هایی که توسط دانشگاه آزاد از دانشجویان اخذ می‌شود با برخی از آئین نامه‌ها تطابق ندارد همچنین ما پیرو این موضوع نامه‌نگاری را با آقای طهرانچی داشته‌ایم که این مسئله را حداقل منطبق با قوانین کنند چرا که اگر این دانشگاه شهریه اضافه از دانشجویان گرفته، باید به آنها بازگرداند.

سال گذشته، دانشگاه آزاد بر اساس اعلام ظرفیت برای برگزاری کنکور ۹۷ تعداد زیادی دانشجو در مقاطع کارشناسی و دکتری و در تمامی رشته‌ها به خصوص در رشته‌های پزشکی ثبت نام کرد. این دانشگاه حتی اقدام به اخذ شهریه ترم اول از دانشجویان پذیرش شده کرد، اما در زمان حضور در کلاس‌ها به دانشجویان گفته شد که دانشگاه تراز لازم را کسب نکرده و در این رشته‌ها امکان پذیرش وجود ندارد. به این ترتیب تعداد زیادی دانشجو بلاتکلیف شدند و شکایاتی را به کمیسیون اصل نود مجلس درباره اعلام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی، واصل کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج