۸۷۲۵۵۳
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

طراحی قطار سریع‌السیر برای مسیر تهران - اصفهان

مدیرعامل راه‌آهن گفت: در طرح قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان سرعت از ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت افزایش می‌یابد.

فارس نوشت: مدیرعامل راه‌آهن گفت: در طرح قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان سرعت از ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت افزایش می‌یابد.

سعید رسولی مدیرعامل راه‌آهن بعدازظهر امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت اجرایی و تأمین مالی قطار سریع‌السیر تهران ـ قم ـ اصفهان اظهار داشت:‌ اجرای این پروژه برعهده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گذاشته شده است، اما طرح در قانون به نام شرکت راه‌آهن است.

مدیرعامل راه‌آهن افزود: طی تفاهمنامه‌ای که با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به امضا رساندیم، مسئولیت اجرای پروژه برعهده شرکت ساخت است؛ راه‌آهن و شرکت ساخت در این پروژه به صورت مشترک با یکدیگر کار می‌کنند؛ یعنی بررسی و نظارت میدانی با شرکت ساخت خواهد بود. صورت وضعیت‌ها را بررسی و تأیید می‌کند و برای راه‌آهن می‌فرستد و تأیید نهایی و پرداخت آن در شرکت راه‌آهن انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به این‌که پیشرفت فیزیکی پروژه در بخش‌های مختلف متفاوت است گفت: ضرورت دارد سرعت این قطار، سرعتی قابل قبول باشد. مذاکرات برای ارتقای سرعت این قطار با سازمان برنامه و بودجه آغاز شده تا سرعت از ۲۵۰ تا ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت افزایش یابد.
وی تأکید کرد:‌ اگر قرار باشد قطار پرسرعت در کشور داشته باشیم، باید سرعت آن بالای ۳۰۰ کیلومتر باشد.

مدیرعامل راه‌آهن در پاسخ به سوال فارس گفت که فاینانس چین برای این پروژه گشایش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیمت احتمالی بلیطشم بگین

    • بدون نام

      فقط اصفهان.تهران قم و شیراز.بقیه هیچ.کشکن.ادم نیستن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این شهرا خودشون عرضه و لیاقت دارند
        بجای اینکه یقه هم میهنتو بگیری یقه مسئولان شهری و استانی تونو بگیرید

    • بدون نام

      شروع شد بریز و بپاش اخرش هم هیچ ، فقط یک راه داریم و بس ،کار باید توسط پیمانکار خارجی ، ناظر خارجی ، بیمه گذار خارجی و سازنده تجهیزات مطمعن صورت بگیرد و لا غیر /.

    • بدون نام

      چرافقط تهران اصفحان ؟؟؟؟؟؟

    • شانجانی

      می بخشید از طراحی قیمت بلیط این قطار چه خبر ؟!!!!!!

    • بدون نام

      ههههههههه.واقعا خجالت بکشید تازه میخوان طراحی کنن .این 30سال بعدم 70سال هم ساخت داره تازه اگه جواب بده توی این صد سال چندتا مسئول میان میخورند و میبرند.دمتون گرم از این طراحی ها بکنید .اونوقت چین میاد توی ورزشگاه با طراحی سه بعدی اژدها می سازه که توی ورزشگاه دور میزنه و پرواز میکنه.توی ایران هم هنوز نتونستند آفتابه بسازند که درحین پر شدن یه صدای مشخصی بده هر آفتابه یه صدای به خصوص داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج