۸۷۲۵۷۴
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

ضرب و شتم کارکنان شرکت برق توسط سارقان!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: متأسفانه امروز در شهرستان‌های ایلام و مهران متخلفین و سارقین انرژی اقدام به ضرب و شتم همکاران شرکت توزیع برق کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: متأسفانه امروز در شهرستان‌های ایلام و مهران متخلفین و سارقین انرژی اقدام به ضرب و شتم همکاران شرکت توزیع برق کرده‌اند.

هادی شیرخانی اظهار کرد: متأسفانه با حجم بسیار بالایی از سرقت انرژی توسط برخی از مشترکین مواجه هستیم و همه باید تلاش، کنند تا این ناهنجاری را مهار کنیم بر این اساس از همه گروه‌های مرجع، نخبگان درخواست می‌شود پیشنهادهای خود را در این راستا در اختیار شرکت توزیع برق ایلام قرار دهند.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز در شهرستان‌های ایلام و مهران متخلفین و سارقین انرژی اقدام به ضرب و شتم همکاران شرکت توزیع برق کرده‌اند، تصریح کرد: برای مقابله با سارقان، متخلفین و سارقان انرژی به خصوص کسانی که با سرقت برق اقدام به کسب درآمد می‌کنند را در رسانه‌ها به عموم مردم معرفی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام، گفت: اعلان عمومی آن کمک به حل موضوع کرده چون کسانی که برق سرقت می‌کنند فقط به شرکت برق آسیب نمی‌رسانند بلکه به همسایه‌ها و تجهیزات برقی آنان نیز آسیب رسانده و عامل عمده بسیاری از خاموشی‌ها هم این سارقان انرژی هستند.

شیرخانی تصریح کرد: فشار بیش از حد و تحمیل بار غیراستاندارد به شبکه سبب تخریب و سوختن تجهیزات می‌شوند و نتیجه آن خاموشی برق است که بسیاری از هم استانی‌های عزیز این موضوع را به حساب شرکت‌برق و کوتاهی همکاران ما می‌گذارند و نمی‌دانند که بخش عمده‌ای از این خاموشی‌ها نتیجه کار سارقین انرژی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .

      مردم ندارن پول برق و آب و گاز بدن .چکار کنن .مطمعن باش دیگه مجبورن ک درگیر میشن

    • بدون نام

      خوب کاری می کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقشون رو می گیرند

      • وانک علا خلق عظیم

        مردم پول ندارند بدهند بااین قبضهای کمرشکن خیلی برای وسایل برقی مردم دلتون میسوزد دروغگوها فقط بخاطر خالی کردن جیب مردم مگر أمام خمینی نگفتند آب برق اتوبوس و غیره به ملت مظلوم ایران مجانی بدهید حالا ملت مجانی نمخوان کمی مراعات حال ملت شریف ایران باشید تواین وضعیت اقتصادی بد که مسبب اصلیش خود دولت هست بکنید سرقت کردن پس چرا جلو اختلاس گران بزرگ بیت المال نمیکنبد

    • بدون نام

      انرژی رو ارزان کنید ومردم که نیاز به آب وبرق وگاز دارند کنتور واگذار کنید .کم کاری ادارات وسختگیریها باعث دزدی مردم میشه ایلام با دمای ۵۵ درجه بالای صفر مردمش بدون برق وکولر چجور زندگی کنند خودتان را یک لحضه بجای مردم ایلام فرض کنید .خودتان باشید چه تصمیمی میگیرید

    • بدون نام

      دزدان برق به اشد مجازات محکوم هستند. اینها عوامل آل سعود اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هم خرما عزیز هم خدا سازمان برق هم پول اشتراک برق (سه میلیون تومان)را میخواهد هم پول مصرف برق
        با این وضعیت اقتصادی مردم از کجا پول برق باید بدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج