۸۷۲۵۸۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ترکاشوند: از ژاپن زهرچشم گرفتیم

کارشناس والیبال ایران گفت: با پیروزی بر ژاپنی‌ها در خانه‌شان زهر چشم خوبی از آنها گرفتیم.

خبرگزاری فارس: محمد ترکاشوند درمورد نتایج تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار داشت: عملکرد تیم ملی در مجموع خیلی خوب بود و نتایج درخشانی کسب شد. من فکر می‌کنم برزیل را هم می‌توانستیم شکست دهیم و به دلیل چند اشتباه نتیجه را واگذار کردیم. در کل باید بگویم که ایران دو هفته عالی را پشت سر گذاشت و ترکیب اصلی هم به دست آمده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ملی بدون بازی تدارکاتی وارد مسابقات شد کمتر کسی توقع چنین بازی‌های درخشانی را داشت. از طرفی این نکته خیلی خوب است که کادر فنی ترکیب اصلی خود را شناخته است. خوشبختانه امروز یلی و مجرد هم در ترکیب قرار گرفتند و عملکرد خوبی داشتند. این تغییرات در تیم ملی نیاز بود، اما ای کاش بدون مصدومیت فرصت به جوانان می‌رسید.

کارشناس والیبال ایران خاطرنشان کرد: با عملکردی که ملی‌پوشان داشتند اعتماد به نفس‌‌شان بالا رفت و دو هفته در ایران می‌توانند حریفان را به چالش بکشند. به عقیده من امسال سال نتیجه‌گیری تیم ملی است، چون واقعاً شرایط ایده‌آل است. چند لژیونر در ترکیب تیم داریم که خیلی خوب ظاهر می‌شوند؛ امیر غفور واقعاً متحول شده و پخته و حرفه‌ای بازی می‌کند. میلاد عبادی‌پور دو سال است که در لهستان توپ می‌زند و تمام این عوامل دست به دست هم داد تا تیم ملی خوب بازی کند. ملی‌پوشان باید از این فرصت استفاده کنند و روی سکو بروند، چراکه دیگر مشخص نیست چه زمانی این شرایط برای والیبال ایران فراهم شود.

ترکاشوند با بیان اینکه بازیکنان باتجربه ایران کاملاً پخته شده‌اند و جوانان خوبی هم در جمع ذخیره‌ها حضور دارند، افزود: درمورد تیم ژاپن باید بگویم که آنها همیشه خوب هستند و سال گذشته گربه سیاه والیبال ما شده‌ بودند. با پیروزی بر ژاپنی‌ها در خانه‌شان زهر چشم خوبی از آنها گرفتیم. فکر می‌کنم تیم ژاپن تا زمان مسابقات انتخابی المپیک متحول می‌شود و بنابراین نباید در باد این پیروزی بخوابیم. اگر ژاپنی‌ها به مرز خودباوری برسند می‌توانند کار را برای ایران سخت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج