جاباما
۸۷۲۵۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

با بیل و رونالدو هم مشکلات یونایتد حل نمی‌شود

اسطوره منچستریونایتد به اوله گنار سولسشر توصیه کرد که به فکر خریدهای گرانقیمت برای فصل بعد نباشد.

ورزش سه: منچستریونایتد سال هاست که موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نشده است. از سال ۲۰۱۳ که سر الکس فرگوسن اعلام بازنشستگی کرد، یونایتدها دیگر رنگ قهرمانی لیگ را ندیده اند. مربیان بعدی هیچکدام نتوانستند موفقیت های فرگوسن را تکرار کنند. از مویس گرفته تا فن خال و مورینیو. اکنون باید دید که اوله گنار سولسشر چه تیمی را روانه فصل بعد خواهد کرد.

صحبت از جذب گرت بیل و یکی دو ستاره گرانقیمت دیگر است اما وین رونی معتقد است که سولسشر باید به فکر ساختن تیمی برای آینده باشد.

با بیل و رونالدو هم مشکلات یونایتد حل نمی‌شود

او به بی بی سی گفت: « اوله گنار در درجه اول باید سعی کند، یک تیم متحد و منسجم را بسازد و فکر نمی کنم با خرید یک یا دو بازیکن بالای 100 میلیون پوند، این مساله شدنی باشد. این کمکی به یونایتد با بازیکنانی که فعلا در اختیار دارد، نمی کند.

معتقدم سولسشر باید به فکر جذب 5 یا 6 بازیکن ارزان قیمت تر ولی با کیفیت باشد. بازیکنانی که توانایی تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را داشته باشند. این بهتر از جذب یک یا دو بازیکن با ارقامی بالاست.»

رونی ادامه داد: « یونایتد باید به فکر بازیکنانی 30 تا 40 میلیون پوندی باشد و با ارتقای سطح کیفی آنها بتواند در درازمدت به اهدافش برسد. هواداران هم باید کمی بیشتر صبر کنند. می توان رونالدو، مسی، راموس و گرت بیل را جذب کرد و 300 تا 350 میلیون پوند هم هزینه کرد ولی این خریدها در درازمدت برای یونایتد کفایت نخواهند کرد. باید تیمی برای آینده ساخت و به فکر جذب بازیکنان جوان ولی مستعد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج