جاباما
۸۷۲۶۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«شهر سوخته» آماده نمایش شد

فیلم سینمایی "شهر سوخته" به کارگردانی ناصر پویش که ساختاری مستند داستانی دارد بعد از ۱۸ ماه کار مداوم برای نمایش آماده شد.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی "شهر سوخته" به کارگردانی ناصر پویش که ساختاری مستند داستانی دارد بعد از ۱۸ ماه کار مداوم برای نمایش آماده شد.

طبق گزارش رسیده، این فیلم درباره منطقه "شهر سوخته" زابل است. شهری که یکی از بلندترین تمدن های دوران سپیده دم تاریخ را داشته است و بیش از ۱۴۰۰ سال دوام یافته است.

«شهر سوخته» آماده نمایش شد

با کاوش‌هایی که در چندین دهه اخیر در این شهر صورت گرفته بسیاری از یافتههای باستان شناسان و تاریخ نویسان را دگرگون کرده است. این فیلم تلاش دارد تا بخشی از این یافته‌ها را به تصویر بکشد.

همزمان با کاوش باستان شناسی در شهر سوخته صدایی از اعماق خاک شنیده می‌شود. فیلم در حالی که همراه با باستان شناسان به روایت گزارشی از کاوش ها می‌پردازد موازی با آن به جستجوی صدا در اعماق خاک و به اعماق تاریخ می رود تا با مردم کهنسال شهر سوخته همراه شود...

این فیلم دومین فیلم بلند "ناصر پویش" بعد از فیلم "شبیه شیدایی" است که بخاطر پاره‌ای از ممیزی‌ها هنوز بعد از 5 سال فرصت نمایش نیافته است.

ناصر پویش فعالیت هنری خود را از سال 1369در رسانه‌ها و به عنوان منتقد فیلم و سردبیر آغاز کرد. سپس مدتی دستیار نگارش و کارگردان فیلمسازانی بود و ساخت فیلم‌هایی را در سابقه کاری‌اش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج