جاباما
۸۷۲۶۳۸
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

حجت‌الاسلام محمدحسنی: ۴۰سال است، ما می‌زنیم و دشمن می‌خورد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی ایران پنجه در پنجه استکبار انداخته است. ما می‌زنیم و دشمن می‌خورد. عمق استراتژی به وجود آمده در سایه مقاومت را ببینید. ما کجا ایستاده‌ایم و آمریکا کجا ایستاده است.

خبرگزاری ایسنا : رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تنها راه حفظ عزت ملی «مقاومت» است، گفت: مقاومت تنها راه جلوگیری از استیلای اجانب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید و قدیم امور روحانیون این سازمان گفت: چنانچه بخواهیم گام دوم انقلاب را نیز مثل گام نخست محکم، با اقتدار و سربلندی برداریم و طی کنیم باید از بعد فردی و اجتماعی انسان‌های مقاومی باشیم.

وی در همین رابطه به حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه خداوند اختیار همه مؤمنین را به خودشان واگذار کرده اما به آنها اجازه نداده که ذلت را بپذیرند، گفت: انسان غیر مقاوم امکان ندارد بتواند عزت خود را حفظ کند؛ انسان آزاد است اما آزاد نیست که خودش را ذلیل کند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با تاکید بر اینکه تنها راه حفظ عزت ملی مقاومت است، گفت: مقاومت تنها راه جلوگیری از استیلای اجانب است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: مقرون به صرفه‌ترین راه مبارزه با سلطه مقاومت است. البته هم تسلیم شدن هزینه دارد هم مقاومت اما در تسلیم شدن همه داشته‌های خود را باید تقدیم آنان کنی و در مقاومت بر داشته‌هایت اصرار می‌ورزی.

وی تاکید کرد: ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی ایران پنجه در پنجه استکبار انداخته است. ما می‌زنیم و دشمن می‌خورد. عمق استراتژی به وجود آمده در سایه مقاومت را ببینید. ما کجا ایستاده‌ایم و آمریکا کجا ایستاده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه قاطبه مردم ایران یکپارچه پشت انقلاب و ارزش‌ها ایستاده‌اند، تصریح کرد: در میان مسئولین این یکپارچگی وجود ندارد و دو تفکر در برابر استکبار وجود دارد نخست تسلیم شدن و سازش است و دوم محکم ایستادن مقابل آمریکاست.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: هر انسان با شرفی می‌داند طبق وعده‌های قرآن کریم و عقل سلیم تنها راه حفظ کرامت و شرافت مقاومت است بنابراین راهبرد ما در گام دوم انقلاب مقاومت است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش: مقام معظم رهبری بهترین سرنوشت را برای کشور رقم زدند

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش نیز در آیین صبحگاه عمومی ستاد این نیرو اظهار داشت: ایران اسلامی در سایه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) همواره هوشیار بوده و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می برند چرا که بازدارندگی نظامی ایران در بهترین شرایط است.

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی بی نظیر بود که بتوانیم در راستای تعالی هرچه بیشتر معنوی از آن بهره برداری کنیم و بحمدالله شاهد آن بودیم که در طول ماه مبارک، جلسات قرآنی و معرفت افزایی با استقبال خوب کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌ها همراه بود که این خود نشان از استفاده هرچه بیشتر کارکنان نیروی هوایی الهی از برکات آن ماه داشت.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به آمادگی حداکثری نیروی های مسلح به منظور مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی دشمنان، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در سایه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) همواره هوشیار و بیدار بوده و در همین راستا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در آمادگی کامل بسر می برند.

وی همچنین با اشاره به یاوه گویی‌های اخیر مقامات آمریکایی گفت: در هفته‌های اخیر شاهد لفاظی‌ها و گزافه گویی‌های مقامات ایالات متحده علیه کشورمان بودیم که همزمان با آن، جنگ روانی و تبلیغاتی شدیدی نیز در فضای مجازی علیه دستاوردهای نظام اسلامی بالاخص در حوزه دفاعی و نظامی آغاز شد؛ در همین راستا موضع گیری های استوار و قاطع رهبر معظم انقلاب، مسئولان نظام و نیرو های مسلح در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان موجب آن شد تا آمریکایی‌ها بلافاصله از مواضع خود عقب نشینی کرده و سخن از مذاکره و توافق مجدد با جمهوری اسلامی ایران به میان آورند.

امیر سرتیپ هادیان با اشاره به عناصر فرهنگ مقاومت از دیدگاه مقام معظم رهبری در سخنرانی سالگرد ارتحال حضرت امام راحل(ره) و مولفه های قدرت جمهوری اسلامی، تاکید کرد: مهمترین و اصلی ترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، ولی فقیه و رهبری عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در برهه‌های گوناگون طی سه دهه گذشته است که با تصمیم گیری‌های شجاعانه خویش در مقاطع حساس، بهترین پیش‌آمد و سرنوشت را برای کشور رقم زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج