۸۷۲۶۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جدایی ستاره‌ها تصمیم منصوریان را عوض می‌کند؟

به نظر می‌رسد که سرمربی ذوب‌آهن با توجه به جدایی ستارگانش برنامه‌اش برای حضور در نقل و انتقالات را عوض می‌کند و به دنبال پوشش نقاط ضعف است.

ورزش سه: ذوب‌آهن در نیم فصل دوم از رده چهاردهم جدول به رتبه ششم رسید تا با جهشی عالی فصل را به اتمام برساند. از طرف دیگر آن‌ها با کسب نتایج دور از انتظار در مرحله پلی آف و سپس گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم اول به دور حذفی صعود کردند تا تنها نماینده باقی مانده فوتبال ایران لقب بگیرند و حالا در انتظار الاتحاد عربستان باشند.

همین درخشش و فرم ایده‌آل بازیکنان هم باعث شد تا دیگر تیم‌های مدعی به ترکیب ذوب‌آهن هجوم برده و ستاره‌های آن‌ها را پشت هم صید کنند. اولین جدا شده این تیم رشید مظاهری بود. ستاره چند فصل اخیر ذوبی‌ها که رکورددار بسته نگه داشتن دروازه در لیگ قهرمانان آسیا است، با قراردادی چهار ساله به تراکتورسازی رفت تا به حضور بلند مدتش در این تیم پایان دهد و اولین شاه ماهی نقل و انتقالات لقب بگیرد.

از طرفی محمدرضا حسینی نیز که از مدت‌ها قبل بحث حضورش در تیم‌های بزرگتر مطرح شده بود با عقد قراردادی دو ساله به سپاهان رفت تا دیگر ستاره ذوب‌آهن بار دیگر زیر نظر امیر قلعه نویی کار خود را ادامه دهد. بی شک جدایی این دو ستاره ضربه سختی به ترکیب ذوب‌آهن وارد می‌کند و باید دید آن‌ها چه نقشه‌ای برای جبران این ضربه خواهند داشت.

جدایی ستاره‌ها تصمیم منصوریان را عوض می‌کند؟

حالا هم بحث جدایی دو ستاره دیگر آن‌ها مطرح شده است. ارسلان مطهری که بهترین بازیکن منصوریان در نیم فصل دوم بود حالا در یک قدمی پیوستن به استقلال قرار دارد و همه از او به عنوان خرید تابستانی آبی پوشان نام می‌برند. دیگر ستاره خط حمله این تیم یعنی کریستین اوساگونا نیز قرارداد خود را تمدید نکرده و احتمال جدایی‌اش با توجه به نرخ ارز زیاد است.

بعد از اتمام لیگ هجدهم و صعود ذوب‌آهن به دور بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا علیرضا منصوریان طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که با حفظ شاکله تیم، پس از جذب دو بازیکن و با کمترین تغییر پا به لیگ نوزدهم خواهیم گذاشت. مسئله‌ای که سعید آذری و هیئت مدیره باشگاه هم به آن اذعان دارد. اما حالا چهار ستاره اصلی تیم جدا شده‌اند و این ضربه سنگینی به ترکیب وارد می‌کند.

به همین دلیل کل برنامه منصوریان برای حضور در نقل و انتقالات عوض شده است. حالا آن‌ها با توپ پر به بازار می‌آیند تا کمبودها را جبران کنند. به خصوص حالا که جدایی این بازیکنان فشار منصوریان برای جذب بازیکن را بر روی مدیریت باشگاه افزایش می‌دهد. او حالا فرصت استثنایی دارد تا به مراحل بالاتر آسیایی همراه با ذوب‌آهن راه پیدا کند و هیچ دوست ندارد فرصت آسیایی شدن از طریق لیگ نوزدهم را از دست بدهد. دو هدف بسیار مهم که تیمی قدرتمند می‌طلبد و همین انگیزه سرمربی با تجربه سبزپوشان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج