جاباما
۸۷۲۶۹۰
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

ماهواره‌های عربی به دنبال حذف شبکه‌های ایرانی

روزنامه مکه عربستان سعودی به نقل از منابعی نوشت که ماهواره‌های عربی به زودی همه قراردادها با شبکه‌های تلویزیونی ایرانی را لغو خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: روزنامه سعودی «مکه» به نقل از «منابع آگاه» نوشت که شرکت‌های ماهواره‌ای عربی به اجماع توافق کردند که همه قراردادها با شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های ایرانی را در منطقه متوقف کنند.

این روزنامه دیروز شنبه نوشت که این توافق بعد از آن حاصل شد که رهبران عرب در اجلاس اخیر مکه در خصوص بند مربوط به ممنوعیت پخش همه کانال‌های تلویزیونی ایران یا کانال‌هایی که ایران از آن‌ها حمایت مالی می‌کند، و نیز توقف پخش سه کانال از این کانال‌ها در شرکت ماهواره نایل ست مصر به توافق رسیدند.

روزنامه مکه به نقل از منبع ویژه در یکی از شرکت‌های ماهواره‌ای عربی منطقه نوشت که دستورات لازم در این مورد به آن‌ها ابلاغ شده است.

این منبع از رویکرد کشورهای محور سعودی برای مقابله با آنچه که «تهاجم فکری ایران» خواند، خبر داد و گفت که ممانعت از پخش کانال‌های ماهواره‌ای ایران در راستای حفظ وحدت کشورهای عربی و جلوگیری از هرگونه دو دستگی و پخش شایعات صورت می‌گیرد.

روزنامه مکه اسمی از شبکه‌ها و کانال‌های تلویزیونی ایران به میان نیاورده است و احتمال می‌رود این اقدام برخی کشورهای عربی، با هدف مقابله با افشاگری‌های رسانه‌های ایران در خصوص سیاست‌های ضد عربی و ضد فلسطینی برخی کشورها منطقه از جمله عربستان و امارات و تلاش آن‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ههههههههههههههعههههههههههعه

    • فریبا

      و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین

      پاسخ ها

      • ش

        می بخشید چرا در داخل کشور تماشای ماهواره جرم محسوب میشود.؟ اگه واقعا ماهواره بده باید هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور ماهواره را بایکوت کرد.ولی اقایان استفاده از ماهواره را در داخل کشور ممنوع ولی خودشان با کلی هزینه برنامه های برون مرزی را راه اندازی کرده.وبه زبانهای عربی .ترکی .انگلیسی.پشتو.اسپانیولی.وغیره در حال پخش برنامه به مخاطبانشان میباشد.!!!!!

    • بدون نام

      دمتون گرم ..

    • شهاب

      ما که اصلا نمیدونیم ماهواره با چه م نوشته میشه. ببندد بهتره.حداقل پول بیت المال خرج چیزای الکی نمیشه. خداروشکر این اتفاق افتاد. خدایا مرسی

    • بدون نام

      این همه سال بجای توسعه شبکه های کم مخاطب و بریز و بپاش های بیمورد در ساخت برنامه های بی محتوا یکی دو تا ماهواره میخریدید که محتاج عربها و غربی ها نباشید

    • بدون نام

      اینم ازاثاربذجام خرجام

    • بدون نام

      شبکه های صدا و سیمای میلی که جز دروغ چیزی را پخش نمیکنند

    • محمدزمانی

      والله با این برنامه های بی‌کیفیت تلویزیون و حذف یکی دو تا برنامه پر مخاطب اکثرا از شبکه های سیما چه داخلی و چه ماهواره ای فاصله گرفتن فرصت خوبی هم برای دیگران ایجاد کردند.

    • بدون نام

      سمت ماهواره های ترک-چین وروسیه و...میریم

    • بدون نام

      خدا روشکر ، هزینه های برون مرزی ایران به خواست مردم ، توسط آمریکا و کل دنیا داره انجام میشه ، ماست تور خیلی ها هم گرفته شد . الهی شکر حداقل فشار تحریم ایجوری جبران میشه

    • pooya

      بیچاره هواداران ریاض با یه باد به فنا میرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج