جاباما
۸۷۲۷۴۱
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

انتظاری: ویلموتس تیم ملی را به جایگاهش می‎رساند

مهاجم پیشین استقلال با تاکید بر اینکه فوتبال ایران طی سال‎های گذشته هیچ پیشرفتی نداشته، گفت: پرسپولیس با موفیت‎های اخیر خود رکوردی ثبت کرد که تا سال‎ها هیچ تیمی نمی‎تواند به آن دست یابد.

خبرگزاری مهر: سهراب انتظاری با اشاره به موفقیت های اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی گفت: خوشبختانه سرخپوشان تهرانی توانستند در دو جام موفق بوده و به قهرمانی دست پیدا کنند. پرسپولیس در لیگ برتر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و در همان نیم فصل اول توانست امتیازات لازم را کسب و قهرمانی‌اش را حتمی کند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: در جام حذفی هم پرسپولیس انگیزه بالایی داشت و توانست به قهرمانی دست پیدا کرده و یک رکورد بی‌سابقه را که سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی است، به دست بیاورد. اعتقاد دارم شاید تا سال‌های دیگر، چنین اتفاقی برای هیچ تیم ایرانی رخ ندهد؛ بنابراین باید به پرسپولیس احترام گذاشت زیرا توانسته کاری کند که در فوتبال ما بی‌سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: با اینکه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم بود اما عملکرد قابل قبولی داشت. متأسفانه آنها تنها لیگ قهرمانان را از دست دادند و شاید اگر تیم شرایط بهتری داشت، مطمئناً می‌توانست نتایج قابل قبول‌تری کسب کند.

انتظاری در پاسخ به این پرسش که «چرا تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان موفق نبوده‌اند؟»، گفت: به طور حتم بازی‌های لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است اما باید بپذیریم کشورهای عربی، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی فوتبالشان انجام داده و یک فوتبال حرفه‌ای را ارائه می‌دهند اما در ایران این‌چنین نیست، فوتبال ما فقط اسم حرفه‌ای دارد؛ درحالی‌که پول حرفه‌ای پرداخت می‌شود اما همه مسائل آن به طور آماتور انجام می‌شود. ما امکاناتی که تیم‌های عربی در اختیار دارند، نداریم اگرچه سرمایه زیادی داریم ولی این سرمایه‌ها برای فوتبال هزینه نمی‌شود البته از جنبه مدیریتی هم ضعیف بودیم و عملکرد مثبتی در امر مدیریت فوتبال نداشته‌ایم. شاید نمونه آن فینال جام حذفی بود که یک نکته تاریک در مدیریت فوتبال ایران داشت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال بیان کرد: ۱۵ سال پیش ورزشگاه‌های ما به همین شکلی بودند که الان هستند؛ یعنی هیچ تفاوتی در این سال‌ها در فوتبال ما به وجود نیامده است و ما شاهد هیچ پیشرفتی در زمینه فوتبالمان چه در سطح بازی، چه زیرساخت‌ها و چه امکانات مالی نبودیم، یک توقف کامل داشتیم و از پیشرفت خبری نبوده است.

وی با انتقاد از اتفاقاتی که در فینال جام حذفی رخ داد، گفت: متأسفانه در فینال جام حذفی افتضاح بودیم و این فینال برای فوتبال ما مایه تأسف بود. در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی مشاهده نمی‌شود؛ تعجب می‌کنم که چطور برخی مسئولان تازه مدعی بودند که هیچ اتفاقی نیفتاده و جام‌حذفی به شکلی خوب به پایان رسیده است.

انتظاری در خصوص حضور مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران افزود: او رزومه خوبی در فوتبال دارد، چهره‌ای شناخته شده است و اعتقاد دارم اگر امکانات خوبی به او داده شود، مطمئناً می‌تواند تیم ملی را به جایگاه خودش برساند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: ویلموتس به جوانان اعتقاد زیادی دارد و مطمئناً با شروع لیگ و دیدن بازی‌ها، نفرات جدیدی به تیم ملی دعوت خواهند شد که هم جوان هستند و هم تجربه خوبی در فوتبال دارند؛ بنابراین باید از او حمایت کنیم تا بتواند تیم ملی را با اقتدار به جام جهانی برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامدعلبنو

      انتظاری بازیکن پرسپولیس بوده ...چندبارهی گفتین مهاجم سابق استقلال

    • حمید امانی

      سهراب. انتظاری بازیکن پرسپولیس بود

    • رادین

      نویسنده بی سواد سهراب بازیکن استقلال بوده ؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      سهراب انتظاری بازیکن پرسپولیس بوده

    • بدون نام

      آخه چقدر اشتباه می نویسی سه چهار بار نوشتی مهاجم پیشین استقلال انتظاری پرسپولیسیه نه کیسه کش

    • سیاوش

      بزرگوار سهراب انتظاری مهاجم پرسپولیس بود نه استقلال!!!!!!!
      از برترینها بعیده چنین اشتباهی!!!!!!!!!

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      آقای نویسنده .... ساعت خواب !!! انگار خوابی هاااا ..

      سهراب انتظاری از کی بازیکن این کیسه‌کشها بوده
      که ما خبر نداشتیم ؟؟؟
      حالا میگی بازیکن سابق کیسه!!!!
      اونم نه یکبار ... بلکه ۲ - ۳ مرتبه.... این اشتباه و تکرار کردید !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج