جاباما
۸۷۲۷۹۰
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

خلیل‌زاده قربانیِ تمدید پرسپولیس با برانکو

مدافع پرسپولیس قرار است از این تیم جدا شود تا ارز دلاری مورد نیاز برای برانکو از این راه به دست بیاید.

ایلنا: باشگاه پرسپولیس این روزها با چالش های بسیار زیادی در جنبه مالی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کند. پس از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، برانکو ایوانکوویچ با تعیین مهلت ۱۴ روزه برای پرداخت مطالباتش ایران را ترک کرد تا احتمال جدایی اش بیش از پیش شود. چرا که رقم ۱ میلیون یورویی که امروز از سوی ایرج عرب مطرح شد، مبلغی نیست که پرسپولیس در طول ۱۴ روز بتواند آن را تامین کند، علاوه بر آن نباید فراموش کرد که مطالبات دستیاران برانکو نیز همچنان به قوت خود باقی هستند.

یکی از راهکارهایی که دررسانه ها و فضای مجازی برای حل این بحران گفته می‌شود، فروش بازیکنانی است که از تیم های خارجی پیشنهاد دارند. در این بین نام علیرضا بیرانوند و علی علیپور بیش از همه به چشم می‌خورد اما حالا نام جدید و پیشنهاد تازه ای هم مطرح شده است. شجاع خلیل زاده که در نیم فصل پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری از یکی از تیم های قطری داشت، حالا با پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری مواجه شده است.

شجاع در دو فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و فارغ از نمایش های مطمئن در دفاع، عملکرد خوبی هم در امر گلزنی داشته و یکی از گلزن ترین مدافعان دوران معاصر پرسپولیس بوده است. نکته جالب درباره خلیل زاده، علاقه وافر او به تداوم حضور در تیم سرخپوش پایتخت است. در تابستان گذشته وقتی شجاع برای یکی از کارهای قراردادش به باشگاه رفته بود، با پیشنهاد غیرمنتظره از سوی مدیریت برای تمدید قرارداد روبرو شد و بدون هیچ حرف و حدیثی، قراردادش را تمدید کرد.

در آن جلسه گرشاسبی به شجاع گفت که باتوجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس اگر او تمدید کند، دیگر بازیکنان نیز به باشگاه دلگرم می شوند و برای عقد قرارداد زودتر به باشگاه می آیند. او هم قرارداد سفید امضا کرد و در نهایت باشگاه با یک میلیارد تومان این مدافع را در تیم نگه داشت؛ رقمی که پایین تر از تمام بازیکنان فیکس پرسپولیس بود.

اما حالا اتفاق جالبی رخ داده است. در شرایطی که پرسپولیس به شدت نیازمند حداقل ۱ میلیون دلار برای حفظ برانکو ایوانکوویچ است، شجاع با پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری مواجه شده و گفته تا اگر قرار است برانکو با این پول در ایران بماند و هواداران خوشحال شوند، او حاضر است برخلاف میل باطنی پرسپولیس را ترک کند و راهی لیگ ستارگان قطر شود.

این درحالی است که برانکو نسبت به این بازیکن اعلام نیاز کرده و در صورتی که خودش در ایران بماند، دوست دارد این بازیکن نیز در پرسپولیس ماندگار شود. حالا باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به این پیشنهاد چه خواهد بود. امروز عرب در نشست خبری اش خبر از ناکامی باشگاه در تامین مطالبات برانکو داد و حالا شاید پلن فروش بازیکنان برای به دست آوردن ارز خارجی، بیشتر به واقعیت نزدیک شود.

خلیل زاده در پایان لیگ برتر نیز شخصا برای تمدید قرارداد سه ساله ابراز تمایل کرده بود که با گذشت چند هفته از این موضوع هنوز با پاسخی از سوی باشگاه همراه نشده است که عجیب به نظر می‌رسد، با این حال این بازیکن که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را پشت سر گذاشته است اکنون پیشنهاد مربوط به جدایی احتمالی از پرسپولیس و حضور در فوتبال قطر را در صورتی که منابع مالی تمدید قرارداد و بقای برانکو ایوانکوویچ تامین شود را نیز پذیرفته است و باید دید در نهایت چه اتفاقی در خصوص این ماجرا رخ خواهد داد.

خلیل زاده در پایان لیگ برتر نیز شخصا برای تمدید قرارداد سه ساله ابراز تمایل کرده بود که با گذشت چند هفته از این موضوع هنوز با پاسخی از سوی باشگاه همراه نشده است که عجیب به نظر می‌رسد، با این حال این بازیکن که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را پشت سر گذاشته است اکنون پیشنهاد مربوط به جدایی احتمالی از پرسپولیس و حضور در فوتبال قطر را در صورتی که منابع مالی تمدید قرارداد و بقای برانکو ایوانکوویچ تامین شود را نیز پذیرفته است و باید دید در نهایت چه اتفاقی در خصوص این ماجرا رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان

      خب آدم خنده ش میگیره،، چرا میگن باشگاه های سرخابی دولتی هستن ،دولت که اصلا کمکی نمیکنه ،،خب حداقل واگذار کنن به چند تا سرمایه دار بزرگ

    • ابراهیم حنیفی

      بعضیا میگن شجاع به خاطر پول میخواد بره قطر.ولی همه شاهیدیم چقد دلش با پرسپولیسه.وقتی یه بازیکن سفید امضا میکنه .یا وقتی خودش پیشنهاد قرارداد سه ساله میده معلومه چقد عاشق تیمشه.ولی حیف که تیممون افتاده دست یه مدیر بی لیاقتی مثل عرب.

    • علوی

      نابودی پرسپولیس توسط عرب و دست نشانده وزیر کلید خورده حای تقویت تیم و جذب مدافع وسط و مهاجم و دفاع کنار میخوان همینی که هست هم خرابترش کنن#عجیب_نیست

    • علوی

      چطوره که هردو تیم زیر نظر یک وزارت خونه هستن انا یکی میتونه سرمربی ۱۲۰۰ میلیون دلاریش را اخراج و یه مربی دو میلیون دلاری بیاره اما یه تیم دیگه بدهی بهترین مربی تاریخ لیگ را نمیتونه جور کنه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مصطفی

        دقیقا ، چجوری میگن پرسپولیس مورد حمایت دولته وقتی ۴.۵ میلیون دلار درآمد زایی از آسیا و اسپانسر کرده ولی پول سالی ۱ میلیون دلار مربی رو نداره بده اما استقلال هم سه بازیکن خارجی اخراج میکنه هم ۳ خارجی استخدام میکنه هم ۱.۲ میلیارد یورو پول شفر رو میدن هم ۲ میلیون یورو مربی و دستیاراش میارن ، حالا کدوم تیم سوگولی هستش و مورد حمایت تمام مالی ؟؟؟؟

    • هادی

      اعصاب ادم خورد میشه از این همه بی برنامگی
      تغیر مداوم مدیریت در فوتبال بالاخره یه جا خودشو نشون میده
      اینجاست که دود به برنامگی تو چشم باشگاه و هوادار میره
      شما تو این مملکت نمیتونی حتی به فوتبال هم دلت رو خوش کنی
      استقلال و پرسپولیس فرقی نداره
      مهم اینه با اعصاب مردم بازی میکنن
      هیچ کس هم پاسخ گو نیست
      نمیذارن مردم یه دلخوشی ساده داشته باشن
      هر روز یه خبر یه استرس یه ناراحتی
      ای بابا

    • بدون نام

      درتاریخ شغلی بدتر از تیاتر نبود البته بعد از انقلاب اسمشان شد هنرمند اما از اون بدت کسانیهستند که وقت را گذاشتن برای تفریح و عشق حال یه عده که با پارتی پول شدن بازی کن در زمانی که ملت ایران از فقر به پیسی افتادن مسئولینش برا عشق حال و یه عده حقوق ملیاردی میدهند یه عده ادمهای علی بیغم و بی مغز خودشان را به در دیوار میزنند که علیپور بیاد و حسینپور بره برانگو نباشه دنیا به هم میرزه فلانی استقلای اون یکی پرس پلیس واقعا شرم حیا خوب چیزیه جوانی که باید دنبال اینده خودش ملتش باشه شعور سوادش شده کی خوب و کی بد این حرفها مال کشور ملتی است که در ان کشور مردمش در رفاه باشند نه در ایران که فقر ملت را به۰۰۰۰۰۰انداخته شرم کنید مخصوصا جوانها که باید فکر و هوش اعمالشان در خدمت خانواده و ملتشان باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن تورو خدا

      • شیداپرسپولیسی

        دمت گرم چیا گفتی هنگ کردم مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج