جاباما
۸۷۲۸۵۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

حسین کعبی: نکونام خراب شدنی نیست

مدافع سابق تیم‌ملی که در فولاد ستاره شد و پیراهن ملی‌ را پوشید، به حمایت از جواد نکونام سرمربی جدید فولاد می‌پردازد.

خبرآنلاین: حسین کعبی بازیکن سابق فولاد و تیم ملی، از جواد نکونام حمایت می‌کند. کاپیتان سابق ایران به تازگی سرمربی فولاد شده است و در این بین بعضی‌ها تلاش می‌کنند از همین حالا به او حمله کنند. حسین کعبی که این جو را دیده، به انتقاد از بعضی ها می پردازد. او در این باره می گوید: «هواداران فولاد باید صبور باشند. به کادر فنی جدید زمان بدهند.

نمی دانم اگر تیم در ۴،۵ هفته اول نشد نتایج لازم را بگیرد شروع به فحاشی و یا انتقاد کردند نکنند. من شک ندارم جواد نکونام در گذر زمان می تواند با فولاد نتایج خیلی خوبی بگیرد. این را در نساجی و خونه به خونه بابل هم نشان داد. نکونام یک شخصیت ملی دارد. من او را هم از نظر فوتبالی و هم از نظر اخلاقی می شناسم. هواداران حواس شان باشد که بعضی ها آنها را روی سکوت تحریک نکنند که بخواهند نکونام را خراب کنند. البته نکونام خراب نمی شود. ما قدیمی های فولاد قلبا او را دوست دارم و دوست داریم که در فولاد موفق شود.»

حسین کعبی معتقد است باید مدیریت فولاد هم در این زمینه حمایت لازم را داشته باشد. او می گوید: «من بچه خوزستان هستم. در این سال ها خیلی از مدیرانی که به فولاد آمدند فوتبالی نبودند. به قول معروف با دوستی و رفاقت مدیرعامل این باشگاه می شوند. فولاد باشگاه بزرگی است. متاسفانه در این چند سال پیشرفت نکرده است. قبلا ما ۷ ملی پوش داشتیم ولی الان یک بازیکن هم در تیم ملی نداریم. امیدواریم که با جواد نکونام این اتفاق دوباره رخ دهد و ما صاحب بازیکن ملی شویم. دعا می کنیم که فولاد موفق باشد.»

مدافع چپ سابق تیم ملی حرف های خود را اینطور تمام می کند: «نکونام مربی جوان و آینده داری است. ۱۵ سال با او در تیم ملی همبازی بودم. نکونام می تواند در فولاد موفق باشد به شرط اینکه بعضی از دوستان موش ندوانند. بگذارند که او و کارش کار خودشان را بکنند.قبل نکونام برای فوتبال ایران می تپد. سال ها هم در اوساسونا بازی کرده است و یک شخصیت ملی دارد و هواداران حمایتش کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادین

      کعبی مدافع چپه ؟؟؟؟

    • بدون نام

      این کجاش شخصیت ملی هستش؟

    • بدون نام

      میگم مگه تو نبودی گفتی من دیگه شمالی هستم مردم تو شمال بهتر از خوزستان به ادم احترام میذارن و کلی شر و ور چرا دوباره سر وکله ات تو فولاد وخوزستان پیدا شد مگه نگفتی من شمالی ام دیگه ؟هر چند ما خوزستانی ها هیچ وقت هم استانی مون رو رها نمیکنیم ولی تو خیلی پستی حسون! !!!!!!!!!الان اومدی فولاد رو به هم بریزی یا دنبال جا میگردی از شمال که چیزی بهت نرسید برگشتی پیش خودمون ولی بدون یه خوزستانی تو هیچ شرایطی خاک خوزستان رو بهش پشت نمیکنه! !!!!واخرش مجبوره بر گرده!!مصاحبه هات رو خوب یادمه! !!

    • تاآاااااجیم

      بگم حسین خداد بیادش؟

    • بدون نام

      نکونام آن موقعی.که به خاطر پول نساجی را رها کرد خراب شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج