۸۷۲۸۵۵
۶۸ نظر
۵۰۰۸
۶۸ نظر
۵۰۰۸
پ

ادعا‌های جدید برادر میترا استاد علیه نجفی

پرونده محمدعلی نجفی در حالی برای محاکمه به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده که برادر مقتول مدعی است خیانت‌های متهم به قتل دلیل اختلاف خواهرش با شهردار اسبق تهران است.

روزنامه جام جم: پرونده محمدعلی نجفی در حالی برای محاکمه به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده که برادر مقتول مدعی است خیانت‌های متهم به قتل دلیل اختلاف خواهرش با شهردار اسبق تهران است.

یروز مسعود، برادر میترا استاد برای پیگیری شکایت از یکی از وکلای محمدعلی نجفی در دادسرای جنایی تهران حاضر شد. او گفت: یکی از وکلای متهم مدعی شده خواهرم مهدور الدم است و به پیامبر اسلام اعتقادی ندارد که این موضوع کذب محض بوده و به همین خاطر از وکیل مورد نظر شکایت کرده‌ایم و برای پیگیری آن به دادسرای جنایی آمده‌ام.

وی در ادامه ادعا‌های تأیید نشده جدیدی را مطرح کرد که می‌تواند در روند رسیدگی به پرونده تأثیرگذار باشد و پرونده محمدعلی نجفی را وارد فاز جدیدی کند.

مسعود استاد ادامه داد: آن‌طور که من می‌دانم، شهردار اسبق تهران علاوه بر ازدواج اولش، سابقه عقد موقت با زنان دیگر را هم داشت و در برابر آن، برای زنان خودرو خریده بود. زمانی که به عنوان کارشناس در زمان شهردار بودن نجفی در شهرداری کار می‌کرد خانم جوانی نزدم آمدو گفت که از کارمندان شهرداری است و نجفی با او مدتی در ارتباط بوده و وی را اغفال کرده است. همین باعث شده که برای زندگی او مشکلاتی به وجود بیاید و بعد از آن‌که نجفی از او جدا شده، این زن حتی تصمیم گرفته بود مقابل شهرداری برود و خودش را آتش بزند.

برادر میترا استاد ادامه داد: ماجرا را به خواهرم گفتم و او نیز به‌شدت از شنیدن این موضوع ناراحت شد. حتی با آن خانم ملاقات کرده و حرف زدیم که او از تصمیم‌اش برای خودکشی و آتش زدن خود مقابل شهرداری منصرف شد. زمانی که شهردار اسبق به اتهام قتل بازداشت شد، این خانم را به دادسرا معرفی کردیم که او در دادسرای جنایی حاضر شد و مورد تحقیقات قرار گرفت و اظهارات او ثبت شد.

مرد جوان افزود: خواهرم یک فایل صوتی داشت و حتی نسخه‌ای از آن را به من داده بود که نشان می‌داد، شوهرش به همسر اول خود گفته بود، چون ده سال است که با هم هیچ گونه ارتباطی در زندگی نداریم، طلاق بگیرند تا دوباره ازدواج کند. خواهرم با پی بردن به خیانت‌های شوهرش با او درگیری و مشاجره داشت. او حتی شب قبل از مرگش با من درباره همین موضوع و موضوعات دیگر حرف زد و گفت که روز بعد با رسانه‌ای قرار مصاحبه دارد و می‌خواهد موضوع خیانت‌های شوهرش و چند نفراز دوستان او که در زندگی شان خیانت‌هایی داشته اند را همراه موضوعاتی دیگر افشا کند که به قتل رسید.

مسعود استاد در ادامه گفت: چند وقت قبل از قتل، خواهرم هنگام بررسی مدارک شوهرش در خانه برگه‌ای یافته بود که شماره تلفن خانمی از اقواممان در آن نوشته شده و علامت سوالی در کنار آن گذاشته شده بود. زمانی که خواهرم به او گفته بود تو چه ارتباطی با شماره تلفن این خانم داری؟ شوهرش مدعی شده که می‌خواهم پرینت مکالمات او را بگیرم. حتی شب قبل از مرگش هم درباره همین شماره تلفن و دعوایی که با شوهرش داشت، برایم حرف زد.

وی ادامه داد: دامادمان املاک و خودرویی به نامش نبود. او خانه‌ای در ولنجک، ویلایی در آینه‌ورزان و خودروی لکسوسش را به نام دخترش کرده بود و چیزی به نام خودش نبود که بخواهد مهریه خواهرم را بپردازد.

متهم به قتل به‌جز یک سیمکارت، سیمکارت دیگری نداشت و شایعاتی که گفته شده بود ۱۱ سیمکارت داشته و همه را خواهرم شکسته، دروغ است. یک‌بار یک تلفن همراه برای خواهرم خریدم که پول آن را شوهرش پرداخت، اما سه روز بعد درجریان درگیری، نجفی آن را شکست.

برادر مقتول به تهدید‌های خواهرش از سوی نجفی اشاره کرد و ادامه داد: بعداز مرگ خواهرم، از طریق خواهر دیگرم متوجه شدم که نجفی چند بار در جریان درگیری که با میترا داشته با سلاحی که در خانه بوده او را به مرگ تهدید کرده بود. حتی او را کتک زده بود که مدارک پزشکی‌اش موجود است.

وی درباره وضعیت پسر مقتول هم گفت: خواهرزاده‌ام مهیار از زمانی که جسد مادرش را در وان حمام دیده به‌شدت شوکه شده و از همه چیز وحشت دارد.

خواهرم همیشه به من می‌گفت اگر اتفاقی برای او افتاد از پسرش نگهداری کنم، بنابراین از او نگهداری می‌کنم. قرار است دادگاهی علنی برگزار شود و در آنجا من و خانواده‌ام ناگفته‌های این پرونده را می‌گوییم و در آنجا نیز برای متهم قصاص می‌خواهیم.

​​​​​​​ادعا‌هایی که هنوز تأیید نشده

این ادعا‌ها درحالی مطرح شده که تاکنون مسؤولان رسیدگی به پرونده به این موارد اشاره‌ای نکرده‌اند و برادر مقتول اسناد یا مدارکی که نشان از صحت ادعاهایش داشته باشد به خبرنگاران ارائه نکرد و مدعی شده در جلسه محاکمه افشاگری خواهد کرد.

محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران متهم است هفتم خرداد امسال همسردوم خود به نام میترا استاد را در جریان درگیری و اختلاف خانوادگی در طبقه هفتم برج آرمیتا در محله سعادت‌آباد تهران با شلیک گلوله از پای درآورد. نجفی ده ساعت بعد از قتل خود را تسلیم پلیس کرد و به کشتن همسر دومش به‌خاطر اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      باشه، باور کردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه شما فقط اظهارات پیرمردهای هوسباز رو باور می کنید

      • بدون نام

        این قاتل رو سریعا اعدام کنید تا بساط این طرفدارهای زن ستیز و نکبتش هم جمع بشه

      • بدون نام

        چرا باید دروغ بگه وقتی نجفی خواهرش رو کشته و خودش رو هم تسلیم کرده و مجازات قتل اعدامه؟

      • بدون نام

        صد در صد حقش اعدام ولي حقه اون زن رواني هم بوده كه زن دوم مردي شده بود كه زن و بچه داشت و همسن پدرش بود جفتشون به درك واصل بشن تا درس عبرت بشه

      • بدون نام

        مردك اون موقع كه خواهر جنابعالي داشت خونه ي زن ديگه رو خراب ميكرد چطور رگ غيرتت نزد بالا جلوشو بگيري؟؟؟؟اون موقع نجفي خيانتكار نبود چون با خواهر تو بود؟؟؟؟اينهمه اطلاعات داشتي تا حالا كدوم گوري بودي؟؟؟خانوادگي باج ميگرفتين از پيرمرده؟؟؟ همتون به درك واصل بشين انشاالله

    • بدون نام

      چقدر هم تو راستگو و خوبی.
      این پرونده علیرغم ظاهر سرراست و اعتراف مستقیم نجفی، هیچ وقت ازش یک کلمه راست بیرون نخواهد آمد.

      پاسخ ها

      • ایرانی

        زور نزن ... قصاص کمترین حده .. باید قبلش شلاقم بخوره این جانی گستاخ

      • بدون نام

        از نظر جامعه نرسالار ایران فقط پیرمرده داره راست میگه چون نجیب و گوگولی بوده

    • بدون نام

      ....اگه ایقد بد بوده چرا ازشون طلاق نگرفته. حالا که کشته شده زبانشون دراز شده.به خواهرت خیانت میکرده و کتکش هم میزده و تهدید به قتل هم کرده ولی شما هیچ کاری نکردید؟من قتل رو توجیه نمیکنم ولی حرفایی که اینا هم میزدن هیچ سندیتی نداره

    • حسن

      پرستوها به بهشت نمیروند

    • بدون نام

      فقط دعا کنیم خداوند همه ما رو به راه راست هدایت کنه .خداوند به بنده خودش تا چهل سالگی فرصت بازگشت وتوبه داده .پس چرا ما انسانها در مقابل آفریننده ای به این مهربانی وگذشت .سوء استفاده میکنیم درسته خداوند توبه رو در هر سنی میپذیره ولی توبه نسوه یادمان باشد .اگر نمیدانید داستانش را در همین گوشی که در دستتان است سرچ کنید وبخوانید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چهل سالگی قدیم با جدید فرق میکنه

      • بدون نام

        یعنی سنمون از ۴۰ سال که گذشت دیگه بی خیال توبه بشیم و هر کاری خواستیم بکنیم؟

    • ج

      خوب بی غیرت تو که ایقد اطلاعات منفی ازدکترنجفی داشتی وخواهرت راکتک میزدتهدیدبه قتلش میکردچراطلاق خواهرتونگرفتی
      خرخودتی این حرفها همه دروغ وکذب خدا جواب آنهایی رابده که باعث وبانی اینکارشدن

    • Adel

      آفرین بر تو ای برادر قهرمان از خواهرت دفاع کن تو به جای اون حرف بزن نگذار این بی عصمتان بی غیرتان هر طوری که خواستن میترا را قضاوت کنند، نجفی یک نامرد به تمام معناست جواب صلاح گرم را با صلاح گرم باید داد

    • بدون نام

      اگر گفته ها حقیقت باشد, خواهر شما هم یکی از خیانتها به همسر اول است, جوری صحبت کردی که خواهر مظلوم هست, مرد متاهل پیشنهاد میده, تو زن به هم جنس خودت رحم میکردی و میرفتی, انشاالله که استارتشو خواهر شما با شیوه ها زنانه نزده باشد, موقعیت و جایگاه آقای نجفی چشم شمارو.....
      اگر اجازه به این وصلت نمیدادید آقا الان خواهر شما زنده بود, و آقای نجفی هم خودش باید جواب خیانتهایش را میداد اگر حقیقت داشته باشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از نظر مردسالارها همه زنها باید جمع بشن تا مردها وفادار باشند.جالبه از آزادی پوشش هم اغلب دفاع می کنند.الان که هنوز مانتو و روسریه همه فسادها رو به زنها مرتبط می کنید وای به زمان بیکینی پوشیدن

    • بدون نام

      میترا پرستو بود نجفی هوس باز شرعی تمام

    • بدون نام

      حالا چرا همش میگین متهم به قتل وقتی خودش به قتل اعتراف کرده باید بگین قاتل!!!!!

      پاسخ ها

      • بینام

        اگه رگ غیذت برادری تو بدنته تاحکم اعدام نجفی رذل رو نگیری دست بر ندار !!!!فقط اعدام ولا غیر!!!!!!!!

      • ناشناس

        وقتی زن و شوهر باهم خوبند فرشته نجات همند وقتی روابطشان بهم خورد خروار خروار دروغ، تهمت، جعل و.. میاد میدان قبول ندارم اگر زن بود به شوهرش وفادار می ماند نجفی از فرعون بدتر که نبود.

    • سحر

      برادر .میترا خانوم حقش بود چون دنبال چیز دیگه ای بود خودش هم با مردان زیادی در ارتباط بود ولی جیکشو در نیاوردند چون آبرو ریزی میشد

    • بدون نام

      چرا نجفی قاتل ، بهترین گزینه شورای اصلاحطلب شهر تهران که از لیست امید هستند ، بود و وقتی نجفی استعفا داد حاضر به پذیرش استعفای او هم نبودند؟!!؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟؟.؟!!!!/!!!!!!؟؟؟؟؟!؟

    • بدون نام

      پیرمرد هوسران، زنی طماع، قتل، خیانت، دعواهای سیاسی، خلاصه همه چیز توی این پرونده ریخته. هیچ نگوییم که تنها خدا عالم بر همه چیز است.

    • حسینی

      چرت وپرت نگو مردک معلوم نیست چی خورده اگر مرد بودی بهش زن نمی دادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر چی کاره خواهره؟ اون هم خواهری که یک زن مطلقه محسوب میشه؟ شما مردها کی قراره دست از فضولی زنها بردارید؟

    • گنزق

      انشاالله حق باهر کسی که هست به حقش برسه،ایران دیگه گندش در اومده

    • بدون نام

      یعنی وقتی با میترا جون اومد خیانت نکرده بود؟ یا خیانت به زن مسن خیانت محسوب نمیشه؟ خانوادگی وقیح اید

    • بدون نام

      کرباسچی هم گفت سال 96 بخاطر زندگی شخصی نجفی با شهردار شدنش مخالف بوده.یعنی مسبوق به سابقه بوده .البته کلا اصلاح طلبها ید طولایی دارند در این امور

    • بدون نام

      آخی پیرمرد نجیب و مظلوم.اوخی اوخی زن صیغه کردن جز امور روزمره اش بوده

    • بدون نام

      صحت و سقم این ادعاها بماند به کنار.
      ولی نکته ای. بابا، اگه زن و شوهر به ته خط میرسن محترمانه جدا بشن و برن با هر کی که میخوان زندگی کنن. نتیجه این همه تابو بین زن و مرد شده اینکه همه دارن ریا می کنن، زیرآبی میرن، لاپوشانی می کنن. خوب انسان هستی نیاز داری دلت میخواد از یکی خوشت میاد، به دیگران چه؟نه زن هیولا هست نه مرد. یه جذبه ای و یه کششی هست، تا دم آخر هم هست. مثل آدم با سر افراشته و آبرو، برطرفش کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آررره؟؟ یعنی پیرمردها تا دم آخر با زنهای جوان باشند و نرسالاری مستدام به راهش ادامه بده؟ جذبه دم آخر رو فقط باید برید و انداخت دوور

      • بدون نام

        مرگ بر نرسالاری که زن رو وسیله ای برای لذت می دونه و هی میخواد و نو و تر و تازه اش رو گیر بیاره

      • بدون نام

        در طبیعت نر پیر در مبارزه با نر جوان شکست می خوره و از چرخه طبیعت خارج میشه ولی در انسانها مرد پیر بخاطر مقام و ثروت می تونه تا دم آخر زن جوان بگیره.نف

      • بدون نام

        ازدواج زن جوان با مرد پیر به مردسالاری تداوم میده.خاک بر سر زن جوانی که زن مرد پیر بشه

      • بدون نام

        منظورم این نیست که افراد کف نفس نداشته باشند و تا تقی به توقی خورد برن پی هر کاری که میخوان. دارم میگم اگر یک زندگی به هر دلیلی به بن بست رسیده محترمانه تمام بشه و افراد بتونن زندگی جدیدی شروع کنند

    • بدون نام

      ای وای برسرزمینم

    • بدون نام

      انشالع هر چه زودتر این قاتل جانی را به همراه وکیل اش در محل قصاص و اعدام کنند.

    • بدون نام

      پس خواهرت چه عجوبه ای بوده که میدونسته نجفی زن و بچه داره زن بازم به قول خودت هست ولی رفته زن دائم شده با کلی مهریه

    • پویا صلاح

      اگه این اتفاق واسه یکی از شهردارای امریکایی افتاده بود ول بکن ماجرا نبودن حالا فقط ماسمالی میکنن
      ...

    • بدون نام

      داستان سرایی توسط کسی که نجفی اون رو بکار گرفته ، این که نجفی مرتکب عملی فجیع شده شکی نیست ولی ظاهرا این آقا هم برای مطرح کردن خودش شروع به داستانسرایی کرده

    • بدون نام

      برادر من این اقا زده خواهرت رو کشته قانون هم میگه کسی که کسی رو بکشه باید قصاص بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتی اگه قاتل مرد باشه و مقتول، زن؟

    • بدون نام

      واقعا باعث شرمندگي خودت و خواهرت شما از اول فقط قصد گرفتار کردن وباج گیری این بدبخت داشتی با این کارهایتان واقعا حقش مردن بوده واقعا آقای نجفی زجر دادی و گرنه چطور تو در همه کارها در جریان هستی

    • بدون نام

      با این کارهای برادر مقتول از روز اول همه برنامه ریزی شده بوده البته فکر نمی کردی که آقای نجفی دیگر تامل فشارهای شما نداشته باشد و خواهرت بکشد خوب کاری کرده شما دیگر چقدر بی شرف بودی

    • باغبانی از بؤشهر

      الله اعلم ، خدایا عاقبت همه ما را ختم بخیر کن ، امین یا رب العالمین

    • فرشاد

      جناب آقای مهندس مسعود استاد واقعا اگر آدم بودی همان روز که اون خانم جوان اغفال شده بود توسط نجفی اعلام شکایت میکردی و نه اینکه با رانت وپرستوسازی کارمند شهرداری بشی حالا که کاسه شکسته و پرستو ها یکی یکی لو دارن میرن شروع کردی به شکر پرانی.

    • هالو

      بیچاره نجفی !!!!!!!!!
      مثل اینکه کل مکالماتش توفایلهای صوتی ذخیره شده!!!!!!

    • رهگذر

      به جای قاتل داداش جون عروس خانم هول شده .داداش ادعا مدرک میخواد. نکنه اون مامور امنیتی که میگن تویی.
      اگه دختر بودی پرستوی فوق‌العاده‌ای میشدی ها خخخخخ

    • بدون نام

      چقدر گرفتید که قضیه را به این چرندیات بکشانید واصل صورت مسئله را پاک کنید

    • علی

      عجب !!! فقط ای کاش مث اون یارویی که همیشه میگفت اسامی دزدان و غارتگران و مدیران فاسد و مدارکشون توی جیب راست کت و کاپشنشه، و همه را فاش میکنم،ولی هیچ وقت اسمی و مدرکی از جیب مبارکش بیرون نیامد، نشه این خان داداش و ادعاهاش.هرچند که عاقلان دانند....

    • سامی

      طبق‌ گفته های منابع موثق»حتی پس ازحادثه قتل مقتول میترااستادد توسط شوهرش محمدعلی نجفی ؟علاوه برغم وسوگواری خانواده‌مقتول ازسویی‌ باتهدیدها وارعاب های خودسرانه‌ مشکوکی فضای تشویش‌،دلهره‌ حاکم‌ برزندگی خانوادگی،پدر،مادرمقتول‌میترا‌را دوچندان نموده!!

    • بدون نام

      خواهر شما برای مدرک جمع کردن از آقای نجفی رفته بود یا زندگی - گیریم این آدم بد ،خواهرشما چرا میخاست آبرویش را ببردو مصاحبه کند ، خب طلاق میگرفت . شما هم سعی کن کمتر مصاحبه کنی

    • بدون نام

      کاملا حرفاش قابل قبوله مردهایی که از نظر مالی تامین هستن و ی بار مزه صیغه و ازدواج مجدد در عین همسر داشتن چشیدن دیگه سیر بشو نیستن

    • بدون نام

      اللهم اجعل عواقب امورنا خيرا
      عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی کشد.

    • بدون نام

      اللهم اجعل عواقب امورنا خيرا
      عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی کشد.

    • بدون نام

      چقدر راحا تهمت بی ابرویی به یک زن می زنید در حالی که مرد رو برای متعدد بودن با چند زن مجازات نمی کنید دقیقا همین جاست بحث داغ روز جامعه با موضوع مهریه

    • بدون نام

      راستی شما با کدوم آزمون استخدامی‌رفتین‌سر کار؟

    • بدون نام

      هردم از این باغ بری میرسد!!!

    • بدون نام

      اگر اون زنا واین اقا خیانتکار بودن شما چی بودی که وارد زندگیش شدی اونم بانصف سن ایشون

    • ۰۰۰۰

      واقعا مملکت نیست که دیونه خونی

    • سیداحمدحسینی(ساح)

      خوش غیرت،چرازودترمیتراراوادارنکردی،طلاق بگیرد؟تاحقیقت روشن شود.

    • محمد

      تویی که میگی باید برادرش دخالت تو زندگی این زن میکرد , حرفت بیشتر شبیه نادانهاست

    • بدون نام

      جالبه خواهرش همیشه به او می گفته اگر اتفاقی برای من افتاد تو ........فلان کن. یعنی خودش می دونسته که اتفاقی برایش خواهد افتاد اما.....،،،!

    • بدون نام

      بابا مگه فقط شیطان به مردم طبقه ۳ جامعه حمله میکنه اینهم یک نمونه از حملات شیطان به طبقه بدون درد است البته پردرد انقدر هم بالا پایین نپرید قبول کنید همه روزی با ۴ متر پارچه میخوابیم زیر خاک تمام خواهشا هم روشنفکران وسیاسیون با تریبون وبدون تریبون انقدر ابو تاب ندهند طرف زده زنشو کشته ودر دادگاه هم همانند سایرین بایستی پاسخگو باشه .

    • بدون نام

      ضبط کردن مکالمات تلفنی که جدیدا جرم اعلام شده! نکنه می دونستین قراره این اتفاقا بیفته که چنین قانونی گذاشتین؟

    • بدون نام

      محرک خشم چه بود وچود اسلحه یا افشاگری بی مجاباوبدون اذن شوهر توسط مقتوله یا نجابت و آبرو مندی بیش ازحد قاتل .مسلما هرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج