جاباما
۸۷۲۸۷۴
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

برانکو و دستیارانش به ایران برمی‌گردند؟

مربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به مشکلات موجود با این باشگاه واکنش نشان داد و عنوان کرد : همه چیز در دستان مسوولان پرسپولیس است.

ایسنا: پس از پایان فصل فوتبالی ایران، برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیارانش در حالی که مطالبات زیادی از باشگاه پرسپولیس داشتند ایران را ترک کردند و با وجود صحبت‌های فراوان هنوز هیچ کسی نمی‌داند کادر فنی کروات پرسپولیس آیا هم‌چنان به کارشان در این باشگاه ادامه خواهند داد یا خیر.

مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند که حدود یک میلیون دلار به برانکو دستیارانش بدهکار هستند و اگر این پول پرداخت شود مشکلی وجود نخواهد داشت.

در این رابطه ایگو پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلات کادر فنی پرسپولیس و باشگاه، اظهار کرد: فکر می‌کنم شما همه چیز را می‌دانید. ما در حال حاضر منتظر اقدام باشگاه هستیم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: من در کرواسی هستم. کادر فنی هم فعلاً منتظر اقدام باشگاه است. بنابراین در انتظار واکنش باشگاه پرسپولیس خواهیم بود چرا که همه چیز در دستان مسوولان باشگاه پرسپولیس است.

پانادیچ در پاسخ به این سوال که آیا ضرب الاجلی برای تسویه مطالبات خود تعیین کرده‌اید یا خیر، با شوخی، گفت‌: هر روز ضرب الاجل است.

وی هم‌چنین درباره اینکه آیا وکیل برانکو برانکوویچ در نامه خود روز دوشنبه هفته آینده ۲۷ خرداد ماه را به عنوان مهلت نهایی تعیین کرده است یا خیر؟ توضیح داد: اگر باشگاه تصمیم داشته باشد مشکلات را حل کند، می‌تواند این کار را انجام دهد و من هم باز این را می گویم که همه چیز بستگی به مسوولان باشگاه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ا
      انشاله این دلال کرواتی بدو کروات جهت فیلم و پر کردن جیب هایش به همراه فک و فامیلش و بعد پیوستن به تیم دشمن به ایران بگردد.

      پاسخ ها

      • محسن

        کار از آب ریختن گذشته باید آتشنشانی خبر کنی

    • بدون نام

      هیجا نمی رود پول ایران را کجا بهش میدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن عربا دوبرابر ابران پول میدادن نرفت

    • بدون نام

      وقتی کیروش بیرون کردن پولش هم ندادن تا روز اخر قراردادش هم موند دیدین چکارش کردن ملت همیشه در صحنه؟که ای کیروش بخاطر پولش میخواد شکایت کنه آی چرا چند سال ابتماس نکرد برا پولش به ما؟الان چرا کسی نمیگه برانکو چرا این قدر تیم پرسپولیس روتحت فشار میذاره برا یک سوم پول عقب افتاده ش که تازه ده روزه کارش تموم شده؟بلایی که هوادارای استقلال به سر استقلال اوردن بابت فشار به مدیران. بابت قرارداد امضا کردن باشفر هواداران پرسپولیس هم دارن همون بلا رو سر باشگاهشون میارن. اقایون امسال سی میلیارد قرارداد برانکو ودستیاراش رو از جابزه نایب قهرمانی اسیا دا دن یا قرض میکنن پول قرارداد جدیدش که باز سی میلیارد میشه چطوری پرداخت میکنن ؟خدایی دارین تیم رو نابود میکنید دوسه ماه دیگه هم دوباره برانکو میگه یا دلار هامو میدین یا میرم هوادارا هم میگن هرچی برانکو بگه الان برانکو شده کیروش پرسپولیس ببینیم اخر این فیلم وحشتناک چی میشه! !!!!!

      پاسخ ها

      • حامی

        هیچوقت برانکوی باعرضه روباکیروشِ بی عرضه قیاس نکن وهیچوقت هواداران ارتش سرخ روبا کیسه کشِ بی منطق ومقلد مقایسه نکن

    • @@ ابی قهرمان @@

      خبرت همان جا بمان
      لنگ را به گند کشیدی آه آه اه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج