۸۷۲۸۷۶
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

چهار منطقه تهران، پاتوق مزاحمان خیابانی!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به پشت سرگذاشتن عیدفطر نسبت به کاهش زمان توقیف موتورسیکلتها و خودروها از زمان دو هفته به به دو یا سه روز اقدام می‌کنیم و مردم می‌توانند از فردا برای رفع توقیف وسلیه‌نقلیه به به ستادهای ترخیص مراجعه کنند.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به پشت سرگذاشتن عیدفطر نسبت به کاهش زمان توقیف موتورسیکلتها و خودروها از زمان دو هفته به به دو یا سه روز اقدام می‌کنیم و مردم می‌توانند از فردا برای رفع توقیف وسلیه‌نقلیه به به ستادهای ترخیص مراجعه کنند.

سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی درباره اجرای طرح پلیس در برخورد با مزاحمتهای خیابانی گفت: منظورمان از موضوعی که اصطلاحاً آن را "دور دور" نامیده‌اند، مزاحمتهایی خیابانی است که توسط برخی از افراد ایجاد می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: بسیاری از این مزاحمان خیابانی علاوه بر ایجاد مزاحمت، ترافیک سنگین ایجاد کرده و آسایش عمومی را سلب می‌کنند. پلیس دنبال برخورد با این افراد است، در برخی از خیابانها این موضوع باب شده و بسیاری محلهای تفریحی را با اماکن عمومی اشتباه گرفتند.

رحیمی با بیان اینکه تماسهای مردمی با پلیس در این زمینه زیاد است، گفت: به طور مثال در ساعت دو بامداد در تماس با پلیس ۱۱۰ عنوان می‌شود که مردم در ترافیک مانده‌اند.پلیس مأموریت دارد به خواسته‌های مردم توجه کرده و آرامش آنها را برقرار کند، برخی‌ها فقط گمان می‌کنند که فقط آنها در شهر زندگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با مزاحمان خیابانی در دستور کار پلیس بوده و در بسیاری از خیابانها وضعیت مطلوب شده، نقطه برجسته بروز این مشکل (ایجاد مزاحمتهای خیابانی) در خیابان شهید اندرزگو، منطقه سعادت‌آباد، بام تهران و بخشی از تهرانپارس است که برای تمام این مناطق طرح داریم.

رحیمی با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از برخورد پلیس با مزاحمتهای خیابانی، گفت: در طرح دیگر با تمام قدرت بحث برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در مناطق شوش، مولوی و هرندی را انجام می‌دهیم.

رئیس پلیس پایتخت متذکر شد: ایجاد نظم و انضباط در تمام نقاط پایتخت ادامه دارد و تلاش می‌کنیم با تمام ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه تمام برهم‌زنندگان نظم و انضباط جامعه پیش از تحویل خودرو باید در کلاس آموزشی شرکت کنند، گفت: در این کلاس موارد قانونی به آنها یادآور می‌شود.

به گفته رحیمی پلیس تنها به دنبال برخورد نیست و دنبال فرهنگ‌سازی نیز است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: تقریباً ۸۰ درصد از افرادی که با خودرو ایجاد مزاحمت خیابانی می‌کنند، تذکر گرفته و به ارشاد پلیس توجه می‌کنند، برخی از این افراد نیز با ارتکاب جرایمی مانند اخلال در نظم و آسایس عمومی، ایجاد مزاحمت برای بانوان، شرب‌خمر و سگ‌گردانی اعمال قانون شده و برخی از افراد که تکرار جرم دارند، توقیف خواهند شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به پشت سرگذاشتن عیدفطر نسبت به کاهش زمان توقیف موتورسیکلتها و خودروها از زمان دو هفته به به دو یا سه روز اقدام می‌کنیم و مردم می‌توانند از فردا برای رفع توقیف وسلیه‌نقلیه به به ستادهای ترخیص مراجعه کنند.

به گفته وی، در وهله نخست، موتورسیکلتها و در وهله بعد خودروها رفع توقیف می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه قشر موتورسوار از اقشار ضعیف و متوسط جامعه‌اند، از آنها خواست قانون را رعایت کنند.

رحیمی متذکر شد: مردم سکه‌، طلا و دلار را در منازل خود نگه ندارند، برخی سارقان کاملاً مطلعند که داخل خانه پول و سکه وجود دارد و تا به حال به این موضوع نرسیدیم که سارقان فلزیاب دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا ما ساعت ۲ نصفه شب گزارش دزدی دادیم به ۱۱۰ به هیج جای مبارکشون حساب نکردن ولی به تماسای دور دور رسیدگی میکنن چون توش پوله

    • خسروی

      دزد کلاسیک فلزیاب دارن

    • ۱۶۶

      عزیز یه کم دقت کن!تعداد این مناطق خیلی بیشتر از اینهاست. کجای کاری؟

    • صبا

      واقعا مزاحمت های خیابانی در سعادت آباد زیاده اگر پلیس واقعا پیگیری کنه خیلی خوب میشه ولی شانسیه که پلیس تو اون ساعت مشخص از اون نقطه خاص رد بشه . مثلا شمال شهر محسوب میشه

      پاسخ ها

      • سمانه

        ایشاالله خوب میشه خوبه حواسشون به این موضوع هست

      • بدون نام

        بیا پلاژ سیترا شهرستان نوشهر ببین چه خبره کلاه از سرت میافته

    • بدون نام

      پلیس کاملا بی خیاله
      بسیاری از جاها دوبله سوبله پارک می کنند که باعث ترافیک میشه و پلیس هیچ توجهی نمی کنه

    • بدون نام

      ای جونم دور دور اومد وسط خیلی بازی قشنگیه اون بازی اعلام خبر سیل و بازی شل حجابی هم بیارید وسط ملت و شاد کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج