۸۷۲۸۹۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

تورک: فتاحی تا اطلاع ثانوی محروم است

با توجه به اینکه رئیس سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات قرار بود که در جلسه کمیته اخلاق حضور پیدا کردند اما این افراد در جلسه حضو پیدا نکردند.

ورزش سه: مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق امروز در گفت و گویی که با خبرگزاری جمهوری اسلامی داشت با تایید این موضوع گفت:« روز گذشته (شنبه) ۱۸ خرداد وقت رسیدگی به این پرونده تعیین شده بود اما با وجود احضار صورت گرفته، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات این سازمان، عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان و محمدمهدی الطافی مدیرعامل داماش گیلان در جلسه حاضر نشدند.»

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال افزود: «این رفتار آقایان نه تنها تخلف جدیدی محسوب می شود بلکه بی اعتنایی به احکام کمیته اخلاق و مقررات فدراسیون فوتبال است. افراد مذکور برای ساعت ۱۸ فردا (دوشنبه) ۲۰ خرداد بار دیگر احضار شدند و منتظریم بیایند و توضیحات خود را ارائه کنند و در غیر این صورت، کمیته اخلاق حکم خود را صادر می کند.»

رئیس کمیته اخلاق محرومیت فتاحی از فعالیت فوتبالی تا اطلاع ثانوی را همچنان پابرجا عنوان کرد و گفت: «روز گذشته (شنبه) محرومیت فتاحی به صورت کتبی به دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ شد تا اجرایی شود.»

گفتنی است دیدار فینال جام حذفی که قرار بود از ساعت ۲۱ روز ۱۲ خردادماه در ورزشگاه فولاد اهواز برگزار شود، در اوج بی نظمی با ۲ساعت و ۲۰ دقیقه تاخیر برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر ۱ از العین ۶ بار حذف از مرحله گروهی

      اینا وقتی به حضور در جلسات کمیته اخلاق اهمیت ندهند توقع دارید بازیکن اهمیت بده؟! غیابی از پست هایشان برکنارشان کنید! قحط الرجال که نیست! دیگه اینکه اینا از خود راضی اند و مجازات را برا دیگران می خواهند!!

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر ۱ از العین ۶ بار حذف از مرحله گروهی

      اینا وقتی به حضور در جلسات کمیته اخلاق اهمیت ندهند توقع دارید بازیکن اهمیت بده؟! غیابی از پست هایشان برکنارشان کنید! قحط الرجال که نیست! دیگه اینکه اینا از خود راضی اند و مجازات را برا دیگران می خواهند!!

    • بدون نام

      خبرتون تو سایت خودتون تکراری بود

    • تاج صغیر

      کاج کبیر چقدر تو عقده ای هستی اقاجوووووووووو

    • بدون نام

      باید تا آخر عمر محروم شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکم از شدت اتفاقات جام حذفی بگذره فتاحی برمی گرده این یک روش کاملا حرفه ای مئسولان ماس ..مثل استیضاح وزیر ورزش اینقد طولش دادن نمایندها رو مجبور کردن تا امضاهاشون پس بگیرن ...وگرنه برای استیضاح وزیر ۴۰ تا امضا کافی بود ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج