۸۷۲۹۲۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کلاهبرداری با وعده برنده شدن در مسابقه

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: فردی که در تماس تلفنی با تعدادی از شهروندان با وعده برنده شدن در مسابقات صداوسیما از آنان کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیرشد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: فردی که در تماس تلفنی با تعدادی از شهروندان با وعده برنده شدن در مسابقات صداوسیما از آنان کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیرشد.

سرهنگ سید نورالدین حسینی در این باره اظهار داشت: در پی ارجاع شکایت‌هایی به پلیس آگاهی استان در خصوص کلاهبرداری فردی تحت عنوان برنده شدن افراد در مسابقات صدا و سیما، بررسی موضوع به صورت تخصصی به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: در انجام تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که آنان بدون توجه به توصیه‌های پلیس، فریب یک فرد شیاد را خورده اند و بعد از طرح برنده شدنشان در مسابقات تلویزیونی برای دریافت جایزه به دستگاه خودپرداز مراجعه کرده و با شگرد خاص فرد کلاهبردار از حساب بانکی آنان مبالغی برداشت شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرانجام این فرد در یکی از استان‌های کشور شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

حسینی ادامه داد: فرد دستگیر شده با توجه به اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به شکایات مالباختگان به دست آمد، به ۲۲ فقره کلاهبرداری در استان‌های مرکزی، خوزستان و اردبیل اعتراف کرد.

وی ادامه داد: همچنین از این فرد ۱۵ کارت بانکی و ۱۰ سیم کارت متعلق به افراد دیگر که متهم این پرونده به طرق مختلف به دست آورده بود و برای انجام کلاهبرداری خود از آن استفاده می‌کرد، به دست آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج