جاباما
۸۷۲۹۳۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بگوویچ: الان نمی‌دانم برانکو چه تصمیمی دارد

وینکو بگوویچ می گوید که فهرست بازیکنان مورد نیاز تیمش و جایگزینان آنها را در اختیار باشگاه قرار داده و خودش در جذب آنها دخالتی ندارد.

ورزش سه: وینکو بگوویچ که همراه با گل گهرسیرجان موفق شد جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را با کسب عنوان قهرمانی لیگ یک به دست بیاورد، این روزها به کرواسی سفر کرده تا کنار مادرش باشد که با بیماری قلبی مواجه شده، اما شرایط خوبی دارد و به زودی وینکو هم به ایران باز خواهد گشت تا تمرینات تیمش را از تاریخ ۳۰ خردادماه زیرنظر بگیرد.

وینکو در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال گل گهر سیرجان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: تمرینات تیم ما از ۲۵ خردادماه شروع می شود و من هم ۳۰ خردادماه به ایران بازمی گردم و به تمرینات اضافه می شوم.

او در مورد کارهایی که برای جذب بازیکنان مورد نظرش داشته، عنوان کرد: لیست باشگاه را در اختیار آقای جواهری قرار داده ام و با چند بازیکن هم خودم زمانی که در تهران بودم، صحبت کردم. الان باید وضعیت را ببینم که چطور پیش می رود. من طی مدتی که ایران بوده ام، هیچ دخالتی در جذب بازیکنان و مسائل مالی مربوط به آنها نداشته ام و الان هم همینگونه است.

از وینکو پرسیدیم که تیمش در چه پست هایی بازیکن نیاز دارد. او بیان کرد: ما در پست وینگر راست و چپ به بازیکن جدید نیاز داریم و همینطور در پست دفاع راست. برای هر پست ۵،۶ بازیکن را زیر نظر داریم و اگر هر کدام از گزینه های ما به دلایلی نیایند با گزینه های دیگر صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین با آقای جواهری صحبت کردیم و قرار شده از کارخانه این اجازه را بگیرد تا در صورت امکان سه بازیکن خارجی هم به تیم اضافه کنیم. البته هنوز در این زمینه خبری به من داده نشده است. مثلا در پست وینگر راست با رضا میرزایی صحبت کرده ایم که منتظر جواب او هستیم و اگر او نیاید با نفرات دیگر صحبت می کنیم.

وینکو با اشاره به کارهایی که جواهری مدیرعامل باشگاه برای جذب فهرست ارائه شده به باشگاه انجام داده، ادامه داد: خب در ایران چند روز تعطیلات بوده ولی از دیروز شروع به مذاکره کرده اند.

سوال بعدی ما از وینکو در مورد برانکو بود که دوست چندین ساله او به شمار می رود و از او پرسیدیم که آیا او به ایران باز می گردد یا خیر. وینکو پاسخ داد: الان نمی دانم. چون با او هنوز صحبتی نکردم و خبری در موردش ندارم ولی طی یکی دو روز آینده با او صحبت می کنم تا ببینیم چه تصمیمی دارد.

از سرمربی سابق تیم امید در مورد اینکه آیا فکر می کند که دیگر عاملی انگیزاننده برای برانکو در ایران وجود ندارد، پرسیدیم و اینکه این مربی هنوز در آسیا با پرسپولیس قهرمان نشده. او در پاسخ به این سوال گفت: خب برانکو دو جام دیگر به دست آورده و من قهرمانی اش در جام حذفی را به او تبریک گفتم. به نظرم هر تیم ایرانی در آسیا وارد روند و جریانی جدید می شود، به خصوص وقتی فصل عوض می شود. همین فصل پیش بود که برانکو امیری و چند بازیکن مهم تیمش را از دست داد. همیشه گفته ام که ایران کشور دوم من است و دوست دارم تیم های ایرانی در این مسابقات موفق شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا اینقدر نگران برانکو هستین ؟میخواین یه زنگ به اون خانمه ریس جمهورشون که توجام جهانی مدال ها رو میداد بزنیدشاید اون خبر دقیق برنامه برانکو رو بهتون میده!!!!!تا حالا شنیدین یه فوتبالیست برنامه ها واهداف دوست فوتبالیست یا مربیش رو به بقیه بگه وقتی خودش درموردشون چیزی نمیگه ؟شماها دیگه کی هستین بابا دارن ازدوری چلوکباب های برانکو دیگه کلافه میشن به هردری ممیزنن تا از اینده چلوها باخبر بشن!!!!!!!با چند دست چلو کباب قرارداد بیست چهار میلیاردی میبنده مارموز! !!!!!

    • بدون نام

      عه عه نگوویچ تیمت به لیگ برتر اومده شیش امتیاز تارتار علی دایی یحیی کم داشتیم شیش امتیاز شماهم روش خب معلومه برانکو میگه امسالم لنگ قهرمانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج