جاباما
۸۷۲۹۳۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مدیران استقلال با احساسات طرفداران بازی نکنند

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران استقلال هر چه زودتر تکلیف سرمربی و بازیکنان جدید را مشخص و کمتر با احساسات مردم بازی کنند.

خبرگزاری مهر: حسین ترابپور در خصوص وضعیت نگران‌کننده این روزهای استقلال اظهار داشت: یکی از دلایلی که استقلال در این چند سال نتوانسته موفقیت آن‌چنانی به دست بیاورد و ضربه‌های بدی خورده، شروع فصل‌های جدید است. متأسفانه این تیم در این چند سال در فصل نقل و انتقالات، عملکرد ضعیفی داشته، زمان را از دست داده و درست زمانی بازیکن جذب می‌کند که بهترین‌های لیگ توسط دیگر تیم‌ها شکار شده و بازیکن باکیفیتی باقی نمانده که استقلال نسبت به جذب آن اقدام کند.

وی ادامه داد: مسئولان استقلال هر چه زودتر باید نسبت به جذب نفرات مورد نظر (بازیکن داخلی یا خارجی) اقدام کنند و زمان را از دست ندهند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: پنجم مرداد ماه، آغاز لیگ برتر است. زمان زیادی تا شروع آن باقی نمانده است. همه تیم‌ها تا حدودی بازیکنان خود را جذب کرده اما استقلال حدود یک ماه است که همچنان به دنبال یک مربی ایتالیایی به نام آندره‌آ استراماچونی است و مدیران استقلال هنوز نتوانستند برای جذب این مربی ایتالیایی، جواب قانع‌کننده‌ای به هواداران بدهند.

من از مدیران استقلال خواهش می‌کنم که با احساسات مردم و هواداران بازی نکنند و هر چه زودتر تکلیف این تیم را مشخص کنند. اگر قرار است استراماچونی بیاید، پس چرا حضور او در استقلال زمان زیادی برده و اگر هم مطمئن هستند که او نمی‌آید، حداقل با یک مربی ایرانی صحبت کنند که هر چه زودتر سکان هدایت تیم را به دست گرفته تا آبی‌پوشان تمرینات خود را شروع کنند.

ترابپور با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال و رفتن دو نفر از اعضای کادر فنی به تیم سایپای تهران گفت: بیژن طاهری و اشکان نامداری به تیم سایپا پیوستند، شنیده‌ام که حتی یک تماس با آنها گرفته نشده که متوجه شوند آیا در استقلال خواهند ماند؟ این مدیریت نشان می‌دهد که استقلال فصل سختی را در پیش خواهد داشت و حالا باید مدیران استقلال نسبت به این بی‌تفاوتی‌ها پاسخگو باشند.

آیا آنها نمی‌توانستند با طاهری و نامداری صحبت کنند و این دو نفر را برای فصل آینده در استقلال نگه دارند؟ با چنین روشی، هیچ امیدی به تیم استقلال نیست و تنها هواداران هستند که هم نگرانند و هم بابت این اتفاقات بد، متضرر می‌شوند. کاش مسئولان استقلال به هواداران احترام می‌گذاشتند و حداقل در خصوص جذب بازیکن و سرمربی تیم، توضیحات قابل قبولی به مردم ارائه می‌دادند.

وی در خصوص نقش کمیته فنی در اتفاقات رخ داده در استقلال گفت: بزرگان خوبی در کمیته فنی هستند؛ پرویز مظلومی، مجید نامجومطلق و بهتاش فریبا، همه از استقلالی‌های قدیمی هستند که در امر مربیگری از تجربه بالایی برخوردارند و من امیدوارم که مدیران استقلال به حرف این عزیزان گوش داده و با آنها در خصوص جذب بازیکن و انتخاب سرمربی تعامل داشته باشند. من از اعضای کمیته فنی می‌خواهم هر چه زودتر با جلساتی که با مسئولان استقلال دارند، وضعیت این تیم را مشخص کنند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال درباره اختلاف شدیدی که بین سه کاپیتان استقلال در روزهای اخیر به وجود آمده است، تصریح کرد: من چون با هیچ‌کدام از آنها صحبت نکردم، نمی‌توانم اظهارنظر خاصی کنم اما باید تأسف خورد که چرا چنین اتفاقی بین کسانی می‌افتد که از بزرگان استقلال هستند و نباید این‌چنین رودرروی یکدیگر قرار بگیرند البته فضای مجازی هم در این تنش و اختلاف شدید، بی‌تقصیر نیست ولی معتقدم قدیمی‌های استقلال باید پا پیش گذاشته، با این سه کاپیتان صحبت کنند تا حرمت‌ها حفظ شده و احترام‌ها از بین نرود.

ترابپور در رابطه با حضور ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: او از رزومه قابل قبولی برخوردار است، در بلژیک نتایج خوبی گرفته و اعتقاد دارم فدراسیون فوتبال سرمربی خوبی را انتخاب کرده است. اگرچه او بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کرد که همه از دوره کی‌روش در تیم ملی حضور داشتند ولی مطمئناً با شروع لیگ و صحبت‌هایی که خود او انجام داده، دست به جوانگرایی خواهد زد تا شاهد یک تیم فوتبال جوان، باتجربه و پرانرژی باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر جدایی از تیم نساجی گفت: ما با تیم نساجی نتایج خوبی گرفتیم، چند تیم صاحب‌نام را متوقف کردیم، ۲۱ امتیاز کسب کردیم اما نمی‌دانم چرا مدیران تیم نساجی با ما همکاری نکردند البته اتفاقاتی هم افتاد که در نوع خودش جالب بود که به عنوان نمونه باید بگویم درست بین دو نیمه بازی، برای من بلیت برگشت گرفتند که به تهران بازگردم؛ شاید این اتفاق در دنیای فوتبال بی‌نظیر باشد و من هنوز این موضوع را درک نکرده‌ام که چرا باید چنین اتفاقی رخ دهد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تیم نساجی یک حُسن بزرگ دارد و آن، طرفداران این تیم است. به جرأت قسم می‌خورم که ما به عشق این هواداران، با جان و دل کار کردیم و من آرزو می‌کنم که هواداران همیشه با پیروزی‌های تیم نساجی خوشحال باشند و در فصل آینده هم عملکرد قابل قبولی در لیگ داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقصر شکست در این چندسال افرادی مث اصغر حاجیلو که بقول خودتون دلال تخت سینه ش میزد و هدف و فهم مدیریت حفظ صندلی هست کیسه بخواد رشد کنه فقط سرپرست کلید بین بازیکن و هوادار و مربی هست

    • بدون نام

      اقای چراغپورکجای کاری,,مسوولین ورزش خیلی است که دارندبااحساسات تماشگران استقلال بازی میکنند,,الان چندسال است به بهانه های مختلف تیم پرطرف داراستقلال رابه عمدازغافله عقب می اندازند,این اقایان فکرمیکنندکه مردم متوجه نیستن,,همه ی مامیدانیم بیشتراین کاراعمدی ست,,صحبت کردن بابازیکن که کاری ندارد,شماکجامیتوانیدازاین بیژن طاهری واشکاان نامداری نیروی متعصب تروکم ادعاپیداکنید,من بجرعت قسم میخورم اکثراقایان مامورهستن که استقلال تضعیف بشود,چطوری همه تیم هادرچارچوب یک محوری بابازیکنان موردنظرشان گفتتگومیکنند,امادراطراف تیم باین بزرگی باان همه پیشنه خوب وهوادربیشمارتااین اندازه حاشیه وجوددارد؟؟این اقایان واقعاباشعورفوتبالیهادارندبازی میکنند,,بلایی که برسر تیم ریشه دارپاس انجام دادن ,هیچی نشد,حالاچی برنامه ی داشتن بماند,نظرشان همان است که چنین بلایی سرتیم پرافتخاروپرطرف دارکشور,,اسقلال هم ,,,بیارندبرایشان هیچ فرقی ندارد,حالا باکی کینه دارن خودشان میدانند, مگرازکسی پنهان است که تیم اسقلال طرف داران زیادی دارد؟فعلاسرشان رازیرخاک کرده اندوفکرمیکنندکه مردم نمی فهمند,اقایان مسوولین ورزش حواس طرف داران تیم استقلال جمع است ومی بنندکه شماهاچی داریدسراین تیم می اورید,خلاصه یک روزی ورق برمیگردد,,همیشه روزگاربروفق مرادنیست,,نابودی تیم رغیب مشکلی فوتبال راحل نمی کند,,تاتیمی رغیب نداشته باشدهرگزرشدنخواهدکرد,خلاصه مواظب خودتان باشید ماشماهارامی شناسیم ,,فکرمیکنیدباتضعیف استقلال تیم موردعلاقه شمابیشتررشدخواهدکرد؟؟بخداشتباه میکنید, شماداریدبه کل فوتبال ضربه می زنید,,هیچ کس بدون داشتن رغیب پیشرفت نخواهدکرد,,سعی کنیدبهردوتیم محبوب کشوربایک چشم نگاه کنید,,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج