جاباما
۸۷۲۹۸۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

وضعیت پیچیده برای ترابی و پرسپولیس

مهدی ترابی هافبک خوش تکنیک تیم پرسپولیس با پیشنهاداتی از خارج کشور روبرو شده و احتمال دارد از پرسپولیس جدا شود.

ورزش سه: کسب دو گانه در اولین فصل حضور در پرسپولیس اتفاقی بود که برای مهدی ترابی و دیگر خریدهای پرسپولیس رخ داد و سبب شد آن ها شروع خوبی در تیم سرخپوش پایتخت داشته باشند. اما از بین ۷ خرید پرسپولیس در زمستان، ترابی عملکرد بهتری داشت و توانست با نمایش های ویژه، جای خود در ترکیب را پیدا کند و در بین هواداران نیز محبوب شود.

او در حالی به پرسپولیس پیوست که گفته شد قرارداد دو و نیم ساله با سرخ ها بسته است و به همین خاطر هواداران پرسپولیس خیالشان حداقل از حضور این بازیکن تا پایان لیگ بیستم راحت بود اما حالا به نظر می‌رسد اتفاقات دیگری در حال رقم خوردن هستند.

ترابی که یکی از بهترین بازیکن جوان فوتبال ایران محسوب می‌شود، با پیشنهاداتی جدی از فوتبال اروپا و آسیا روبرو شده است. شنیده ها حاکی از آن است که یکی از تیم های لیگ اردیویسه هلند خواهان مهدی ترابی شده و پیشنهاداتی از لیگ ستارگان قطر نیز برای او وجود دارد. یکی از تیم های لیگ هلند که باتوجه به درخشش جهانبخش، نگاه مثبتی به بازیکنان ایرانی دارد، امیدوار است بتواند مهدی ترابی را جذب کرده و او را به بازیکنی در قواره فوتبال اروپا تبدیل کند اما این تمام ماجرا نیست و در تهران نیز پرسپولیسی ها به هیچ وجه نمی‌خواهند ستاره شماره ۹ خود را از دست بدهند.

وضعیت پیچیده برای ترابی و پرسپولیس

در قرارداد این بازیکن بندی گنجانده شده که بتواند در صورت وجود پیشنهاد خارجی از پرسپولیس جدا شود و به همین خاطر سرخ ها برای حفظ این بازیکن باید دوباره با او وارد مذاکره شوند. ترابی که علاقه زیادی به تداوم حضور در پرسپولیس دارد، با مشکلات مختلفی مواجه است و به این دلیل، ماندنش در پرسپولیس به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و به نوعی سرخ ها باید موانع پیش رو در ادامه حضور این بازیکن را حل و فصل کنند.

یکی از موضوعاتی که می‌تواند ترابی را در پرسپولیس نگه دارد، بازگشت برانکو ایوانکوویچ است چرا که این وینگر ملی پوش به خوبی می‌داند زیر نظر برانکو هم پرسپولیس نظم ویژه ای خواهد داشت و هم خودش می‌تواند به پیشرفت ادامه دهد.

در نهایت باید دید تکلیف معادله پیچیده مهدی ترابی و پرسپولیس چه خواهد شد. بازیکنی که باتوجه به پیوستن ستاره های لیگ به چند تیم مختلف، مهره ارزشمندی برای پرسپولیس محسوب می‌شود و مدیران پرسپولیس باید به هر شکل او را حفظ کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ آسیا

      عاشق این قرارداد بستن مدیرا هستم یعنی اگه قراردد ۱۰ ساله هم ببندن بازیکن یه جوری میتونه جدا بشه

    • am

      خاک برسر مدیران نامدیری که بدون شعور فوتبالی دراین زمینه مشغولن و بدون توجه به منافع باشگاه چنین قراردادهایی رو با بازیکنایی که به پرسپولیس به چشم سکوی پرتاب خودشون نگاه میکنن ، منعقد میکنن .

    • بدون نام

      نویسنده لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج