۸۷۳۰۲۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

مشکلات هراز و فیروزکوه ۱۵روزه حل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از رفع مشکلات محورهای هراز و فیروزکوه ظرف مدت ۱۵ روز خبر داد.

خبرگزاری فارس: محمد تقی‌زاد امروز در حاشیه بازدید از جاده‌های مواصلاتی شرق استان تهران در گفت‌وگویی در دماوند اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، پیش‌بینی کرده‌ایم که راه‌های مواصلاتی استان تهران به‌عنوان بسترهای توسعه‌ای منطقه و استان قلمداد شود.

وی با بیان اینکه بر این اساس، مسائل و مشکلات جاده‌های مواصلاتی که به شمال کشور متصل می‌شود را مورد بررسی قرار می‌دهیم، افزود: از این رو، امروز در سفری به منطقه شمال شرق استان تهران که شامل شهرستان‌های دماوند و پردیس می‌شد، از مسیر محورهای هراز و فیروزکوه بازدید کردیم.

*رفع مشکلات محورهای هراز و فیروزکوه ظرف 15 روز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: در بازدید امروز، مسائل در برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت به لحاظ اجرایی مورد بررسی قرار گرفت؛ نخستین برنامه در بازه زمانی ۱۵ روزه، قرار شد که اقدامات فوری توسط راهداری استان تهران انجام شود.

تقی‌زاده ادامه داد: در وضع موجود جاده‌های مواصلاتی شمال کشور نواقص و ایراداتی از جمله در خصوص علائم هشداردهنده و راهنمایی و رانندگی، گاردریل، نیوجرسی، نظافت، خط‌کشی‌ها و لکه‌گیری‌ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: در این خصوص، رفع مسائل و مشکلات طی صورت‌جلسه‌ای توسط فرمانداران شهرستان‌ها پیگیری و به اداره‌کل راهداری و شهرداری‌ها ابلاغ خواهد شد و بعد از ۱۵ روز دوباره مورد بازدید قرار می‌گیرد تا حتماً مصوبات اجرایی شده باشد.

*پیگیری احداث تقاطع غیره مسطح در مهرآباد رودهن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: احداث پروژه تقاطع غیره مسطح مهرآباد رودهن از جمله مصوبات میان‌مدت سفر امروز بود که کار طراحی و تصویب اولیه آن انجام و قرار شده که پروژه اجرایی شود؛ همچنین شهرداری دماوند قرار شد که در مسیر تونل محور هراز به منطقه مشاء تا پایان امسال عملیات اصلاح هندسی و فنی انجام دهد.

تقی‌زاده در خصوص بازدید از جاده‌های شهرهای آبسرد، کیلان و آبعلی خاطرنشان کرد: بعضی از مسیر جاده‌های این شهرها دچار مشکل بود که قرار شد تا راهداری و شهرداری‌ها نسبت به اجرای عملیات روکش آسفالت یا اصلاح اقدام کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این اقدامات بتواند در کاهش حوادث جاده‌‌ای در مسیرهای ارتباطی تهران به شمال کشور مؤثر باشد و شرایط ایمنی و بهتری برای شهروندان و مسافران مهیا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی زارع

      وزیر محترم راه هشت سال در دولت آقای نتوانسته جاده ای که چینی ها ظرف یکسال الی دوسال تکمیل می‌کنند ما هنوز نتوانسته ام به سرانجام برسانیم آ ن وقت مدعی هستیم به شکوفایی رسیده ایم ودست خارجی ها کوتاه شده از مملکت ما

    • بدون نام

      از بس از این جاده ها رفتن و اومدن جاده ها رو خراب کردن.....

    • میثاق

      لطفا برای دور برگردان کمرد و جاجرود یه راه حلی پیدا کنید هر روز چند مرتبه از این مسیر مجبوریم تردد کنیم و مسافتی حدود ۱۵ کیلومتر هر بار باید اضافه طی کنیم . دوربرگردان کمرد حادثه خیز میباشد لطفا اقدام کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج