جاباما
۸۷۳۰۵۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

در پرسپولیس لیستی در کار نیست، بازی نخورید!

دیروز و در نشست خبری ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که قبل از خروج برانکو از ایران از او لیست گرفته است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: طبق اخبار واصله سرمربی پرسپولیس هیچ لیست رسمی‌ای به باشگاه نداده است، چون تکلیف خودش هنوز مشخص نیست!

برانکو رقمی معادل یک میلیون و ۱۸۰هزار یورو (به همراه دستیارانش) از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که هنوز پرداخت نشده است. عقل سلیم یا به عبارت بهتر قواعد فوتبال حرفه‌ای حکم می‌کند یک مربی تا زمانی که تکلیفش مشخص نشده لیست ورود و خروج به باشگاهش ندهد.

برانکو ایوانکوویچ هم مربی بی‌تجربه‌ای نیست. او قبل از سفر به کرواسی به صورت شفاهی اسم چند بازیکنی که برای فصل بعد می‌خواهد را به اطلاع یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس رسانده است!

دیروز ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران دوباره بحث لیست را پیش کشید و گفت برانکو اسامی نفرات مورد نیاز و مازادش را به صورت مکتوب به باشگاه داده است که این موضوع واکنش نزدیکان مرد کروات را به همراه داشت.

در همین راستا شنیدیم یکی از نزدیکان برانکو با دو بازیکن باتجربه پرسپولیس تماس گرفته و به آن‌ها گفته است که بازی نخورند و به سایر بازیکنان هم بگویند این مرد کروات هیچ لیستی به باشگاه نداده است!

ظاهراً برانکو و دوستانش معتقدند برخی افراد از درون باشگاه با تعدادی از شاگردانش تماس گرفته و مدعی می‌شوند آن‌ها در لیست فصل بعد برانکو نیستند.

این تماس‌ها برای خراب کردن وجهه برانکو نزد شاگردانش است و به همین خاطر هم نزدیکان مرد کروات با دو بازیکن باتجربه پرسپولیس تماس گرفته و ماجرای لیست کتبی را تکذیب کردند.

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید این افراد به دو بازیکن باتجربه پرسپولیس هم گفته‌اند که برانکو برای فصل بعد آن‌ها را نمی‌خواهد و اسم‌شان را در لیست مازاد گذاشته است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا اینقدر حاشیه درست میکنید یک روز مینویسید لیست داده و فلانی وفلانی هستد یک روز دیگر این اراجیف را سر هم میکنید بس کنید از این همه حاشیه درست کردن

    • ناشناس

      فقط دنبال تخریب و هوچی گری هستید خجالت داره

    • طاهر

      بعد این همه سال،هم برانکو ایرانیهارو خوب میشناسه،هم ما اونو.این وصله ها به برانکو نمیچسبه.پولشو بدین.زور که ندارین!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج