۸۷۳۰۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتقاد امام‌جمعه بروجرد از بدحجابی و سگ‌گردانی

امام جمعه بروجرد با انتقاد از وضعیت بدحجابی در خیابان‌ها، خودروهای افراد و در مغازه‌ها گفت: همچنین شاهد سگ گردانی برخی در خیابان‌ها و پارک‌های سطح شهر هستیم.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد شامگاه دوشنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در محل حسینیه اهل بیت (ع) بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه برخی افراد با انجام رفتارهای اجتماعی غلط به دنبال ترویج و نهادینه کردن ضدفرهنگ ها و پیروی از غربزدگی هستند، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بدحجابی در خیابان های بروجرد نگران کننده است و مشاهده می شود که بانوان در خودروهای شخصی هم حجاب را رعایت نمی کنند.

وی با بیان اینکه این نوع رفتارها باید از سوی دستگاه های متولی کنترل و نظارت شود، افزود: همچنین مشاهده می کنیم برخی افراد در خیابان ها یا پارک های سطح شهر سگ گردانی می کنند که این نشان می دهد این افراد می خواهند با ترویج زندگی کردن با سگ و حیوانات ضد فرهنگ ها و پیروی از غربزدگی را در میان دیگر افراد جامعه نهادینه کنند.

انتقاد امام‌جمعه بروجرد از بدحجابی و سگ‌گردانی

امام جمعه بروجرد با تاکید بر لزوم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن فرهنگ تذکر لسانی در جامعه تصریح کرد: نگه داشتن سگ در منازل و حیوانات در شان یک مسلمان نیست و به همراه داشتن سگ در خیابان ها کار پسندیده ای هم نیست لذا دستگاه های فرهنگی باید برای این رفتار نابهنجار فکری بیندیشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وضعیت نامناسب پوشش فروشندگان زن در مغازه های سطح شهر ادامه داد: با ورود به مغازه ها با بانوان فروشنده ای مواجه می شویم که حجاب را رعایت نکرده اند.

وی با بیان اینکه این وضعیت هم از لحاظ فرهنگی خطرناک است، گفت: اتاق اصناف بروجرد موظف است برای همه اصناف و فروشندگان کلاس های آموزشی برگزار کند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این رابطه اظهار داشت: متاسفانه عدم رعایت حجاب از سوی برخی افراد در سطح شهر و فروشندگان زن نگران کننده است و انتظار می رود نهادهای فرهنگی در این راستا برنامه های لازم را اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: رعایت حجاب با قوه قهریه کار ساز نیست و این نشان می دهد باید بر روی مسائل فرهنگی بیشتر کار شود.

فرماندار بروجرد ادامه داد: خیلی از معضلات فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی باید مطرح و کارشناسی شوند، چنانچه فعالیت و هدف شورای فرهنگ عمومی نیز رسیدگی به فرهنگ عمومی مردم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج