۸۷۳۰۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دواین جانسون در فیلم ابر قهرمانی بازی می‌‌کند

کارگردان فیلم Jungle Cruise، جوم کالت-سرا (Jaume Collet-Serra) و دواین جانسون (Dwayne Johnson) برای اولین حضور جانسون در یک فیلم ابر قهرمانی و دنیای کمیک همکاری می‌کنند. 

گیمفا: کارگردان فیلم Jungle Cruise، جوم کالت-سرا (Jaume Collet-Serra) و دواین جانسون (Dwayne Johnson) برای اولین حضور جانسون در یک فیلم ابر قهرمانی و دنیای کمیک همکاری می‌کنند.

منابع خبری اعلام کرده‌اند که کالت-سرا در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Black Adam با بازی جانسون است که براساس شخصیت کمیک دی‌سی است.

طبق گفته منابع داخلی، این فیلم اولویت استودیو نیو لاین به دنبال موفقیت Shazam! است و اولین حضور راک در دنیای ابر قهرمانی خواهد بود. کالت-سرا گزینه مناسب کارگردانی فیلم بعد از Jungle Cruise دیزنی بوده است.

دواین جانسون در فیلم ابر قهرمانی بازی می‌‌کند

جانسون به شدت تحت تاثیر حضور کالت-سرا در این پروژه بزرگ قرار گرفته و برایش جای تعجب داشت که چگونه او توانست از پروژه تاریکی وارد پروژه روشنی مانند این شود. با اتمام تولید Jungle Cruise اعلام نام او بعنوان کارگردان Black Adam کار آسان‌تری است.

کمپانی Flynn Of FlynnPictureCo این فیلم را به همراه جانسون، دنی گارسیا و هیرام گارسیا از Seven Bucks Productions می‌سازد.

نیو لاین قصد داشت جانسون را در اولین فیلم شزم! بعنوان Black Adam معرفی کند اما تیم تولید سریعا تصمیم بر این گرفت تا این دو شخصیت را تفکیک کند و فیلم سولو (مستقل) Black Adam را بسازد.

شزم، شخصیت کمیک دی‌سی، همانند کاپیتان مارول، بُعد دیگری از پسری به نام بیلی باتسون است که می‌تواند با گفتن کلمه شزم تبدیل به ابر قهرمان شود و Black Adam انتقام‌گیر خبیث شزم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج