۸۷۳۱۱۳
۳ نظر
۵۰۶۲
۳ نظر
۵۰۶۲
پ

جسد کودک غرق شده پس از ۶روز کشف شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:جسد کودک ۱۰ ساله که در نینه‌رود رازمیان الموت‌ غربی غرق شده بود، ساعتی پیش توسط نجاتگران پایگاه رازمیان کشف شد.

ایرنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:جسد کودک ۱۰ ساله که در نینه‌رود رازمیان الموت‌ غربی غرق شده بود، ساعتی پیش توسط نجاتگران پایگاه رازمیان کشف شد.

به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی هلال احمر استان قزوین حکمت الله هاشمی در تکمیل این خبر افزود: با توجه به مسیر طولانی رودخانه، حجم آب زیاد، وجود آبشارها و پستی و بلندی های موجود در بین راه، عملیات جستجو به کندی پیش رفت اما تلاش مضاعف نجاتگران تیم واکنش سریع استان و شهر رازمیان در نهایت منجر به دستیابی به فرد غرق شده گردید.

هاشمی از عوامل آتش نشانی، نیروی انتظامی و افراد محلی شهر رازمیان که در این عملیات با نجاتگران این جمعیت همکاری کردند، تشکر و قدردانی نمود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش ساله شمال.

      چخبره
      خدایاخودت برسان

    • بدون نام

      خدا انشاالله به پدر ومادرها هقل عطا کنه که از فرزندانشون خوب مراقبت کنند تا شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم او که رفت اما داغش وغمش همیشه در دل آنها خواهد بود پس با کمی آگاهد دادن به فرزندشون وتوضیح خطرات میتونند پیشگیری کنند متاسفانه ما شاهد هستیم که مردم برای مسافرت که راه می افتند فکر میکنند بچه باید آزاد باشه وهر جا دلش خواست بازی کنه حتی شاهد بچه ها در ساحل ودریا هستیم که خانواده رهاشون میکنند که بازی کنند در حالی که این درست نیست به غمش نمی ارزد

    • بدون نام

      بچه ده ساله که حتی جنسیت ش هم نامشخص میگیداینقدر کلمات رو میچینید و اخرش تقدیر و تشکر ! بگو با اظهار تاسف نجات موثر نبوده وکودک فوت شده ! پیدا شد نوشابه باز کردن نداره اقای محترم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج