۸۷۳۱۴۰
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

محاکمه دو فیلمساز قلابی به اتهام تجاوز به دختران

دو فیلمساز قلابی که به بهانه تست بازیگری به دو دختر جوان تعرض کرده بودند صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

روزنامه ایران: دو فیلمساز قلابی که به بهانه تست بازیگری به دو دختر جوان تعرض کرده بودند صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

اولین روزاسفند سال گذشته دختر جوانی با مراجعه به پلیس از این دو مرد تبهکار شکایت کرد و گفت: «حدود یک هفته پیش در اینستاگرام با فردی آشنا شدم که از من و تعدادی دیگر از خانم‌های جوان خواسته بود در تست بازیگری و اجرای شوی لباس شرکت کنیم. روزسیزدهم بهمن ماه از طریق پیامک به من اطلاع داده شد که ساعت ۸ شب راننده‌ای به‌دنبال من خواهد آمد تا مرا برای انجام تست بازیگری به دفتر شرکت ببرد.

به این بهانه و ترفند بود که نشانی محل سکونتم را گرفتند؛ سر ساعت یک ماشین ۲۰۶ سفید با راننده جوان به خانه ما در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی آمد و خودش را راننده شرکت معرفی کرد؛ همه چیز عادی به نظر می‌رسید؛ زمانی که سوار خودرو شدم، راننده خودرو متن فیلمنامه‌ای را به من داد و گفت تا زمان رسیدن به دفتر شرکت دیالوگ‌ها را حفظ کنم.

در محدوده بازار مبل یافت آباد بود که راننده خودرو تلفنی با شخصی تماس گرفت و مدعی شد که دفتر شرکت شلوغ است و قرار شده تا تست بازیگری در دفتر شماره ۲ شرکت انجام شود؛ سپس در مقابل یکی از مجتمع‌های فروش مبلمان در بازار یافت آباد توقف کرد و فرد دیگری این بار به‌عنوان فیلمبردار شرکت سوار ماشین شد این شخص از راننده خواست تا به شهرری برود.

هنوز مسافت زیادی نرفته بودیم که ناگهان خودرو به داخل جاده‌ای خاکی رفت؛ بسیار ترسیده بودم؛ می‌خواستم از ماشین پیاده شوم اما در‌های خودرو از داخل باز نمی‌شد؛ مرد فیلمبردار به سمت من حمله ور شد و بعد هم با توقف خودرو، راننده هم به من حمله کرد. آنها با تهدید و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند؛ پس از آن مرا در همان بیابان‌های تاریک از ماشین بیرون انداخته و از محل دور شدند.

پس از طرح شکایت این دختر پرونده مشابه دیگری به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که نشان می‌داد دختر ۱۹ساله دیگری را با همان شیوه ربوده‌اند وپس از آزارو اذیت رهایش کرده‌اند.با شکایت این دختران پرونده‌ای با عنوان آزار و اذیت جنسی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران تشکیل و چند روز بعد هر دو متهم دستگیر شدند.

سرانجام صبح دیروز این متهمان از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان‌زاده انتقال یافتند؛ در جریان دادرسی هردو متهم تعرض را انکار کردند وگفتند با این دختران آشنایی قبلی داشتیم وبه میل خودشان همراه ما به گردش آمدند.

با پایان جلسه قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما

      میگم چرا جرم تجاوز رو با عنوان « آزار و اذیت » معرفی میکنید؟؟؟

      اینطوری قبح قضیه زیر سوال می‌ره....

      خواننده فک می‌کنه که اینطور کارا فقط یه آزار و اذیت ساده اس...

      به جرم اتفاق افتاده وجاهت و شکل دیگه ای میدید با این نوع متن نوشتنتون بنظر من

      پاسخ ها

      • سامانتاخانم

        دختره خودیش هم بی صاحب بوده ودنبال همین کارمیگشته وایلااعتمادنمی کرد

      • بدون نام

        کاربر نیما ،بسیار درست نوشتند تجاوز با آزار واذیت متفاوت هست حکم قضایی متفاوتی دارند.لطفا اصل جرم نوشته شود

    • امام حسن عسکری

      خدا رو شکر اگر اقتصاد ولبشوداریم درعوض امنیتی داریم که همه شکر خدا رو دارن ویک سوال بیشتر این چالش های اجتماع چیزی که خدا داده. جنسی.شما چرا بخیل هسیدوبه جنایت رسانندیدچون فکرسی ملیون بسته وجوان راکه با سه دقه شهوت خاموش شه به کجا رود

    • بدون نام

      چی بگیم اکر از قانون میترسن اینکار نمیکنن باید اشد مجازت بشن تا توبه کنن

    • بدون نام

      اعدام کنین این بی شرفارو

    • هامون ازقم

      .م تاسفانه همیشه این زنهاهستن که موردظلم قرارمیگیرن بعدمیگن به میل خودشون اومدن این رانگن چی بگن.

    • بدون نام

      بنویسید هرچی دوست دارید فعلا از فیلمساز وکارگردان فاسد و دختران جوان علاقه به بازیگری را بگید فیلمساز قلابی!!!!!!؟

    • بدون نام

      دحترهای این دوره زمونه چقدر ساده هستن چرا کور کورانه اعتماد میکنن آخه..هر روز توی خبرها این همه تجاوز...یک کمی به خودتون بیاید.خودتونو جمع و جور کنید.

    • بدون نام

      اگه چند نفر رو اعدام کنید بقیه ادم میشن

    • بدون نام

      هرچه برسرانسان میادازحماقت وساده اندیشی خودش هیست .چرا به این راحتی به دیگران بدون شناخت اعتماد میکنید.ولی اگر والدین حرفی بزنن باورنمیکنید.

      پاسخ ها

      • عامو

        من در اکثر کامنت هایم نوشتم، چرا و برای چی؟؟ دختران این دوره اینقدر ساده لوح هستند با اینکه اکثر قریب به اتفاق تحصیلات عالیه دارند و از آن طرف تعدادی حالا اگر مقید به مذهب باشند اینقدر از خداوند نمیترسند و اگر دین هم ندارند میتوانید انسان باشند و مگر دختر چه چیز زیادی دارد که چنین رسیدن به دختران را با هزاران ترفند هموار می نمایند، یعنی این دو سوال را به جواب برسیم که یک دختر مگر چی دارد که چنان با ولع و علاقه تن به هرکاری جهت رسیدن به آن میزنند و اینگونه افرادی که وقت و عمر خود را صرف رسیدن به دختران مینمایند، سوم هم اینکه چرا برای دختران درس عبرت نميشود من همیشه حاصل تجربه ام را با دختران در میان میگذارم ولی متاسفانه برخی از آن برداشت اشتباه و حمایت از مردها تصور میکنند من به شخصه انواع ترفندهایی را که جهت رسیدن به یک دختر بکار میبرند گوشزد کرده و میکنم ولی نتیجه ای نميگيرد هیچ تازه به حمایت مردها متهم میشوم، دختران عزیز و با وقار هرگز هرگز به هیچ مردی اعتماد نکنید حتی اگر من (عامل)باشم چون آنانی که سن بالا تر از 65سال دارند با کلمه دخترم وارد شده، می بینید خود او یک تجاوزگر حرفه ای است چطور بشما بگم هرگز هرگز به هیچ مردی اعتماد نکنید که زود عاشق و دلداده نشوید، شماها باید دلتان مثل سنگ باشد آن هم سنگ خارا، حالا تا بعد ببینم دیگری دوباره با یک وعده پوچ که خر یا همان الاغ هم تشخیص میدهد گرفتار نمی شوید، باشه تا بعد،

      • م

        اینا ولن دختر نیستن تواگه قراره جای بری بابزرگترت نه تنهای تو خیابونا نمیبینید چه جوری باچه لباسهای بیرون میان اینا خودشون میخوان زن باید حیا داشته باشه من میگم کرم از درخته

    • بدون نام

      آدم اینقدر ساده

    • طوطی

      دختران فاسدطماع.خدالعنتت کندشما جوانان
      این مملکت رابفساد می کشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج