۸۷۳۱۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی‌ها نشان می‌دهد تا آخر این هفته بارش‎های پراکنده در ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوبی و البرز مرکزی و غربی به صورت رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی‌ها نشان می‌دهد تا آخر این هفته بارش‎های پراکنده در ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوبی و البرز مرکزی و غربی به صورت رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد ادامه دارد.

کبری رفیعی روز سه‌شنبه افزود: امروز (۲۱ خرداد) در ساعت های بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از شمال غرب، غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی اظهارداشت: فردا همین شرایط در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب مانند استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب و سواحل غرب دریای خزر خواهد بود.

وی ادامه داد: پنجشنبه شمال غرب مانند استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر این را خواهند داشت، جمعه علاوه بر این مناطق بخش‌هایی از شمال شرق، نیمه شمال شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی همین شرایط را خواهند داشت.

رفیعی گفت: همچنین امروز و فردا وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل رخ می‌دهد که سبب خیزش گرد و خاک در این مناطق خواهد شد، همچنین چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب غرب کشور این شرایط رخ خواهد داد.

* آسمان تهران صاف تا کمی ابری

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز پایتخت ۲۳ درجه بود و بیشینه دمای آن ۳۳ درجه خواهد رسید.

رفیعی گفت: بجنورد با دمای ۹ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و قوچان در خراسان رضوی، زنجان و لاله‌زار در کرمان به ترتیب با ۶، ۷ و ۸ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقاط کشور بودند، همچنین اهواز با دمای ۵۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین استان و میناب با ۵۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج