جاباما
۸۷۳۱۶۶
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دعوا در استقلال سر «مهدی رحمتی» است؟

فرهاد مجیدی هم دقیقا در مسیری مصاحبه کرده که در هفته های اخیر خسرو حیدری، پژمان منتظری و حتی حسین حسینی درباره آن سخن گفته اند.

خبرآنلاین: در استقلال اوضاع خیلی بر روال عادی نیست ، اگرچه معلوم نیست بر اساس لیست کدام مربی ، بازیکنانی مثل بلبلی و دشتی و ارسلان مطهری و رضاوند درحال جذب هستند اما بحث های میان بزرگترها نشان می‌دهد آنجا جنگ قدرت به اوج رسیده.

باشگاه استقلال در حال انعقاد قرارداد دو ساله جدید با مهدی رحمتی است. رحمتی که گفته شده اگر بماند ، حسین حسینی از استقلال می رود. رحمتی که اخیرا وارد دعوای بزرگی با خسرو حیدری شدند و کار بحث شان به لایه های زندگی شخصی رسید. او که قبلش بعد از پست اینستاگرامی پژمان منتظری هم تحت فشار قرار گرفته بود.

حالا اما حرف های مجیدی درباره اینکه بعد از بازی العین گفته چند بازیکن را نمی خواهد و بعد از آن مسیر نقل و انتقالات در استقلال تغییر کرده و او را کنار زده اند و کدی که داده درباره اینکه حسین حسینی را می خواسته و با ۵۰۰ میلیون کمتر از آنچه مدیران استقلال انتظار داشتند نگه می داشته، درکنار حمایتش از پژمان منتظری که قبل تر انجام داده بود، انگار او هم توپ را به زمین رحمتی انداخته است.

رحمتی که به رغم سال های درخشانش در استقلال در سه ساله اخیر بارها اعتراض را با تمام وجود تجربه کرده و مدام انتقادها از او در آستانه ۳۸ سالگی بیشتر هم می شود!

حالا مجیدی هم دلیل جدایی اش را طوری گفته که انگار بر سر مهدی رحمتی بوده است. درحالی که رحمتی در ماه های اخیرسعی کرده کمترین اظهار نظر را در مورد تیمش داشته باشد اما مدام فشارها بر او بیشتر و بیشتر می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رحمتی باید با احترام کفشهایش آویزان کند .

      پاسخ ها

      • علی بیلکی

        حیا کن رها کن. تو را به جدت قسم برو ریدی تو تیم. باند بازی. پاشیدن قهرمانی سال گذشته عامل قهرمانی لنگی ها. عامل اصلی مرگ استقلال بابا بسه چقدر باید از شما بکشیم برو فقط برو. تو را به جدت قسم برو

    • قلب ابی

      اقای احترام فروان تا بیشتر از خودت را خراب نکردی خواهشا خودت برو وگرنه مجبورت میکنیم با ابروزی بری

    • سعید

      مهدی رحمتی عقاب واقعیه آسیا،مهدی جان مثل همیشه بمان و برای سربلندی استقلال تلاش کن،تا تو هستی خائنین جرات عرض اندام نخواهند داشت.از طرف جمعی از هواداران استقلال کبیر.

    • بدون نام

      رحمتی برود به نفع استقلال است .

    • بدون نام

      هواداران رحمتی را درون دروازه نمیخواهند .

    • بدون نام

      تیم نیست که ، طویله س خخخخ

      پاسخ ها

      • سهراب شمشیری

        رحمتی هیاکن استقلال رهاکن اگه رحمتی بمون باعث میشه که حسينی حسینی ازاین تیم بره بابا برودیگه گورته گم کن

    • بدون نام

      تا رحمتی تو استقلال این تیم نتیجه نمی گیره خیال همه استقلاليها راحت بابا همه دارن میگن دیگه کی مونده بگه که این بشر باند بازه پدر تيمو در آورده هر تیمی هم که رفته




      حاشیه داشته دم کيروش گرم که همون اول مثل سگ از تیم ملی بيرونش کرد راستی اگه هم زحمت کشیده پولشو گرفته وظایفش همین بود نه اینکه بیاد تو همه کارها دخالت کنه

    • بدون نام

      پنگوئن بیشرف برو گمشو

    • بی نام

      حالا سال بعد که این حسینی برین تو تیم قدرش رو میدونیم رحمتی باید تو تیم بمونه

    • آریاپارسی نژاد

      من یک استقلالی صدآتیشه ام،استقلال ملک شخصی کسی نیست،فرهاد مجیدی بارها مارو وسط راه رها کرد،تورو خدا کمی واقع بین باشیم،حتی قلعه نوعی شرافت فوتبالی بالاتری از مجیدی داره،ما با اسطوره های نظیر حجازی و روشنگیردادیم به مجیدی،معلومه که خودشو گم میکنه،یکی مثل برانکو لازمه که پول پرست نباشه و درک کنه قرار داد بموقع از طریق فیفا پول میشه،رحمتی زحمت کشیدهقبول،ولی وقتی بخاطرت مهره های اصلی دارم میرم خب برو و استقلال رو راحت بزار،همون افتضاح دربی ،معلوم شد سفر مربی نیست،رحمتی مخل تیمه،پاتوسی اگر میزد اولا گل بود واگردانی گل نمیشد اینقدر حاشیه‌ه درست نمیشد،مابا یه مشت آدم طلبکار که از صدقه سر تیم به معروفیت رسیدند طرفیم که ملک پدریشونو میخوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج