جاباما
۸۷۳۱۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضایی: استراماچونی بخواهد به او مشورت می‌دهیم

عضو کمیته فنی استقلال گفت: هر موضوعی که از سوی مدیرعامل به ما ارجاع شود در باره آن تصمیم گیری می‌کنیم و نظرات ما جنبه مشورتی دارد و لازم الاجرا نیست.

خبرگزاری مهر: مجید رضایی اظهار داشت: در آخرین جلسه کمیته فنی روی گزینه‌های مربیگری استقلال بحث و ماحصل این جلسه توسط آقای فتحی به هیات مدیره ارائه شد تا از دل این اتفاقات به استراماچونی برسیم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال بیان داشت: وظایف ذاتی کمیته فنی استقلال مسائلی است که مدیرعامل برای بررسی به آن ارجاع می‌دهد. این نشان می‌دهد ما به خودی خود نمی‌توانیم در مسائل مربوط به تیم ورود کنیم. ضمن اینکه نظرات کمیته فنی هم نظرات مشورتی است و به هیچ وجه لازم الاجرا نیست. ممکن است همه یا تنها بخشی از نظرات مشورتی ما توسط مدیریت باشگاه اجرایی شود.

وی در خصوص تعامل مربی جدید آبی پوشان با کمیته فنی بیان داشت: بنده از روند مذاکرات مدیران با استراماچونی مطلع نیستم و نمی‌دانم که اصلاً درباره کمیته فنی با او صحبت شده یا خیر. اما معمولاً مربیان بزرگ مشورت پذیر هستند. اگر استراماچونی خودش از ما مشورت بخواهد دریغ نمی‌کنیم اما اگر نخواهد اصراری به آن نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج