۸۷۳۲۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

«پاتوسی» در یک قدمی العین!

«آیاندا پاتوسی» بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در شرایطی جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرد که مذاکراتی با باشگاه العین امارات داشته است.

خبرگزاری مهر: آیاندا پاتوسی در نقل و انتقالات زمستانی از تیم کیپ تاون آفریقای جنوبی به صورت قرضی راهی استقلال ایران شد. همان چند بازی اول پاتوسی و درخشش در تیم تهرانی کافی بود که هواداران و مسئولان باشگاه استقلال به فکر جذب دائمی این بازیکن باشند تا فصل آینده هم از توانایی‌هایش استفاده کنند.

با نزدیک شدن به پایان فصل اما معادلات استقلال به تدریج تغییر کرد. برکناری وینفرد شفر از سرمربیگری استقلال و درگیر شدن باشگاه به امور مربوط به انتخاب سرمربی، تا حد زیادی تمرکز را از روی جذب بازیکنان و یا تمدید قرارداد آنها دور کرد.

به گفته علی خطیر معاون باشگاه استقلال، بندی در قرارداد پاتوسی وجود دارد که استقلال می‌تواند با پرداخت ۳۰۰ هزار دلار به باشگاه کیپ تاون، خرید این بازیکن را دائمی کند. با این حال بعد از پایان مسابقات این فصل، پاتوسی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، خبر از جدایی از استقلال داد.

چند روز پیش روزنامه الشرق قطر اعلام کرد پاتوسی از بلژیک و قطر پیشنهاد دارد اما به نظر می‌رسد مقصد این هافبک آفریقایی کشور دیگری باشد.

این بازیکن مد نظر تیم العین امارات هم قرار گرفته و بعد از پایان بازی استقلال با العین در لیگ قهرمانان آسیا (آخرین بازی این فصل استقلال) مذاکرات بین طرفین انجام شده است. پاتوسی بعد از بازی با العین، در امارات باقی ماند و به همراه مدیر برنامه‌های ایرانی خود با باشگاه العین مذاکره کرد.

موضوع دیگر اینکه باشگاه العین امارات ۹ روز پیش «ایوان لکو» مربی کروات را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کرد. نکته جالب توجه این است که مدیر برنامه‌های پاتوسی و ایسما، زمینه حضور لکو را در تیم العین فراهم کرد و نقش پررنگی در تعیین سرمربی این تیم داشت. خبر جدایی پاتوسی از استقلال هم درست پنج روز بعد از انتخاب لکو به عنوان سرمربی العین از سوی این بازیکن و مدیر برنامه اش اعلام شد که می‌تواند نشانه‌ای از توافق پاتوسی با این تیم اماراتی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hm@

      نقشه ها طبق ساعت پیش میره بازهم مقل هرستل ستاره ها جدا میبشن. مبالغ بالا برای سرمربی تورسانه ها عنوان میشه وبعدش چندنا بازیکن درپیت وشروع دیرهنگام تمرینات واخر کارهم منت هواداران استقلال که چهل تا بازیکن گرفتن وجام روهم خیلی راحت وبی درد سر میدن به تیم حکومتی...

      پاسخ ها

      • مصطفی

        شما تیم حکومتی هستید که هرفصل کلی ریخت و پاش و پول بازیکنان خارجی و داخلی و مربی جدید ... پرسپولیس هم میره فینال اسیا کلی درامدزایی و تعداد بیشتر هواداران در سامانه هواداری و سه فصل پشت هم قهرمانی اونوقت پول مربی رو نداره بده

    • مهرداد

      شما نمردی انقد راجب استقلالو بازیکناش چرت و پرت مینویسی

    • بدون نام

      آااااخ از تیام تیام

    • علوی

      العین هم حریف شیر نفت استقلال نمیشه و پاتوسی با یه گونی پول وزارت ورزش و داور زنی تو استقلال مظلوم و مردمی میمونه عین آب خوردن

    • بدون نام

      اصلا پاتوسی نمیره به هیچ تیمی و در استقلال میمونه ..... هر تیمی که داده بهش پیشنهاد میده میگه من دوست دارم داخل استقلال بمونم .... همه اینا چرت و پرته
      کل ملت طرفدار یک تیم حکومتی هستن به نام لنگ

      پاسخ ها

      • مصطفی

        کل مردم طرفدار پرسپولیس کل درپیتا و دولت و وزارت طرفدار کیسه کش

    • اوسیراک

      الکیسه دوباره سرش بی کلاه ماند

    • میثم

      انصافا اگه وزیر و دار و دستش انقدی که برای نابودی استقلال و بالابردن لنگ تلاش و سیاست به خرج دادن تو اقتصاد مملکت تلاش میکردن الان واسه خودمون یه غول اقتصادی بزرگی توی دنیا بودیم.

    • بدون نام

      خیلی بعید نیستش، العین از وقتی عبدالرحمان رو فروخته خیلی خیلی ضعیف شده. پولشم که دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج