۸۷۳۲۶۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پیانیچ: سرمربی آینده یووه یک مربی بزرگ خواهد بود

میرالم پیانیچ، ستاره خط میانی یوونتوس می‌گوید نگران سرمربی آینده باشگاه نیست چرا که اطمینان دارد یووه مربی بزرگی را برای هدایت این تیم انتخاب خواهد کرد.

ورزش سه: درحالیکه گمانه‌زنی‌ها درباره منصوب شدن ماتوریتزیو ساری، سرمربی فصل پیش چلسی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس به اوج رسیده و هر لحظه انتظار می‌رود خبر انتقال ساری به یوونتوس به صورت رسمی اعلام شود، میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی یووه می‌گوید از بابت سرمربی آینده باشگاه نگران نیست و اطمینان دارد یووه مربی بزرگی را برای هدایت این تیم در فصل آینده انتخاب خواهد کرد.

در روزهای اخیر گزارش شد که باشگاه چلسی به ساری اجازه ترک این باشگاه را داده تا او بتواند با امضای قراردادی سه‌ساله به عنوان جانشین ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس شود. آلگری‌ای که در دورانش یوونتوس پنج سال پیاپی قهرمان سری آ شد بود ولی در نهایت امسال بعد از یک ناکامی دیگر در لیگ قهرمانان، از این تیم اخراج شد.

پیانیچ در آستانه دیدار تیم ملی کشورش بوسنی با ایتالیا که امشب برگزار می‌شود در این باره گفت:" ما اصلا نگران نیستیم. یوونتوس مثل همیشه قوی و پرقدرت باقی خواهد ماند".

ستاره بوسنیایی یوونتوس در ادامه صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت:" خیلی خوشحالم که قرار است در تورین به مصاف ایتالیا برویم. کارت قرمزی که من در بازی مقابل یونان گرفتم منصفانه نبود. خوشبختانه ممنوعیت بازی من را برداشتند چون خیلی دلم می‌خواست در این استادیوم، استادیوم خانگی‌مان در یوونتوس، با ایتالیا بازی کنم".

پیانیچ بار دیگر صحبت را به یوونتوس برگرداند و گفت:" باز هم تکرار می‌کنم که نگران یوونتوس نیستم. سرمربی جدید به زودی اعلام می‌شود. همینطور که همه این روزها می‌گویند سرمربی جدید ما بدون شک یک سرمربی بزرگ خواهد بود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ساری کجا مربی بزرگیه . مربی بزرگ گواردیولاست زیدانه کلوپ مانچینی آنچلوتی

    • بدون نام

      حتما فرناز مجیدی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج