۸۷۳۳۷۵
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

علیپور در نزدیکی آ. ا. ک یونان

«تن‌ها بازیکن پرسپولیس که پیشنهاد خارجی دارد علی علیپور است!» این تازه‌ترین اظهار نظر ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است؛ البته اگر حرف خودش را پس نگیرد!

خبرورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده که در صورت رسیدن پیشنهاد خوب و دلاری خارجی، مهاجم اول تیمش را بفروشد! به هر حال قرارداد علی علیپور سال آینده به پایان می‌رسد و او می‌تواند در پایان لیگ نوزدهم به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی دلش خواست برود. اگر علیپور در پایان لیگ نوزدهم جدا شود یک ریال یا دلار هم به باشگاه پرسپولیس نخواهد رسید. بنابراین شاید عقل سلیم حکم کند که علی علیپور الان به فروش برسد که باشگاه پرسپولیس هم درآمدی داشته باشد.

در همین راستا شنیدیم باشگاه پرسپولیس حاضر است در قبال دریافت ۵۰۰ هزار دلار، رضایتنامه علی علیپور را صادر کند. در حال حاضر باشگاه آ. ا. ک یونان و یک باشگاه بلژیکی خواستار عقد قرارداد با علی علیپور هستند ولی خود این مهاجم خیلی تمایل به جدایی از پرسپولیس ندارد. او موقعیت خوبی در پرسپولیس دارد و خوب می‌داند با بازی و گلزنی در این تیم بزرگ هم می‌تواند به تیم ملی دعوت شود ولی اگر مجبور به جدایی باشد ترجیح می‌دهد در تیم شناخته‌شده‌تر آ. ا. ک یونان بازی کند.

اینکه در صورت جدایی علی علیپور از پرسپولیس این باشگاه چگونه می‌خواهد مهاجمی در قواره او پیدا کند هم سؤال بی‌پاسخی است؛ مضاف بر اینکه برانکو هم به مسئولان باشگاه تأکید کرده در صورت ماندن در این تیم باید علی علیپور حفظ شود. مرد کروات اعتقاد زیادی به علی علیپور دارد و معتقد است او مهاجمی بدون جانشین در پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیرا

      کاشکی نره همین خوب گل میزنه

      پاسخ ها

      • محسن عبدالهی

        نمیذارم بره عزیزم خیالت راحت.... فقط به خاطر تو

    • بدون نام

      مجبوریم واسه پول برانکو باید بفرپشیمش خدا کنه موفق بشه تو تیم جدیدش

      پاسخ ها

      • حمیرا

        میخوام صد سال موفق نشه هم تو پرسپولیس پیشرفت میکنه تازه به تیم ملی دعوت شده خوبه واسش میخوام صد سال برانکو نمونه به قسمت رفتن خلیل زاده و علیپور و بیرانوند

      • حمیرا

        میخوام صد سال موفق نشه هم تو پرسپولیس پیشرفت میکنه تازه به تیم ملی دعوت شده خوبه واسش میخوام صد سال برانکو نمونه به قسمت رفتن خلیل زاده و علیپور و بیرانوند

    • علی

      مجبوریم بخاطر پول برانکو ،هم شجاع بدیم هم ترابی هم علیپور

    • N

      نه

    • ارتش سرخ آسیا

      امید واریم برانکو بجاش از کرواسی مهاجم نیاره

    • بدون نام

      به خدا قسم اینا همش بازارگرمی هستش کجا بهتر از پرسپولیس اونهایی که رفتن چیکار کردن به قول رامین رضاییان هیچ بازیکنی از ایران پیشنهاد خارجی ندارن همشون دروغ میگن

    • بدون نام

      این علیپور رو بدین بره طارمی رو بیارین....... خیلی پول ترانسفرش به درد تیم میخوره. خودش اونقد هم بازیکن تاپی نیست. پارسال چون رقیب نداشت آقای گل شد. امسال کی‌روش و شیمبا اومدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج