۸۷۳۴۱۵
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

استخر فرهنگسرای بهمن پایتخت پلمپ شد

نایب رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان تهران با بیان اینکه با اشاره به مسمومیت تعدادی از افراد طی دیشب (دوشنبه) در استخر فرهنگسرای بهمن به علت استفاده بیش از حد مجاز کلر گفت: اکنون این موضوع در حال بررسی قرار دارد و استخر مذکور به طور موقت پلمپ شد.

ایرنا: نایب رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان تهران با بیان اینکه با اشاره به مسمومیت تعدادی از افراد طی دیشب (دوشنبه) در استخر فرهنگسرای بهمن به علت استفاده بیش از حد مجاز کلر گفت: اکنون این موضوع در حال بررسی قرار دارد و استخر مذکور به طور موقت پلمپ شد.

رئیس مرکز اورژانس تهران دیشب تعداد مسمومان این حادثه را ۱۹ تن اعلام کرد که به دو بیمارستان لقمان و بهارلو انتقال یافته‌اند.

در عین حال مجید نقاشلو نایب رئیس هیات شنای استان تهران اما تاکید دارد که تعداد مسمومان کمتر از ۱۰ نفر بودند که به صورت سرپایی درمان شدند.

این مسئول ورزشی تصریح کرد: این مسمومیت به علت استفاده بیش از حد کلر و مواد شوینده در نزدیکی استخر بوده که به محض وقوع حادثه بازرسان نظارتی در این محل حاضر شدند و برای رسیدگی بیشتر، استخر را به صورت موقت پلمپ کردند.

به گفته وی استخر فرهنگسرای بهمن زیر نظر شهرداری و به صورت خصوصی اداره می‌شده است.

نقاشلو اظهارداشت: مجوز فعالیت استخرها را اداره کل ورزش و جوانان استان می‌دهد اما بازرسی فعالیت آنها توسط فدراسیون نجات غریق و وزارت بهداشت انجام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تزریق کلر توسط یک پیچ پلاستیکی تنظیم مبشه ، و میتوان به سادگی ان زا تغییر حالت داد ، تعطیلی ، پلمپ ، نداره ، فقط باید بررسی شود که عامدانه بوده یا سهوا .

    • بدون نام

      همش ازکم بودجگی این بلاهاوبدترازاینهاسرمون میاد نمیخواهن اب عوض کنن اینکارهارومیکنن ونمیخواهحقمون بدترازاینهابودجه ومنابع شغلامون خرج افغانیاکنیددرسال۳۰۰هزارمیلیاردتومان برای۳ملیون افغانی میش بودجه۱ستل منلکت و۲ملیون شغل میشبودجه۲۰ستل مملکت وهمینکه عراقچی گفت صربدر۶کنیدواقعیتش این تعدادزیاد نه۳ملیون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج