۸۷۳۴۲۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سومین گل به خودی تاریخ ایران و کره جنوبی

بازی ایران و کره جنوبی در سئول در حالی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید که گل تیم ملی ایران روی اشتباه دفاع حریف و یک گل به خودی به دست آمد.

ورزش سه: بازی ایران و کره جنوبی در سئول در حالی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید که گل تیم ملی ایران روی اشتباه دفاع حریف و یک گل به خودی به دست آمد.

تیم ملی ایران دقایقی بعد از دریافت گل از کره جنوبی توانست روی یک ضربه کرنر به گل مساوی رسیده و در نهایت بازهم برابر این حریف شکست ناپذیر باقی ماند. تیم ملی ایران در ۸ سال اخیر و در شش بازی که برابر تیم ملی کره برگزار کرده هیچ شکستی نداشته و به ۴ برد و دو تساوی دست پیدا کرده اند.

اما نکته جالب این بازی گل به خودی بازیکن کره ای بود که باعث شد این بازی در نهایت با مساوی به پایان برسد. این سومین بار بود که در بازی های ایران و کره جنوبی یک بازیکن دروازه خودی را باز می کند و جالب تر اینکه هر سه بار نیز بازیکنان کره ای گل به خودی زده اند.

اولین گل به خودی بازی های ایران و کره جنوبی در سال ۱۳۵۰ و در یک بازی دوستانه که شهر سئول برگزار شد زده شد. در این بازی تیم ملی ایران ابتدا با گل دقیقه ۳۵ علیرضا خورشیدی از حریف پیش افتاد و سپس در دقیقه ۴۰ بازی هوو کیم این مدافع حریف دروازه کره را بار دیگر باز کرد تا ایران بازی را با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

دومین گل به خودی کره ای ها در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۰۴ به ثمر رسید. در این بازی دوتیم با نتیجه دو بر دو مساوی بودند که در دقیقه ۵۱ جین ساب بازیکن تیم ملی کره جنوبی دروازه خودی را باز کرده و ایران را پیش انداخت. این بازی در نهایت با هت تریک علی کریمی و این گل به خودی با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع تیم ملی به پایان رسید.

اما سومین گل به خودی تاریخ بازی های ایران و کره جنوبی در آخرین بازی دو تیم (امروز سه شنبه) رقم خورد. مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی ایران که روی گل اول به همراه یک مدافع دیگر دچار اشتباه و باعث شدند تا مهاجم کره با بیرانوند تک به تک شوند دقایقی بعد خودش روی گل مساوی تاثیرمستقیم داشت.

او روی ضربه کرنر در منطقه فرود توپ حضور داشت و در نهایت توپ با برخورد به کیم یونگ وون مدافع کره وارد دروازه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشم میاد اعتراف میکنید حتی نتونستیم خودمون گل بزنیم ..اخه تیمی که سرعت و مهاجم سطح بالا نداره مگر مریض باشه تهاجمی بازی کنه که یکی بخوره 200تا شانس بیاره مثل روز روشنه تیم ملی نابود شد دفاعش و به لجن کشیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج