جاباما
۸۷۳۴۵۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

همه خواسته‌های ناواس برای جدایی از رئال

کیلور ناواس به احتمال فراوان، فصل بعد در تیمی به غیر از رئال مادرید بازی خواهد کرد.

ورزش سه: کیلور ناواس به احتمال فراوان، فصل بعد در تیمی به غیر از رئال مادرید بازی خواهد کرد.

به نقل از آاس، کیلور ناواس که بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ با رئال سه قهرمانی متوالی چمپیونزلیگ را به دست آورد، فصل جاری با آمدن تیبو کورتوا جایگاه ثابت خود در رئال را از دست داد و به خصوص در دوران سولاری به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

گفته می شود که سران رئال توانسته اند زیدان را برای فروش کیلور ناواس متقاعد کنند و مربی فرانسوی علی رغم میل باطنی با این موضوع موافقت کرده است.

از پورتو و بنفیکای پرتغال به عنوان تیم های خواهان ناواس نام برده می شد و هفته گذشته نیز اخباری در مورد علاقه پاری سن ژرمن برای جذب گلر کاستاریکایی رئال منتشر شده است. گویا سران باشگاه پاریسی قصد دارند کیلور را جانشین جی جی بوفون کنند.

نکته عجیب اینجاست که پی اس جی حاضر نیست برای این انتقال مبلغی هزینه کند و از ناواس درخواست کرده تا پس از فسخ قراردادش با رئال، به عنوان بازیکن آزاد به پاریس بیاید! ناواس اخیرا قراردادش را تا ژوئن ۲۰۲۱ تمدید کرده است.

ناواس این موضوع را به اطلاع مسئولان رئال رسانده و بلافاصله نیز پاسخ منفی دریافت کرده است. کیلور درخواست کرده است که دستمزد خود تا سال ۲۰۲۱ را دریافت کرده و همچنین به وی اجازه جدایی رایگان داده شود. سران رئال با این موضوع مخالفت کرده اند و او را تنها با دریافت ۲۰ میلیون یورو واگذار خواهند کرد.

ناواس همچنین در مذاکراتش با پی اس جی خواستار دریافت ۷ میلیون یورو خالص در سال شده است که دو میلیون یورو بیشتر از دستمزد فعلی او در رئال است. پاسخ باشگاه پاریسی مثبت بوده و به نظر، دو طرف مشکلی برای توافق قطعی نخواهند داشت ولی پی اس جی هنوز مذاکراتش با رئال را شروع نکرده است.

ناواس اگر نتواند به پی اس جی برود، احتمالا در رئال خواهد ماند چرا که توقعات مالی او را هیچ باشگاه دیگری برآورده نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب معلومه موافقت میکنه وقتی بازیکن ازاد بیاد پول قراردادی نداره که .میدن برای حقوق هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج