۸۷۳۴۵۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تجاوز به حریم رودخانه، عامل تشدید سیلاب است

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تجاوز به حریم رودخانه را عامل تشدید سیلاب دانست و تاکید کرد: برای مدیریت سیلاب باید از تجاوز به حریم رودخانه‌ها جلوگیری و از ساخت‌ و سازهای غیر کارشناسی در بستر آن‌ ها به‌ شدت پرهیز شود.

ایرنا: رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تجاوز به حریم رودخانه را عامل تشدید سیلاب دانست و تاکید کرد: برای مدیریت سیلاب باید از تجاوز به حریم رودخانه‌ها جلوگیری و از ساخت‌ و سازهای غیر کارشناسی در بستر آن‌ ها به‌ شدت پرهیز شود.

علی‌اصغر پیوندی عصر سه‌شنبه در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید افزود: کنترل سیلاب بدون رعایت اصول ساخت و ساز پیرامون رودخانه های کشور دشوار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر سابقه فعالیت ۹۵ ساله در سطح کشور داشته و همواره در بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار مردم بوده و بخشی از دردهای آن‌ها را کاهش داده است.

تجاوز به حریم رودخانه، عامل تشدید سیلاب است
وی با اشاره به سیل اخیر ادامه داد: خسارت‌های مادی و معنوی سیل فروردین‌ماه در ۵ استان کشور بسیار وسیع‌تر از ۱۹ استان درگیر دیگر بود.

پیوندی بیان کرد: هزاران نفر از امدادگران جمعیت هلال‌احمر کشور همزمان با وقوع سیل با مناطق خسارت‌دیده اعزام و تمام تجهیزات امدادی به‌سرعت وارد عملیات شد.

وی گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های عفونی و موروثی حاصل از سیلاب با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بحران‌های احتمالی مدیریت و کنترل شد.

وی تأکید کرد: در امر امدادرسانی به مردم خسارت‌دیده، تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مختلف لشگری و کشوری بسیار قابل‌توجه و برجسته بود.

پیوندی سیل استان گلستان را نیز مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در سیل استان گلستان مردم بدون توجه به مسائل قومی و مذهبی با حس نوع‌دوستی خود وارد کارشده و اقدامات ماندگاری را از خود برجای گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمعیت هلال‌احمر علاوه بر مسائل امداد و نجات در مسئله فرهنگ‌سازی، حوزه جوانان، خیرین و آموزش‌های همگانی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مستمری را در طول سال انجام می‌دهد.
وی همچنین تاکید کرد: کمک‌های مردم قم به مردم سیل‌زده بسیار قابل‌توجه بود، کمک‌های نقدی و غیر نقدی قمی‌ها در سطح کشور رتبه سوم را به دست آورده است.

سیل در نخستین روزهای سال جاری منجر به خسارت‌های جانی و مالی در برخی از نقاط کشور شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضولباشی

      اقای محترم دیگرجایی نمانده که تصرف نشده وساخته نشده باشددستورفرماییدهمه تصرفات خراب وبه بستروحریم رودخانه اضافه شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج