جاباما
۸۷۳۴۹۹
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

جلیلی: انگلیس در ضعیف‌ترین موقعیت خود است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از نمایشگاه کاریکاتور «آسوده باش؛ من ملکه‌ام» گفت: بررسی روند رویارویی ایران و انگلیس نشان می‌دهد قدرت انگلیس رو به افول بوده است و قدرت ملت ایران رو به صعود.

خبرگزاری فارس: سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز(سه‌شنبه ۲۱ خرداد) با حضور در محل حوزه هنری تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آسوده باش، من ملکه‌ام» که به همت سیدمسعود شجاعی طباطبایی دایر شده، حضور پیدا کرد.

جلیلی ضمن بازدید از آثار کاریکاتوریست های کشورمان در این نمایشگاه گفت: تاریخ روابط ایران و انگلیس بویژه در یک قرن گذشته حاکی از آن است که دولت‌های حاکم بر انگلستان همواره در مقام رویارویی با ملت ایران بوده اند. کارنامه آنها حمایت از استبداد، تشویق به شکنجه و اختناق، استفاده از کودتا و پشتیبانی از دشمنان ملت ایران از شاه و صدام تا ترامپ بوده است.

جلیلی: انگلیس در ضعیف‌ترین موقعیت خود است

وی خاطر نشان کرد: بررسی روند این رویارویی نشان میدهد قدرت انگلیس رو به افول و نزول بوده است و قدرت ملت ایران رو به صعود. بویژه امروز انگلیسی‌ها شاید در ضعیف ترین موقعیت یکصد سال اخیر خود هستند و ایران به برکت انقلاب اسلامی در مسیر رو به پیشرفت و اقتدار.

جلیلی با اشاره به قدرت رسانه ای انگلیس، تصریح کرد: امروز علیرغم بیشترین استفاده از ابزارهای رسانه ای و بنگاه‌های سخن پراکنی در انگلیس، کمترین اقبال به دولت این کشور در ملتهای منطقه و حتی در خود آن کشور وجود دارد و علاوه بر افول چشمگیر آن، شاهد زوال جایگاهش در بین افکار عمومی مردم منطقه، اروپا و حتی خود کشور انگلیس هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتها افزود: این نشان می‌دهد انگلیسی‌ها علیرغم ادعای هوشمندی، روند حرکت های آنها غلط، غیرهوشمندانه و در مسیر باطل بوده است و باطل فرجامی نخواهد داشت. خوشبختانه امروز ملت ما به خوبی شاهد افول قدرت دشمنان تاریخی خود است.

این نمایشگاه مشتمل بر چهل اثر از بهترین آثار کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های ایران با موضوع خباثت های انگلیس در حق ملت ایران همزمان با سالروز تولد ملکه این کشور برگزار گردیده است.

گفتنی است علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «آسوده باش، من ملکه‌ام» می‌توانند از ۲۱ خردادماه تا ۵ تیرماه از ساعت ۹ الی ۱۸ به «گالری ابوالفضل عالی» در محل حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ تهران مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی از ایران بدتر است

    • بدون نام

      پنجمین اقتصاد دنیا ضیف ترینه

    • rira

      آره والا. آمریکا و انگلیس و آلمان و کلا همه کشورها در ضعیفترین حالت ممکنن ، ولی نمیدونم چرا به مای بدبخت ملت ایران داره فشار میاد هر روز کمرمون بیشتر میشکنه
      کاش مام در موضع ضعف بودیم مثل انگلیس،اما وضع مالیمون خوب بود

    • بدون نام

      یگ سوال چرا همه نور چشمی. ها فارس باید حرف بزنند

    • بدون نام

      چقدر جالبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج