جاباما
۸۷۳۵۴۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

واکنش جیمز وان به کنسل شدن Swamp Thing

به دنبال کنسل شدن ناگهانی سریال Swamp Thing، جیمز وان (James Wan) تهیه‌کننده اجرایی این سریال در صفحه اینستاگرام خود به این خبر واکنش نشان داد.

گیمفا: به دنبال کنسل شدن ناگهانی سریال Swamp Thing، جیمز وان (James Wan) تهیه‌کننده اجرایی این سریال در صفحه اینستاگرام خود به این خبر واکنش نشان داد. این مجموعه، سومین سریال لایو اکشن اورجینال دنیای دی‌سی بود و اولین سریالی شد که کنسل گردید.

وان در صفحه خود نوشت:

واقعا نمی‌دونم و نمی‌فهمم چرا Swamp Thing کنسل شده، فقط می‌تونم بگم همه بازیگران و عوامل و تیم تولید و نویسندگان با دل و جان برای این سریال زحمت کشیدند. به سخت‌کوشی تمامی عوامل سریال افتخارم می‌کنم. برید و قسمت دوم رو ببینید و سعی کنید این ۱۰ قسمت رو فراموش‌نشدنی کنید. Swampy لیاقتش رو داره.

این سریال از ۳۱ مه توسط DC Entertainment پخش شد و نمرات خوبی هم دریافت کرد. بنظر می‌رسد Swamp Thing به بد شانسی خورده است. خبر کنسل شدن این سریال ما را یاد سریال انیمیشنی Kids در آوریل ۱۹۹۱ می‌اندازد. در آن مورد، ۵ قسمت از سریال پخش شد. اوایل دهه ۹۰، شبکه USA Network سه فصل از سریال Swamp Thing را پخش کرد.

واکنش جیمز وان به کنسل شدن Swamp Thing

این لایو اکشن براساس شخصیتی است که لن وین و برنی رایتسون خلق کردند و لن وایزمن، کارگردان پایلوت آن، تهیه‌کننده اجرایی سریال است. مارک وریدن (Mark Verheiden) و گری دوبرمن (Gary Dauberman) نویسندگان سریال و شورانرهای آن به همراه جیمز وان بعنوان تهیه‌کننده اجرایی و وردین، دوبرمن و مایکل کلیر هستند.

این سریال اندی بین (Andy Bean) در نقش الک هالند، ویل پاتن (Will Patton) در نقش آوری سوثرلند، کریستال رید (Crystal Reed) در نقش ابی آکرین، ماریا استن (Maria Sten) در نقش لیز ترماین، جریل پرسکات (Jeryl Perscott) در نقش مادام زانادو، جنیفر بیلز (Jennifer Beals) در نقش افسر لوسیلیا کیبل، ورجینیا مدسن (Virginia Madsen) در نقش ماریا ساندرلند، هندرسون وید (Henderson Wade) در نقش مت کیبل، کوین دورند (Kevin Durand) در نقش جیسون وودترو و لئوناردو نام (Leonardo Nam) در نقش هارلان ادواردز را در اختیار دارد. نقش اصلی هیولای اصلی سریال را درک میرز (Derek Mears) ایفا می‌کند.

منبع: ComingSoon

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج