۸۷۳۵۸۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عرب: در حال مذاکره با بازیکنان جدید هستیم

بالاخره حاشیه‌های اطراف برانکو و پرسپولیس به پایان رسید و پول طلب این مربی موفق آماده پرداخت شد. این ماجرا می‌رفت که پرسپولیس و مدیریتش را وارد یک چالش خطرناک کند که با تامین منابع مالی ظاهرا به خیر و خوشی تمام شد.

فرهیختگان: بالاخره حاشیه‌های اطراف برانکو و پرسپولیس به پایان رسید و پول طلب این مربی موفق آماده پرداخت شد. این ماجرا می‌رفت که پرسپولیس و مدیریتش را وارد یک چالش خطرناک کند که با تامین منابع مالی ظاهرا به خیر و خوشی تمام شد. این اتفاق بهانه خوبی بود تا با مدیرعامل پرسپولیس همکلام شویم و از زبان خودش بشنویم چه اتفاقاتی در این چند روز رخ داده است. گفت‌وگو با ایرج عرب را در ادامه می‌خوانید.

بالاخره مشکل پرداخت طلب برانکو حل شده؟!

بله، خدا را شکر روی قولی که به هواداران پرسپولیس داده بودم، ایستادم و توانستیم منابع مالی لازم این کار را فراهم کرده و خیال هواداران پرسپولیس را راحت کنیم. در این چند روز به‌رغم همه محدودیت‌ها و سختی‌هایی که پیش روی‌مان بود جلسات متعددی برگزار کردیم و توانستیم پول لازم را فراهم کنیم تا برانکو در پرسپولیس ماندنی شود. خوشحالم که شرمنده هواداران پرسپولیس نشدیم.

این پول قرار است به چه شکل پرداخت شود؟

با برانکو تماس گرفتیم و از ایشان خواستیم شماره حسابی معتبر بدهد یا روز دوشنبه هفته آینده این پول را به شکل نقد در باشگاه دریافت کند. با وکیل ایشان هماهنگ هستیم و مشکلی از بابت پرداخت وجود ندارد.

قرارداد فصل قبل تسویه می‌شود؟

بله، قرارداد فصل قبل تسویه می‌شود و پیش پرداخت این فصل را به ایشان می‌پردازیم؛ مبلغ ۳۰۰ هزار دلار بابت پاداش قهرمانی نیز به ایشان پرداخت می‌کنیم ضمن اینکه ۲۲۰ هزار دلار دیگر بابت پیش‌قرارداد فصل آینده پرداخت خواهد شد. تمامی آفرهای گذشته نیز گنجانده شده و آماده شروع فصل جدید هستیم.

و قرارداد بلند‌مدتی که مد نظر داشتید؟!

دیگر فرصت لازم را داریم با ایشان مذاکرات‌مان را ادامه دهیم. فعلا این مشکل اصلی را حل کرده‌ایم و باید زودتر تیم را برای شروع فصل آماده و تجهیز کنیم.

برانکو کی به تهران باز می‌گردد؟

طبق توافق بعد از تعطیلات‌شان به ایران می‌آیند تا تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم در فصل جدید آغاز شود.

هواداران تیم می‌گویند این ماجراها باشگاه را از فصل یارگیری عقب انداخته است!

همان‌طور که به آنها قول دادم مشکل قرارداد برانکو را حل کنم، به آنها اطمینان می‌دهم این ماجراها هرگز ما را از برنامه یارگیری عقب نینداخته و طبق لیست برانکو در حال مذاکره با نفرات جدید هستیم. هیچ‌کدام از برنامه‌های ما متوقف نمانده و با جدیت در حال پیگیری است.

درمورد لیست نفرات جدید صحبت نمی‌کنید؟

اجازه دهید بعد از قطعی‌شدن هرکدام از نفرات، اطلاع‌رسانی کنیم. درمورد همه نفرات جدید و قدیم قطعا به هواداران خوب پرسپولیس اطلاع‌رسانی شفاف خواهیم کرد.

صحبت پایانی؟

از هواداران تیم می‌خواهم با همان شور و اشتیاق همیشگی و با اعتماد و اطمینان بیشتر به باشگاه محبوب خود کنار پرسپولیس بمانند تا با هم یک فصل خوب دیگر را آغاز کنیم. همواره سعی کردم با آنها صادقانه صحبت کنم و در این مورد تا آخر پای قولم خواهم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      غلط کردی دلال

      چرا زودتر پول برانکو رو جور نکردی

      چطور در استقلال بدون مربی بازیکنان خوبی جذب میشن ولی تو عرضه نگه داشتن بازیکنان فعلی تیم رو هم نداری

      بی کفایت برو گم شو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج