۸۷۳۷۱۷
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

خداحافظی احساسی سلن دیون با لاس وگاس

آخرین اجرای سلن دیون خواننده مشهور کانادایی در شهر لاس وگاس برگزار شد.

ایران آرت: سلین دیون پس از ۱۶ سال اقامت در لاس وگاس و برگزاری بیش از ۱۰۰۰ اجرا در هتل سیزر پالاس این شهر، شنبه شب به کارش در این شهر پایان داد و در آخرین روز اجرای خود در این هتل در حالی که با احساس از شوهر فقیدش یاد می‌کرد، با سه پسرش در روی سن حضور یافت.

خداحافظی احساسی سلن دیون با لاس وگاس

این خواننده معروف و پرجایزه ۵۱ ساله در حالی که دستان پسرانش رنه چارلز ۱۸ ساله، نلسون و ادی ۸ ساله را گرفته بود با عشق به تصویر قدیمی شوهرش رنه که در ژانویه سال ۲۰۱۶ بر اثر ابتلا به سرطان حنجره فوت کرد، نگاه می‌کرد.

سلین خواننده آهنگ معروف فیلم "تایتانیک" در طول نزدیک به دو دهه از حرفه کاری‌اش در این شهر قدرت خاص صدایش را به نمایش گذاشته و در ۱۱۴۱ اجرای خود، بیش از ۴٫۵ میلیون هوادار را در طی این سال ها مجذوب خود کرده بود.

سلین دیون که اغلب یکی از خواننده های صدر نشین در جدول های موسیقی دنیاست، در آخرین اجرای خود در لاس وگاس مجموعه ای از آهنگ های پرطرفدار خود و همچنین یکی از آهنگ های جدیدش به نام "Flying on My Own" از آلبوم جدید خود به نام "Courage" (شجاعت) اجرا کرد که قرار است آلبوم مذکور در ماه نوامبر امسال منتشر شود.

وی در این اجرا با اشاره با مجموعه اجراهای متعددش در این مکان معروف گفت: "من هم احساس افتخار و هم احساس فروتنی دارم، برای موفقیت هایی که در طی این شانزده سال در اینجا به دست آوردیم، زمانی که من رنه برای اولین بار این رویا را با هم شریک شدیم."

"تجربه حضور در اینجا یکی از بزرگترین بخش های زندگی من در عرصه خوانندگی بود، چیزی که برای همیشه آن را به خاطر خواهم داشت و به خوبی از آن یاد می کنم. افراد زیادی هستند که باید از آنها تشکر کنم ولی از همه مهم تر از هوادارانم متشکرم که به ما این فرصت را دادند که کاری که عاشق آن هستیم را انجام دهیم."

خداحافظی احساسی سلن دیون با لاس وگاس

از آنجا که دیون با ۱۶ سال حضور موفق در کولوسئوم سیزرز پالاس لاس وگاس یکی از محبوب ترین ستاره ها محسوب می شود، لقب ملکه لاس وگاس اینترتیتمنت را با خود یدک می کشد.

با این وجود سلین قصد بازنشستگی ندارد و تنها این دوره از حرفه کاری اش را به اتمام رساند. وی در حال حاضر قصد دارد تور جهانی موسیقی خود را برای آلبوم "شجاعت" از ۱۸ ام سپتامبر در شهر کبک- کانادا آغاز کرده و در بیش از ۵۰ شهر در طول امریکا و کانادا به روی صحنه برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه هر جا میری ،برو الا ایران روز بخیر

    • بدون نام

      بسیار صدای جذاب وعالی دارند باشعرهای ناب وپر معنی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج