۸۷۳۷۷۴
۱۳۳ نظر
۵۰۲۲
۱۳۳ نظر
۵۰۲۲
پ

قصد راننده تاکسی اینترنتی برای تجاوز به دو دختر

رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد از دستگیری یک راننده تاکسی اینترنتی که قصد آزار و اذیت دو دختر نوجوان را داشت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد از دستگیری یک راننده تاکسی اینترنتی که قصد آزار و اذیت دو دختر نوجوان را داشت خبر داد.

سرهنگ حیدر مسن آبادی در این‌باره گفت: ساعت ۱۹:۱۵ روز گذشته دو دختر ۱۵ ساله در مراجعه به کلانتری اعلام کردند که از دست یک مرد آزارگر فرار کرده‌اند. یکی از این دو دختر که حال بهتری نسبت به دیگری داشت به ماموران گفت که ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته به مقصد خانه دوست‌شان برای گرفتن یک کتاب درسی، سوار تاکسی اینترنتی شده‌اند و خانواده‌هایشان نیز به طور کامل در جریان این موضوع بوده‌اند.

وی افزود: این راننده تاکسی با خودروی پراید پس از سوار کردن دو دختر نوجوان از مسیر اصلی خارج شده و آنها را به کمربندی دوم جاده ورامین قبل از پل فیروز آباد برده است و در آنجا به بهانه خرابی خودرواش از ماشین پیاده و در عقب را باز کرده است.

سرهنگ مسن آبادی ادامه داد: متهم ۴۵ ساله پس از پیاده شدن از خودرو با قصد آزار و اذیت، گردن یکی از دو دختر را می‌گیرد و وقتی با مقاومت دیگری روبرو می‌شود سراغ آن یکی دختر رفته و او را هدف نیت شومش قرار می‌دهد که در این کش و قوس‌ها گردنبند یکی از دو دختر نیز پاره می‌شود و کف خودرو می‌افتد.

وی افزود: حین این اتفاقات درحالی که متهم برای رسیدن به نیتش همچنان اصرار داشته است، ناگهان بالگرد هوا ناجا از آسمان منطقه با ارتفاع بسیار پایین عبور کرده که متهم با مشاهده آن از ترس گیر افتادن در دام پلیس، هر دو دختر را در جاده رها کرده و سوار بر خودرواش که مشخصات آن در موبایل یکی از دخترها موجود بود از محل متواری می‌شود.

رئیس کلانتری امین آباد ادامه داد: موضوع تحت بررسی‌های دقیق و پلیسی قرار گرفت و نیروهای عملیات کلانتری با داشتن پلاک خودرو و همراه راننده تاکسی اینترنتی، دو محل احتمالی حضور متهم در دولت آباد و شهر ری را مورد بررسی قرار دادند که نهایتا موفق شدند متهم را حین فرار در فیروزآباد شهر ری شناسایی و دستگیر کند.

رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد با اشاره به اینکه متهم صاحب زن و دو فرزند است گفت که این راننده تاکسی اینترنتی بیان کرده در آن لحظات دچار وسوسه‌های شیطانی شده و در دام هوس افتاده بوده است.

به گفته وی، گردنبند یکی از دختران که پاره شده بود داخل خودرو کشف شد و متهم با تشکیل پرونده‌ای به مقام قضائی معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتمن وصعیت پوشش دختران ناجور بودخ

      پاسخ ها

      • سلام

        اره

      • بدون نام

        صددرصد

      • بدون نام

        من چادریم بدون ذره ای آرایش میرم بیرون یه تار موهامم پیدا نیست، از دانشگاه برمیگشتم با یه بچه تو بغلم(نگید بچه اونجا چی کار میکرد خودتونم میدونید بعضی استادا تو بعضی مقاطع به خانمایی که بچه دارن و نمیتونن به کسی بسپارنش به شرطی که بچه مزاحم کلاس نباشه اجازه میدن بچشونو بیارن) حالا شما تصور کن یه خانم با لباس دانشجویی و مقنعه و چادر با بچه ی بغل سوار مینی بوس شدم آقای پشت سرم هی از لای صندلی دستشو میاورد میزد به پهلوی من دفعه ی اول و دوم فکر کردم اشتباه میکنم دفعه ی سوم دیدم نه انگار جدیه برگشتم بهش اخم کردم و گفتم که دیگه تکرار نکنه که البته مسافرای عقب مینی بوس دیدن و متوجه ما شدن با خودم گفتم اگه باز تکرار کرد داد و بیداد راه میندازم که آبروش بره و دفعه ی دیگه به یه زن دیگه جرئت نکنه دست درازی کنه خدارو شکر همون موقع نشست سر جاش حالا اینو گفتم که بگم نه ربطی به پوشش و حجاب داره نه هیچی مردی که مریضه کاری نداره تو چی پوشیدی و چه کاره ای متاهلی یا مجردی بچه بغلته یا نه، رفتارت چه جوریه! کما اینکه من هنوز نمیتونم درک کنم که لمس پهلوی یه خانم که لباس و مانتو و چادر داره یعنی سه لایه لباس تنشه چه لذتی میتونه برای یه نفر داشته باشه که اینطور رفتار میکنن؟!و باعث میشن احساس آرامش و امنیت خانما از بین بره!!!ترو خدا اگه غیرت دارید همه چیزو نندازید گردن ما خانما و پوشش و رفتارمون به خدا بعضی مردا مریضن که اگه نبودن به یه خانم که بچه تو بغلشه دست درازی نمیکردن...هر چند من اگه شوهر وبچه هم نداشتم یا اگه چادرم نداشتم این آقا حق نداشت بهم دست بزنه... تو این ماجرا هم یه آدم اونم یه آدم متاهل چرا باید با دیدن دوتا دختر حالا با هر ظاهری اینطوری عقلش مغلوب هوسش بشه(در حالی که ما میدونیم این آدم تو این ماجرا فقط به یه لذت آنی میرسید ولی بعدش براش خیلی گرون تموم میشدچون به هر حال با تمهیداتی که تاکسیای اینترنتی دارن شناسایی میشد و گیر میفتاد و هم مجازات میشد هم خانوادش از هم میپاشید و خودشم ممکن نیست که همچین چیزیو نفهمیده باشه) ولی بازم دست به همچین کاری زد چرا؟من بهتون میگم چون بعضی از مردا مردی رو فقط تو یه چیز میبینن و اون یه چیز افسارشونو میکشه!!!البته مرد پاک و عاقل زیاد داریم نباید همرو با یه چوب زد...ولی شما هم غیرت به خرج بدید وقتی یه مرد کار به این زشتی میکنه و امنیت جامعه رو هم به هم میزنه تحت هیچ عنوانی توجیهش نکنید تا بقیشونم بفهمن که اگه همچین کاری بکنن دیگه مثل قبل نیست که همه با ایراد گرفتن از خانمی که بهش ظلم شده تبرئشون کنن بذارید ترس داشته باشن از عاقبت کارشون...یه نفر اگه بدونه با دست زدن به یه زن ممکنه چه آبرویی ازش بره و نگاه همه بهش منفی بشه دیگه اینکارو نمیکنه ولی وقتی فکر میکنه اگه من دست بزنم اون خانم از ترس آبرو چیزی نمیگه و اگه بگه هم بقیه پیش خودشون میگن لابد خود خانم یه کاری کرده که این فکر کرده اجازه داره دست بزنه خب چه طور توقع دارید این آدمای مریض دست از رفتارشون بردارن...به خدا اگه با این حرفاتون باعث بشید اینا جری بشن واسه کارای زشتشون تو گناهشون شریکید تو بی غیرتیشون شریکید تو ناامنی که واسه ما زنها میسازن شریکید

      • علی

        حق کاملا با این خواهر عزیزمونه واقعا جو جامعه توی این مسائل بیماره .... اون هم بیماری ای که متاسفانه هم مسری هست و هم با این طرز فکرها و این موضع گیریهای بی منطق و نا اگاهانه وکوته فکری هائی بیمار گونه .....میشه گفت کاملا لاعلاجه ... اگه یاد بگیریم و بفهمیم همونطور که به ناموس خودمون حساس هستیم و در هر موردی رگ گردنمون باد میکنه ..ناموس دیگران رو هم ناموس خودمون بدونیم و بفهمیم بانوان این مرز و بوم همه برامون حکم ناموس خودمون رو دارن .. شاید دیگه شاهد این موارد شرم اور نباشیم ...تا بعضی از ما از مرد بودن خودمون خجالت بکشیم ... به امید ان روز ... پ.ن .... زهی خیال باطل

      • بدون نام

        حتمن و قطعن

      • بدون نام

        کاربر 23:46 حرفت کاملا درسته متاسفانه زنان ما در مقابل یعضی چیزا سکوت می کنند که بدترش می کنن

      • بدون نام

        می ختدید ولی واقعیت اینه که لباسهای ول پوشیدن درصد تجاوزات رو خیلی بالا می بره چون مریض های جنسی رو تحریک میکنه.حتی در قبله آمالتون امریکا هم همینه

      • بدون نام

        من محجبه نیستم ولی اصلا آرایش نمی کنم و کسی هم مزاحمم نمیشه.البته بارها توسط مردهای هرزه نادیده گرفته شدم.مثلا موقع خرید به زنهای رنگین توجه نشون میدن یا موقع تاکسی گرفتن زنهای آنچنانی رو سوار می کنند.وقتی دنبال کار هم بودم بارها بخاطر ظاهر ساده ام دک شدم

      • بدون نام

        بدون نام 23:46ممنون از تمام توضیحاتت بسیار عالی ولی سعدی خیلی زیبا گفته که نرود میخ آهنین در سندان

      • بدون نام

        کاربر 11:36واقعا براتون سخته درک این مطلب که چرا زن ها سکوت می کنن؟
        کمی به رفتار و گفتار خودتون دقت کنید دلیلش رو میفهمید
        حتی با توضیحات این خانم بازم داری زن ها رو مقصر میدونی
        همون طور که گفتم
        میخ آهنین نرود دژ سندان

      • به ۲۳:۴۶

        اولش تعجب کردم یه نظر به این طولانی
        ولی خوندم و سریعتر از اونیکه فکر کنم تموم شد
        احسنت به شما

      • بدون نام

        چرا نظر من که کاملا عین واقعیت بود درج نشد؟؟؟

      • بدون نام

        دست از این حرفا بردارین

    • شهاب

      حالا تپسی بود یا اسنپ؟؟بگین مردم بیشتر بدونن

      پاسخ ها

      • نادر

        چه فرقی میکنه

    • بدون نام

      امان از دست این حقه بازان نامرد .

      پاسخ ها

      • س

        تحریم اسنپ فقط

    • سلطان

      بیشرف رو اعدامش کنید

      پاسخ ها

      • محمد رضا کشاورزی

        شما دیگه زیادی تحت تاثیر قرار گرفتی!
        اعدام واسه کاری که موفق نشده انجام بده؟

      • بدون نام

        اصلا کار خوبی کرده.مگه شما تصمیم میگری..بدحجابی و روابط نامشروع دختر پسرها همه جا رو کند زده

      • علی

        جناب کشاورز حضرتعالی منتظرید تا این زالو صفتان حتما به هدف پلیدشون برسن؟؟؟!!! واقعا اگر این مورد برای دختر ... خواهر ... همسر و مادر خودمون بیوفته باز هم همین نظر رو خواهیم داشت؟؟؟؟؟!!!!!

      • م۴

        چه فوری برمیگردیدبه اعدام اول کاری نکرده
        دوم شایدکرم ازدخترابوده سوم تو زندگی همه گول میخورندوس وسه میشن نگیداعدام اگراینطورباشه بیش از نیمی از ملت ایران بایداعدام بشوند هر۱۰۰ نفرمرد۱۰نفرسالم نداردوهر۱۰۰۰نفرزن ۵نفرسالم ندارد این صددرصد است کشورمابه گندکشیده شده پسره پیش رفیقش تعریف میکنه من ۵تادوست دختردارم اون یکی میگه برو بابا من ۷تادارم
        و همین طوردختراتعریف از دوست پسرهااشان وزنهاپیش هم ازمعشوقشان وبرعکس مردها همین طور

      • بدون نام

        آقای کشاورز یعنی حتماً باید به خواهر مادر کسی تجاوز کنه تا مجرم شناخته بشه

    • بینام

      واااااای واااااای واقعا متاثرشدم تف به این مردحیوان صفت . نمیدونم چرا افراددرست گزینش نمیشوند
      اینا مگه خانواده ندارن

    • بدون نام

      اخرم میگن دخترا به خاطر بدحجابی باعث تحریک شدن راننده شدن
      مرد حسابی اونا سن بچه هاتن
      وقتی هر ننه قمری قهر میکنه میاد تهران میشه راننده تاکسی اینترنتی همین میشه دیگه

      پاسخ ها

      • بی نام

        شما لز کجا تشریف اوردین مطمئا دختر میخواستن که تا کمربندی ورامین رفتن هیچ نگفتن از ترس مرگشون فرار کردن

      • بدون نام

        کامنت اولی گفته

      • بدون نام

        وای خدا کجا داریم زندگی می کنیم چقدر از این نوع بیماران روانی زیاد هست تف به شرف نداشته تون

    • بدون نام

      بیا، اینم از تاکسی های اینترنتی

      پاسخ ها

      • محمد رضا کشاورزی

        ینی این اتفاق در مورد تاکسی های معمولی نیفتاده تا حالا؟

    • بدون نام

      جفت گوش او باید از بیخ ببریده شود :

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا گوشهایش بریده شود باید دستانی که به سوی دختران مظلوم دراز شده قطع شود شلاق هم برای این‌آدمای هرزه کم است تنها اعدام

    • شهرام

      خدالعنت کنه این موجودات کثیف رو

    • بدون نام

      اصلا معلوم نیست چه خبره، یه راننده را که با پیاده کردن دختر جوان وسط اتوبان او را مورد آزار و اذیت قرار داده تشویق میکنند، این یکی را بازداشت.

      پاسخ ها

      • علی

        احسن به این حرفت

      • بدون نام

        اولی فقط تذکر داده طرف قبول نکرده حجاب داشته باشه پس حقش بوده،دومی قصد اذیت کردن داشته و بی ابرو کردن چرا همه چی رو قاطی میکنی داداش اصلا مطالب رو میخونی یا فقط تیتر و میبینی نظر میدی

      • بدون نام

        و در نهایت اونی که از دست این موجودات آزار و اذیت میشه زن ها هستن و خدا انشالله همه جوره شون رو نابود کنه

      • بدون نام

        خوش به حالت حالا میان از این هم تقدیر وتشکر میکنن تا برا تو معلوم بشه چه خبره
        توراننده تاکسیه نیستی که الان انتظار تقدیر تشکر بخاطراذیت وازار دو دختر پونزده ساله را داری ؟؟؟
        گمون کنم خودش باشه

      • محمد رضا کشاورزی

        اولا که اون خانم رو وسط اتوبان پیاده نکرده
        در ضمن کاملا با احترام با اون مسافر برخورد کرده،ولی اون خانم واکنش تندی نشون دادن!
        لطفا در مورد چیزی که اطلاع ندارید ،اظهار نظر نفرمایین دوست گرامی

      • احمد

        خدایی چرا چیزی ک اطلاع نداری حرف مفت میزنی

      • بدون نام

        راننده اول قانون رو رعایت کرده راننده دوم قانون و انسانیت رو زیر پا گذاشته.بجز مریض ها بقیه فرق این دو تا رو می فهمند

      • بدون نام

        دمت.گرم.با.این.حرفهای.قشنگت

    • بی نام

      امنیتم آرزوست

    • بدون نام

      خوبه در این موارد هم مردم آتش به اختیار عمل کنن و طرف و به سرای اعمالش برسونن !!!!!!!

    • بدون نام

      اعدام به وسیله گردن زدن با شمشیر
      خواهش می کنیم حکم خداوند را درباره مفسدین فی لارض اجرا کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه دوره هخامنشی

      • محمد رضا کشاورزی

        ینی شما در جایگاهی هستی که حکم مفسد فی الارض رو واسه این شخص صادر میکنید؟
        خطا کرده صحیح
        باید مجازات بشه اما در حد و حدود همون خطایی که انجام داده
        احساسی برخورد نکنیم
        همه ما انسان ها اشتباه کردیم و میکنیم و خواهیم کرد

      • بدون نام

        اقایی که نمیدونم چرا مصرانه داری از یک متجاوز دفاع می کنی فقط میپرسم اگر این دختر ها دختر خودت بودن هم همین طور قضاوت میکردی؟

    • بیکار

      باید دستان ان را قطع کرد تا دیگر دست نداشته باشد که بخواهد دست درازی کند

    • محسن

      احتمالا این دخترا پرستو بودن و قصد اغفال راننده مظلومو داشتن!!

    • بهزاد

      اکثر مردم از بچه بگیر تا پیرمرد از صب تا شب فکر هوسرانی و شهوت هستن.ازبس دچار محدودیتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم ، همینطوره.

      • بدون نام

        آخه محدودیتِ چی؟چرا کثافت کاری این یارو رو توجیه میکنی؟نمیگم محدودیت نیست تو جامعه ی ما ولی در مورد این مردک این دلیل صدق نمیکنه ،چون طرف زن داشته ولی بازم دنبال کثافت کاریش بوده اونم با تجاوز

      • بهزاد

        ۲۳:۴۹ چه زنی آخه؟میبینی زن شبیه مرده.

      • بهزاد

        لطفا
        بجای من کامنت نگذارید.من سعی می کنم
        نظراتم منطقی وبه دور ازتوهین باشد.

      • بهزاد

        کاربر ۰۰:۴۲ بی مزگی نکن.همه میدونن این نظر خودمه

      • بدون نام

        فامیل های خودت رو با بقیه قیاس نکن.محدودیت یعنی چی؟ یعنی از پسربچه تا پیرمرد به زنها دستی برسونند؟

      • بدون نام

        اونی که میگی چه زنی آخه!خب تو متن نوشته یارو زن و بچه داره الان شما سوالت دقیقا چیه؟من نمیفهمم!

      • بدون نام

        حالت خوبه....چه محدودیتی؟ زن هم که داشته

    • بدون نام

      آقایون اسنپ بجای پیاده کردن ناموس مردم تو بیابون ب بهانه بدحجابی راننده های هوسرانتونو جمع کنید

      پاسخ ها

      • محمد رضا کشاورزی

        خود اون خانم فرموده بودن اتوبان
        شما دیگه مصداق بارز (یه کلاغ و چهل کلاغ هستین)
        بیابون آخه؟
        از کی تا حالا بلوار قائم شده بیابون؟!

    • بدون نام

      به خدا تا قیامت مدیونید کمتر از سنگسار یا اعدام براش حکم کنید

      پاسخ ها

      • محمد رضا کشاورزی

        شما حتما به یک روانشناس مراجعه کن دوست عزیز
        این همه خشونت در وجودتون خطر ناکه ها
        اخه سنگسار؟
        اونم واسه کاری که موفق نشده انجام بده؟!

      • علی

        جناب کشاورز قطعا اگر شما در مسند قاضی و حاکم بودید برای انجام این قبیل جنایات در صورتی که موفق به تجاوز می شدن تشویق و چنانچه مثل این زالو موفق به انجام نیت شوم شان نمی شدن شدید ترین تنبیه ها را در نظر میگرفتید ....

    • بدون نام

      خوبه خودش دو تا بچه هم داشته،بیچاره خانوادش الان بگن مرده رو چرا بردن کلانتری آبروشون میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئن باش این جور افراد یه دفه دچار وسوسه نمیشن و این کثافت تو ذات شون هست و همه اطرافیانش هم میبدونن که چه کثافتی هستن

    • بی نام

      ای خاک بر سرش مردکه هوس باز کثیف.

    • بدون نام

      بابا این چه مملکتیه چرااسم این بی شرف اعلام نمیشه

    • بنده خدا

      باید اعدامش کنن تا درس عبرت بشه برای بقیه که از این کارا نکنن. واقعا نمیفهمم کسی که خودش بچه داره چطور میتونه چنین بلایی سر بچه های مردم بیاره !؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینایی که منفی میدن احتمالا خودشون هم همچین آدمی هستن

    • مهدی

      الان بگین میگن شغل ایجاد میکنه

    • ابراهیم

      این مردک شیطانی را باید اعدام کرد جامعه ازدست این افراد روی آسایش ندارد.۴۵سال عمرننگین دارد اونوقت میخواد به همسن بچه خودش تجاوز کند؟

    • بدون نام

      افرین به این دو تا دختر این پرونده رو برای ریاست محترم قوه قضاییه هم ارسال کنید ته خدایی نکرده اگر همسر این اقا بخواهد مهریه اش را مطالبه کند قانون باز چرخشش به سمت اقا نباشد لطفا سانسور نکنید

      پاسخ ها

      • چه فرقی میکنه آخه

        خدایااا تو این مملکت چه خبره .همش قتل دزدی تجاوز ...خدایا خودت بما رحم کن .بخاطر آینده ی بچهامون می ترسیم جرات نمی کنیم بچهامون تنها درب حیاط بفرستیم

      • بدون نام

        احسنت

    • ش

      ایا این تاکسی اینترنتی اسنپ بوده است .؟ ایا راننده اینترنتی ساکن امین اباد بوده است.؟

    • بدون نام

      وای دیگه به تاکسی هم نمیشه اطمینان کرد خدایا این وضعیه

    • بدون نام

      دختران پر رو هم مقصرند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم برات

    • گم نام

      مشکلی نیست وسوسه شده ودران لحظه اتش به اختیار عمل کرده .مرد بوده زن نبوده که جرم. حساب شه مردان میتوانند اتش به اختیار عمل کنند.وسلام

    • نرگس

      احتمالا این راننده هم آتش به اختیار بوده!!!!!

    • مهربانی

      اینقدر بزک دوزک می کنن معلومه طرف وسوسه میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کامنتای اول حرفای اون خانم چادری رو بخون تا کمتر از این حرفای مفت بزنی...تو هم چیزی از اون آدمای مریض که اون خانم گفته کم نداری

    • بدون نام

      باید چشماشااز هدقه دربیارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیسلایک به خاطر بی سوادی شما

    • بدون نام

      آتش به اختیار اصل اینه

    • بنده ی خدا

      اینجاروی دوموضوع متمرکزمی شویم:اول اینکه این همه حوادث واتفاقات مختلف چه در رسانه هاوچه درجرایدواطلاعات مردمی چه تصویری چه سمعی وبصری اطلاع رسانی می شودچراوالدین واولیاومربیان اجازه می دهندخانمهاودختران به این نحو رفت وآمدکنند.دوم اینکه مردم به چه کسانی اعتمادکنندوچه کسانی مسول جابجایی شوند.اینجاچندسوال پیش میادیکی اینکه آیاوالدین یااولیایامربیان مقصرندیااینکه نیروهای مسول وسازمانهایااینکه دولت ودست اندرکاران یااینکه بی بندباری کشوررادربرگرفته پس بایدبااین وجودهرکس دست روی کلاه خودش بگذاردومحکم بگیردش تابادنبردش.

    • علی

      صدرصد پوشش مناسبی نداشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بمییییییر

      • بدون نام

        من به عنوان یه خانم محجبه از شما نمیگذرم اون دنیا جلوتو میگیرم و بابت نا امنی که تو جامعه با توجیهات مسخرت و حق دادن به متجاوزین بهش دامن زدی و این مریضای جنسی رو جری کردی که به من و امثال من دست درازی کنن حقمو ازت میگیرم گناه تو کمتر از اونا نیست

    • محمد

      بدون شک.کرم از خود درخت بوده و دخترها هم یا پوششی یا گفتاری به قول معروف چراغ سبز دادن

      پاسخ ها

      • سارا

        زر نزن باو. اولا اگه کل جامعه رو وادار کنی. با چادر و روبند بیان بیردن باز اکثرا مردها میرن ماهواره چشم میدوزن به گیم آف ترونز و خرم سلطان و الی اخر یعنی در نهایت چشم چرونیشونو میکنن بجای اینکه بار گناهاتونو بندازید روی دوش قربانی بهتره قبول کنید چون با این چرت پرت ها کسی گول
        نمیخوره حتی خودت. طرف زن هم داشته اما طرف تنوع طلب و شهوت پرسته شته.

    • بدون نام

      مثل اینکه آمپر چسبونده بوده، یک کار کثیف رو اینقدر کثیف انجام داده.

    • بدون نام

      آتش به اختیار عمل کرده حتما بدحجاب بودن فردا صداوسیما ازش تقدیر میکنه

    • مهدی عطا

      چشم آقایان مسئول روشن که اسنپ رارونق دادن وتاکسی های خطی وآژانس هارانابود کردن

    • شناساترین ناشناس

      همش بخاطر این هست که به اسلام واقعی عمل نمی شود اگر زمینه برای ازدواج های دوم وسوم وچهارم طبق اسلام وجود داشته باشه طرف خودشو با زنهایش تخلیه می کند نه با ناموس یکی دیگه .

    • علی

      بیا باز یه عده کند ذهن و احمق میگن وای رانندها اینترنتی خراب هستن ...انگاری کل افراد جامعه ایران فرشته هستن ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انصافا من قبلا تمام سفرامو با تاکسی اینترنتی میرفتم خدارو شکر هیچ وقتم کوچیکترین مشکلی پیش نیومده بود همه جا آدم خوب هست آدم بدم هست نمیشه بگی همه خوبن و حواستو جمع نکنی نمیشه هم بگی همه بدن و الکی تهمت بزنی...

    • بدون نام

      مردم شورشو در آوردن

    • علی

      فارق از تمام این مسائل از تمام دوستان تقاضا دارم به نظر های اقای محمد کشاورز که تقریبا در زیر اکثر پست ها نظر دادن دقت بفرمائید .... لطفا نظرهاتون رو بگید ... چون نظرات شما شاید بتونه جلوی یکسری کج اندیشی ها رو بگیره و شاید کمتر شاهد این فجایع باشیم ... با تشکر

    • بدون نام

      بی غیرت بی ناموس بی شرف یکی هم همین کارو با زن و بچه خودت میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن و بچش چه گناهی دارن؟اون بیچاره ها هم از بخت بدشون گیر یه مرد بی مسئولیت تابع شهوت افتادن

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه عذابتو زیاد کنه

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • بدون نام

      اعدامش کنید

    • بدون نام

      ایران آفریقای گرسنگان جنسی و مریضان جنسی

    • بدون نام

      چقدر آدم بی شرف و بی ناموس و بی غیرت و مریض جنسی زیاد شده

    • بدون نام

      اعدامش کنید بی شرف رو

    • بدون نام

      بی شرف

    • بدون نام

      بی ناموس

    • بدون نام

      به زن و بچه خودتم تجاوز میکنن مطمئن باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا کاری به زن و بچش نداشته باشید مطمئن باشید زن این آقا تو این ماجرا از همه بیشتر ضربه خورده...خودتونو بذارید جای اون بیان بهت بگن همسرت میخواسته به زندگی چندسالت خیانت کنه اونم با تجاوز به دوتا دختر که سن بچه های خودتو دارن....دنیا رو سرت خراب میشه...همه چیز برات رنگ میبازه تمام اعتمادت از بین میره...ترو خدا تا مردا یه کاری میکنن فوری از زنهای اطرافشون مایه نذارید...

      • بدون نام

        مرده گناهکاره به زن و بچۀ بدبختش چیکار دارید؟

    • بدون نام

      به ناموس خودتم تجاوز میکنن تو اگه ناموس داشتی همچین غلطی نمیکردی

    • بدون نام

      چقدر بی غیرت و بی شرف و بی ناموس و هوس باز و شهوت ران زیاد شده

    • بدون نام

      خدایا اصلا نمیدونم نمیفهمم چرا شهوت رو خلق کردی هدفت چی بوده ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره بگیم چرا مردها رو خلق کزدی؟ هدف ت چی بود

    • بدون نام

      چقدر مریض جنسی داریم تو ایران

    • بدون نام

      چقدر مریض جنسی زیاد شده

    • بدون نام

      مردم همه مریض جنسی هستن

    • بدون نام

      گرسنگان جنسی

    • بدون نام

      نتیجه و آخر و عاقبت بی حجابی و کشف حجاب و آرایش کردن و بی بند و باری چیزی جز تجاوز نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد اون خانمای محجبه ای که میگن بهشون دست درازی شده رو چه طور توجیه میکنید؟شما هم بیمار جنسی هستید...بهتره به جای ایجاد ناامنی در جامعه برید دکتر و درمان بشید این کار برای دنیا و آخرت خودتونم بهتره

      • به ۳:۲۵

        بمیییییییر

    • بدون نام

      دختر ها زن هایی که بی حجابی و کشف حجاب می کنند باید هم منتظر تجاوز باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا خودش ب راه راست هدایتت کنه، خیلی منحرف و از خدا بیخبری

    • بدون نام

      بی حجابی و کشف حجاب برابر است با تجاوز

      پاسخ ها

      • شیدا

        تو از کدوم غول چراغ جادو یهو از قرون وَطا پرت شدی تو قرن بیست و یک عتیقه؟؟؟؟؟؟ و
        بعدم مگه تو اون دخترها رو دیدی عتیقه؟؟؟؟ از کجا میدونی بی حجاب بودن عتیقه!؟؟

    • بدون نام

      این و امثال این دیگران به زن و بچه خودشون تجاوز میکنن مطمئن باشید

      پاسخ ها

      • کمیل

        خدا خودش بهمون رحم کنه انشاالله همه عاقبت بخیر بشیم

    • بدون نام

      با اینجور آدمها باید کاری کرد که نتونن هوس کنن

    • بدون نام

      البته دو موردش ،هست از سمت خانمها ،من خودم یه زنم ،یک دفعه سوار تاکسی شدم ،بعد مسافتی دو تا خانم هم سوار شدن و قبل من پیاده شدن کرایه ندادن ،راننده ار ماشین اومد بیرون گفت خانمها کرایه ،انقدر با لحن بدی وبا ناسزا که مثلا این راننده مزاحم ما شده باهاش ثبت کردن که راننده بنده خدا از ترس ابروش اومد توی ماشین و فقط گفت می بینید برای یک کرایه چه می کنند ،اگر من بعد اون خانمها سوار میشدم با لحن صحبت اون دو زن حق رو به اونها می دادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج