جاباما
۸۷۳۸۷۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

یوویچ: به پیشنهاد بارسا نگاه هم نکردم

ستاره صرب جدید رئال، از کودکی در رویای پیوستن به این باشگاه بود و سرانجام امروز به آرزوی خود رسید. او در حالی که از بارسا هم پیشنهاد داشت به جمع کهکشانی ها پیوست.

ورزش سه: پس از اینکه هفته گذشته خبر انتقال لوکا یوویچ به رئال مادرید اعلام شدف او امروز رسما در سانتیاگوبرنابئو به هواداران این باشگاه معرفی شد.

پس از امضای رسمی قرارداد در کنار فلورنتنیو پرز(رئیس رئال)، او با به تن کردن پیراهن رئال وارد ورزشگاه برنابئو شد و مورد استقبال نزدیک به ۵ هزار هوادار قرار گرفت. یوویچ در حالی پیشنهاد رئال را قبول کرد که از بارسا و یکی دو تیم بزرگ دیگر هم پیشنهاد داشت.

یوویچ: به پیشنهاد بارسا نگاه هم نکردم

یوویچ سپس در نشستی خبری حاضر شد و گفت: « من امروز خوشحال ترین فرد روی زمین هستم. به بزرگترین باشگاه دنیا پیوسته ام و نمی توانم خوشحال تر از این باشم. پوشیدن پیراهن رئال یک افتخار است و همه توانم را برای این تیم خواهم گذاشت. در کودکی یکی از دوستان پدرم، پیراهن رئال را به من هدیه داد و شب ها با آن می خوابیدم. من از کودکی هوادار رئال هستم چرا که بزرگترین باشگاه دنیاست.»

یوویچ در مورد پیشنهاد بارسا و باشگاه های دیگر گفت: « وقتی ایجنتم خبر از رسیدن پیشنهاد رئال داد، دیگر به هیچ پیشنهاد دیگری فکر هم نکردم. تمام نگاه و توجه من، دیگر پیوستن به رئال بود و خیلی سریع هم آن را قبول کردم. این انتقال رویایی بود که به حقیقت پیوست.»

تعداد گل ها برای رئال: « نمی توانم رقم دقیقی بگویم. اگر بتوانم گل های (27 گل)فصل گذشته برای آینتراخت را تکرار کنم، خوب خواهد شد اما نگاه من همیشه رو به جلو و پیشرفت است. در رئال و با حضور بهترین های دنیا می توانم چیزهای زیادی یاد بگیرم و بهترین فرصت برای پیشرفت مهیاست.»

یوویچ: به پیشنهاد بارسا نگاه هم نکردم

صحبت با زیدان: « هنوز فرصت نشده با او صحبت کنم. اینکه در چه پستی بازی کنم، تصمیم اوست. من نوک حمله بازی کرده ام و وینگر هم بوده ام. هر جا مربی بگوید بازی خواهم کرد. فکر نمی کنم مشکلی برای بازی کنار بنزما وجود داشته باشد. او یکی از بهترین های دنیاست و می توانیم زوج خط حمله باشیم اما تصمیم نهایی با زیدان است.»

الگوی فوتبالی: « رونالدو الگوی من است. در رئال هم نمی توانم به شخص خاصی اشاره کنم؛ چون از حالا به بعد هم تیمی های من هستند.»

فشار و توقعات بالا در رئال: « می دانم که فصل گذشته، فصل خوبی برای رئال نبود ولی خوشبینم که فصل بعد، بسیار بسیار بهتر باشد. لالیگا به همراه لیگ برتر انگلیس، بهترین لیگ های دنیا هستند و بازی در آنها ساده نیست ولی به هوادارن قول می دهم که ۱۰۰ درصد توانم را بگذارم. هدفم تمرکز روی بازی خودم و اثبات لیاقتم برای پوشیدن پیراهن رئال است و اینکه نشان دهم، مبلغ پرداختی(۶۰ میلیون یورو) رئال برای من بیهوده نبوده است.

شماره پیراهن: « برای من مهم نیست شماره پیراهنم چه باشد. در فوتبال شماره پیراهن تعیین کننده نیست. در رئال سطح رقابت بالاست و می دانم که باید سخت کار کنم. اگر نتوانم از فرصت هایی که نصیبم می شود، استفاده کنم، مقصر خودم خواهم بود.»

هازارد: « او بازیکن فوق العاده ای است و هم تیمی شدن با او برای من یک افتخار بزرگ محسوب می شود.»

جام مورد علاقه: « دوست دارم با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شوم.»

مراسم معارفه: « اعتراف می کنم که قتی می خواستم قدم در سانتیاگو برنابئو بگذارم، کمی دچار استرس شدم. امیدوارم بتوانم خودم را به هواداران ثابت کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      لیاقت نداری پدرس*

    • آناتومروس

      پشیمون میشی حاجی

    • بدون نام

      تو هم مثل کثافت های زغالی به خاطر پول اومدی

    • بدون نام

      حرف های گنده تر از دهن زغال بهترین باشگاه دنیا خخخخخ

    • ..

      به جایی نمی‌رسی

      فصل بعد مانند بیل باید دنبال تیم دیگری بگردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج