جاباما
۸۷۳۹۴۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

لوکاکو: کونته بهترین سرمربی جهان است

براساس گزارش‌ها «روملو لوکاکو» در آستانه پیوستن به اینتر میلان است و مرد بلژیکی نیز با توصیف «آنتونیو کونته» سرمربی اینتر با جمله «بهترین سرمربی جهان»، به شایعات قوت بخشید.

خبرگزاری ایرنا: براساس گزارش‌ها «روملو لوکاکو» در آستانه پیوستن به اینتر میلان است و مرد بلژیکی نیز با توصیف «آنتونیو کونته» سرمربی اینتر با جمله «بهترین سرمربی جهان»، به شایعات قوت بخشید.

دوران حضور «روملو لوکاکو» ستاره بلژیکی منچستریونایتد در اولدترافورد ظاهراً به انتهای خط رسیده است؛ سرمربی پیشین تیم چلسی به تازگی هدایت نراتزوری را بر عهده گرفته و مرد بلژیکی نیز در آستانه ملحق شدن به او است.

لوکاکو: کونته بهترین سرمربی جهان است

لوکاکو در مصاحبه با پریمیوم اسپورت ضمن اشاره به مصمم بودن در مورد آینده خود، اظهار داشت: دیدن کونته در اینتر اتفاق خوبی است، از نظر من او بهترین سرمربی جهان است.

وی ادامه داد: تصمیمم را گرفته ام اما از آنجا که با منچستریونایتد قرارداد دارم و به باشگاه احترام می‌گذارم، نمی‌توانم آن را فاش کنم؛ من یکی از هواداران دو آتشه سری آ هستم؛ افرادی که مرا می‌شناسند می‌دانند که دوست داشتم در لیگ برتر و سری آ بازی کنم.

لوکاکو در ادامه افزود: «کریستیانو رونالدو» فصل گذشته به ایتالیا رفت، «مائوریتسیو ساری» هم به یووه می‌رود و آنجلوتی نیز در ناپولی است؛ سری آ فصل آینده هیجان انگیز خواهد بود؛ مدیر برنامه‌هایم با منچستر صحبت می‌کند و من هم تصمیمم را گرفته ام؛ حالا همه چیز بر عهده باشگاه است اما مدیر برنامه من بهترین را برایم می‌خواهد و اطمینان دارم تابستان داغی در راه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج