۸۷۳۹۹۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

بازتاب بین‌المللی تساوی ایران مقابل کره

تیم ملی ایران در دومین دیدار دوستانه خود با هدایت مارک ویلموتس به سئول رفت و مقابل کره‌جنوبی صف‌آرایی کرد. دیداری که در پایان با نتیجه مساوی یک - یک به اتمام برسد.

فرهیختگان: تیم ملی ایران در دومین دیدار دوستانه خود با هدایت مارک ویلموتس به سئول رفت و مقابل کره‌جنوبی صف‌آرایی کرد. دیداری که در پایان با نتیجه مساوی یک - یک به اتمام برسد. رسانه‌های خارجی بازتاب خوبی درباره این بازی داشتند و همه آنها به تداوم طلسم کره‌ای‌ها مقابل ملی‌پوشان ایران یاد کردند. در ادامه مطالب منتشر شده در رسانه‌های بین‌المللی درباره این دیدار را می‌خوانید.

سایت فرانسه 24 تقسیم امتیازات در سئول

نیمه اول همه چیز داشت جز گل. درخشش دو دروازه‌بان مشخص بود. جهانبخش و انصاری‌فرد در یک‌سو و هوانگ یویی‌جو به همراه سون هیونگ‌مین در طرف مقابل خطرساز شدند. سرانجام در نیمه دوم هوانگ به گلزنی‌هایش برای کره ادامه داد. با این حال پنج دقیقه بعد از این گل جبران شد. ۶ بازی بدون برد برای کره مقابل ایران. ۴ باخت و دو تساوی.

شینهوا

سال ۲۰۱۱ آخرین باخت ایران مقابل کره بود که در جام ملت‌های آسیا به بار نشست. این نهمین تساوی‌ به دست آمده بود. ۹ برد برای کره و ۱۳ پیروزی برای ایران رقم خورده است. این دومین تجربه ویلموتس روی نیمکت ایران به حساب می‌آمد.

یونهاپ کره

نبردن مقابل ایران به ۶ مسابقه رسید. گل هوانگ یویی‌جو بعد از پنج تقابل در برابر ایران به دست آمد اما چند دقیقه بعد جبران شد. این آخرین بازی کره پیش از آغاز مسابقات مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ بود که انجام شد. سون که مقابل استرالیا به موفقیت خاصی نرسید در این مسابقه چند بار شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما بیرانوند مانع او شد. وزش باد در دقایق پایانی بازی کره را تحت‌تاثیر قرار داد و باعث شد آنها نتوانند فشار زیادی را روی دروازه ایران بیاورند.

Espn اسپانیا

گل به خودی کیم یونگ‌گوون یک گل به ایران هدیه داد و باعث شد کره باز هم نتواند ایران را شکست دهد. به این ترتیب ویلموتس روند شکست‌ناپذیری‌اش با ایران را ادامه داد. پیش از این گل اشتباه مهلک میلاد محمدی و مرتضی پورعلی‌گنجی هوانگ یویی‌جو را به گل نخست بازی رسانده بود. این اولین آزمون جدی ویلموتس بعد از بازی نسبتا آسان در برابر سوریه بود. حالا هر دو تیم ایران و کره خود را برای آغاز مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۰ آماده می‌کنند.

فدراسیون فوتبال کره

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری دوستانه به تساوی یک - یک در سئول دست یافت. بازی سختی مقابل حریف سرسخت داشتیم. گرچه می‌توانستیم به پیروزی برسیم اما درنهایت تساوی به دست آمد. بابت حضور هواداران و حمایت همه‌جانبه تشکر می‌کنیم و امیدواریم همواره طرفدار ما باشند.

Afc

در روز شلوغ بازی‌های دوستانه ملی و ادامه روند آماده‌سازی تیم‌های آسیایی برای دور دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، تیم‌های ملی کره‌جنوبی و ایران در نبرد غول‌های آسیا به تساوی رضایت دادند. مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی ایران بی‌شک از این تساوی خوشحال خواهد بود؛ نتیجه‌ای که به دنبال پیروزی ۵ بر صفر ایران در نخستین بازی با هدایت مرد بلژیکی به دست آمده است. در سوی دیگر، کره‌ای‌ها نیز که پیشتر مقابل استرالیا یک بر صفر به پیروزی رسیده بودند، با احتساب این تساوی تعطیلات بازی‌های ملی را بدون شکست به اتمام می‌رسانند که مسلما نباید از این نتیجه ناراحت باشند.

Mbn کره

دیوار دشمنی به نام ایران همچنان باقی ماند. هشت سال و پنج ماه از آخرین برد کره مقابل ایران می‌گذرد. تغییراتی در ترکیب به وجود آمده بود و بنتو دیگر با ‌آرایش سه دفاعه وارد میدان نشد اما درنهایت بردی به دست نیامد.

هانی کره

ایران خیلی قوی بود. امید پیروزی مقابل آنها بعد از هشت سال باز هم به ناکامی منجر شد و باید دید در بازی بعدی این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر. ایران در نیمه اول حملات خطرناک‌تری داشت. در نیمه دوم اما کره به گل رسید و خیلی ساده دروازه‌اش را باز شده دید تا بازی به تساوی برسد.

چوسون کره

تغییر ترکیب تیم کره از ۲-۵-۳ به ۲-۳-۱-۴ هم نتوانست باعث شود تا کره ایران را بعد از پنج بازی ببرد و در پایان همه چیز به تساوی کشیده شد. اشتباه مدافع و دروازه‌بان تیم در هنگام گل ایران مشهود بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      من یه دوست کره ای در اینستگرام دارم وقتی صحبت از فوتبال میشه همیشه میگه تیم ایران بهتر از کره هست . بهرحال منظورم اینه که همینطور که ما تیم کره رو تیم قوی و خوبی میدانیم اونها هم تیم ایران رو تیم قویی و خوبی میدونن.

    • پرسپولیس❤️

      بیرانوند نبود 5تا گل خورده بودیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا با حرفت موافقم. اصولا هر تیمی اگه دروازه بان نداشته باشه ممکنه بیست تا گل بخوره. پس باید بپذیری که ایران بقدری قوی بود که بد ون گلر فقط پنج تا می‌خورد. خخخخخ

    • راد

      مهم اینه دلال موزابیکی رفت.
      ایکاش زوتر میرفت تا حداقل سید جلال و اینطور نمیسوزوند تا استقلالیا در حد قهرمانی خوشحال بشن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج