۸۷۳۹۹۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

سکوت مدیران استقلال درباره اخبار منفی باشگاه

دیروز یکی از بدترین روزهای خبری باشگاه استقلال در فصل جدید بود.

فرهیختگان: دیروز یکی از بدترین روزهای خبری باشگاه استقلال در فصل جدید بود. روزی که از صبح تابعدازظهر با خبرهای راست و دروغ ناخوشایندی همراه شد که غیر از خراب کردن روحیه هواداران استقلال و عصبی‌ترکردن‌شان، سودی نداشت.

رفتار تعجب‌برانگیز مدیران استقلال و اجازه دادن آنها به رواج یافتن این خبرهای کذب، اتفاق عجیبی است که اصلا نمی‌شود باورش کرد. انگار تعمدی در کار است تا مدیران ارشد استقلال هر روز بین هواداران تیم بیشتر جایگاه خود را از دست بدهند. مسخره‌تر اینکه انگار خود آنها نیز بیش از دیگران مشغول دامن زدن به همین نارضایتی‌ها هستند!

رحمتی و پدیده

صبح بود که هواداران استقلال با خبری مواجه شدند که برای بخش اعظم‌شان حکم یک خبر خوب را داشت! ابتدا بدنساز مهدی رحمتی در استوری خود در اینستاگرام، پیوستنش به یک تیم جدید را تبریک گفت. بعد شایعات پیوستن مجیدی به پدیده همه‌جا را پر کرد و بعد هم مدیرعامل پدیده خبر را تکذیب کرده و گفت این خبر صحت ندارد.

ظهر بود که داوود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پدیده در مصاحبه با یک تلویزیون اینترنتی، تاکید کرد که مدیرعامل از ماجرا بی‌خبر است و مذاکرات با رحمتی به سرانجام رسیده و این بازیکن با پدیده تمام کرده.

این خبر همزمان شد با درج شایعه‌ای درمورد جدایی حسینی و پیوستنش به پرسپولیس و بعد هم شایعه اینکه رحمتی با پدیده توافق کرده، اما از آنها وقت خواسته! همه این شایعات از در و دیوار می‌بارید و هوادار استقلال نمی‌دانست کدامش را باور کند.

قصه حسین حسینی

اما آتش بعدی در اردوگاه استقلال را یک پرسپولیسی روشن کرد. این علیپور، مهاجم پرسپولیس بود که در یک استوری بحث‌برانگیز، عکسی از خود و هم‌تیمی‌هایش منتشر و حساب کاربری حسینی را روی عکس تگ کرد و با گذاشتن چند آیکون بمب درحال انفجار، این‌گونه وانمود کرد که حسین حسینی قصد پیوستن به پرسپولیس را دارد. عکس استوری او در صفحات مجازی دست به دست هم داد تا هواداران استقلال که هنوز در شوک خبر جدایی رحمتی بودند، حالا با ترس جدایی همزمان حسینی هم مواجه شوند.

علیپور استوری‌اش را بعد از اینکه به‌خوبی در فضای مجازی دیده شد، بست اما حاشیه بعدی از راه رسید. اینکه در فضای مجازی عکس‌هایی از بیوی اینستاگرام حسین حسینی پخش شد که زیر آن نوشته بود: حسینی قلب آبی را از «بیو»اش برداشت! همین یک خبر کذب کافی بود تا فضای مجازی حسابی به هم بخورد و همه فکر کنند حسینی با پرسپولیس تمام هم کرده، درحالی که ادمین‌های فضای مجازی استقلال حسابی مشغول جنب‌وجوش بودند تا به هواداران آشفته استقلال ثابت کنند حسینی اصلا در بیواش قلب آبی نداشت!

نکته مضحک و تلخ قصه اینجا بود که هواداران استقلال در فضای مجازی برای دانستن خبر درست در این مورد به در و دیوار می‌زدند اما نه حسینی خبر را تکذیب کرد و نه باشگاه استقلال! انگار حسینی هم بدش نمی‌آمد این وسط برای هوادار استقلال و باشگاه خودنمایی کند! ماجرا تا شب ادامه پیدا کرد و کار به رمزگشایی از پیج‌های فیک و اصلی برادر او هم کشیده شد! سکوت خبری مسئولان استقلال هم ادامه داشت و اصلا برایشان مهم نبود که هواداران تیم در چه وضعیتی هستند.

استراماچونی و خبر عجیب و غریب خلیل‌زاده

استقلالی‌ها برای تکمیل شدن حال و هوای خراب خودشان فقط خلیل‌زاده را در هیات‌مدیره کم داشتند که برای خودنمایی مصاحبه کند و از کنسل شدن ماجرای استراماچونی با استقلال خبر بدهد. همزمانی خبر نیامدن مربی ایتالیایی با خبرهای دیگر، نفت دیگری بود که روی آتش هواداران عصبی استقلال ریخته شد!

دست‌کم اعضای هیات‌مدیره استقلال برخلاف مسئولان باشگاه آنقدر سرعت عمل داشتند که سریع این خبر نسنجیده را تکذیب کنند. ابتدا این سعادتمند بود که با یک مصاحبه آرامش‌بخش توانست جو را آرام کند و خبر کنسل شدن قرارداد استراماچونی را تکذیب کرد. بعد از او کامران منزوی بود که در بخش خبری شبکه خبر این خبر را تکذیب کرد تا دست‌کم بعد از مدت‌ها صدای دو مسئول استقلال شنیده شود. در تمام این جنجال‌ها هیچ خبری از فتحی، مدیرعامل استقلال نبود ضمن آنکه علی خطیر هم مثل هفته‌های قبل روزه سکوت گرفته و اصلا برایش مهم نیست که این خبرها را تکذیب کند.

سرانجام خبر دیگری منتشر شد که از حضور مربی ایتالیایی در روز شنبه در تهران خبر می‌داد. خبری که البته هنوز نمی‌شود خیلی درموردش مطمئن بود.

شایعه درمورد حال خراب خطیر

این وسط شایعه دیگری هم منتشر شد که خیلی به سطح فضای مجازی کشیده نشد، اما با دقت به گوش خبرنگاران حوزه استقلال «رسانیده» شد! اینکه علی خطیر به این علت در باشگاه دچار افت فشار و سرگیجه و کارش به اورژانس کشیده شده که استراماچونی در تماسی از نیامدنش به استقلال خبر داده!

فارغ از اینکه این خبر صحت دارد یا نه، باید به این اشاره کرد که رساندن خبر به گوش خبرنگاران حوزه هم مشکوک و بودار است!

تداوم جذب بازیکنان متوسط

سال قبل که پندار توفیقی با جاروبرقی بازیکنان متوسط را برای استقلال جذب کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد این سیاست شکست‌خورده امسال هم تکرار شود. با این همه استقلال تا امروز غیر از مذاکره با بازیکنان متوسط، کار جدیدی نکرده. دیروز هم صحبت از حضور مسعود ریگی، هافبک ۲۸ ساله پدیده در استقلال بود که با هر متر و معیاری نه جوان است و نه اسم و رسمی دارد که به کار استقلال بیاید!

سرنوشت تلخ استقلال در فصل جدید

حتی خوشبین‌ترین هواداران استقلال هم نمی‌توانند باور کنند که وضع آبی‌پوشان امسال رو به بهبود باشد. در شرایطی که باشگاه درگیر جنگ‌های داخلی قدرت و اختلافات شدیدی است که استعفای چند معاون و مسئول را در پی داشته و بازیکنان کلیدی فصل قبل نیز همه درحال جدا شدن هستند یا از تمدید قرارداد خودداری می‌کنند، خیلی نمی‌شود به اوضاع تیم خوشبین بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبرپیوستن رحمتی نه مجیدی

    • مهدی ملکی

      خواهشا چرت نگید. این حالت نوشتنو من میگم روحیه خراب کردن هواداران استقلال این نوشترو هرکی نوشته یک پرسپولیسی سنگین که میخواد روحیه هواداراو خراب کن وجنگ روانی راه بندازه .خواهشا متن بکسی بدید بنویسه که بی طرف باشه جوری نوشته ادم میخوانه میفهمه که نویسنده از این نوشتن خوشحال

    • hamid

      وقتی مدیر عامل هیت مدیره ازعوامل لنگ باشند وضع بهتراز این نمیشه

    • بدون نام

      عاقبت کیسه کشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج