جاباما
۸۷۳۹۹۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

کیهان: ادعا‌ها درباره «پرستو» دروغ محض بود

سخنگوی کارگزاران درباره اقدام محمدعلی نجفی به قتل همسر دوم خود گفت:‌واقعیت این است که انسان‌های بزرگ ممکن است اشتباه‌های بزرگی داشته باشند.

روزنامه کیهان نوشت: سخنگوی کارگزاران درباره اقدام محمدعلی نجفی به قتل همسر دوم خود گفت:‌واقعیت این است که انسان‌های بزرگ ممکن است اشتباه‌های بزرگی داشته باشند.

مرعشی در گفت‌وگو با کارگزاران گفت: ارزیابی من این است که آقای نجفی با توجه به شرایطی که خودشان از آنها اطلاع داشتند، نباید پست شهرداری را می‌پذیرفتند. ما در آن زمان بنا نداشتیم در احوالات شخصی ایشان تفحص کنیم. به عقیده من مهم‌ترین اشتباه زندگی ایشان، پذیرش مسئولیت شهرداری تهران بود. در شرایطی که ایشان از نهادهای امنیتی هشدارهای لازم را دریافت کرده بودند.

وی می‌افزاید: صحبت‌هایی از حضور زنی در زندگی ایشان بود. خبر اولیه توسط یکی از نهادهای امنیتی مطرح شده بود، ما جلسه تشکیل دادیم و از ایشان سؤال کردیم و ایشان تکذیب کردند. ما هم تکذیبیه ایشان را مبنا قرار دادیم. ببینید! نه من، بلکه همه روی حضور ایشان در منصب قدرت اتفاق‌نظر داشتند، فقط آقای کرباسچی با شهردار شدن دکتر مخالف بودند.

مرعشی گفت: خیلی زود مشخص شد که آقای نجفی در مخمصه بزرگی افتاده است. مخمصه‌ای دونفره که یک سوی آن خانم میترا استاد بود و سوی دیگر آقای دکتر؛ ازدواجی که از ابتدا به صلاح هیچ‌کدام نبود. هر دو متوجه اشتباه‌شان شده بودند اما من نمی‌دانم چرا آقای نجفی از هیچ‌کس کمک نخواستند یا تلاش نکردند که مشکل را به شیوه‌های بهتری حل کنند.

وی همچنین گفته است: در زمان استعفای نجفی مسائل پشت‌پرده برای همه روشن شده بود. اختلاف‌نظری بین شورا پیش آمده بود. ما معتقد بودیم باید تمرکز را بر بیماری آقای نجفی بگذاریم و این درحالی بود که برخی دیگر اصرار داشتند باید کمپین نه به استعفا راه‌اندازی شود و به ماندن ایشان اصرار ورزید.(!)

آنچه در میان اظهارات کسانی چون مرعشی و کرباسچی روشن می‌شود، این است که نهاد امنیتی، نسبت به گرفتاری نجفی و فقدان صلاحیت وی هشدار داده بود. بر همین اساس نیز وزارت کشور، با شهرداری نجفی مخالفت کرد اما با پافشاری و اصرار آقای روحانی مجبور به تأیید و حکم شهرداری نجفی شد.

این روند، پاسخ به یک دروغ بزرگ است و آن اینکه برخی افراطیون مدعی اصلاحات مدعی شده بودند مقتول، پرستو بوده است. این تعبیر در این‌باره عامل بررسی‌های امنیتی برای جمع‌آوری اطلاعات یا تخریب حیثیتی سوژه موردنظر به کار می‌رود.

اگر واقعاً مقتول «پرستو»ی فلان نهاد امنیتی بود، آیا همان نهاد امنیتی پیشاپیش هشدار می‌داد و مهره ادعایی را لو می‌داد و می‌سوزاند؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه اشتباهتو قبول نکنی و بخای با موضوعات مطرح شده دیگه بندازیش گردن دیگران اسش چیه٠

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کیهان هروقتی چیزیو میگه دروغ بوده بدونید که صددرصد راست بوده

    • بدون نام

      نهاد امنیتی وزارت اطلاعات یا نهاد امنیتی آقای طائب؟

    • Masoud Nasiriyan

      سریال آغازاده و خفاش شب تمام از این به بعد پرستو شروع شد مواظب باشین یک بار دیدید مادر بزرگها هم پرستو از آب درآمدن

    • نگار

      ایشون بعد ازاستعفا با خانم استاد ازدواج کردن !بعدش پرستو دیگه شاخ ودم داره آقا؟ راضی نبوداز زندگیش طلاق میگرفت میرفت مگه عشق زوری میشه؟ مرحومه چوب طمعش را خورد.خوب نیست نون نجفی را خوردن حلیم دیگران راهم زدن.اسرار خانه شوهر واختلافات فی مابین را دراختیار حزب مخالف قرار دادن وخیلی مسائل دیگر ...در قاموس ما خیانت است شاید در قاموس شما شرافت است.سایت انصاف نیوز چنان ذوق زده بود که نگو نه پرس!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میترا استاد یک پرستو بود والسلام

      • بدون نام

        پیرمردها اگه هرزه نباشند لازم نیست از پرستوها بترسند

    • مش قاسم

      با توجه به نظر کیهان پروژه پرستو صحیح هست.

    • بدون نام

      پس آقای شریعتمداری ، قضیه شنود و انتقال مکالمات آقای نجفی به خانم استاد را چطور توجیه می کنید!؟

    • بدون نام

      راست میگی!؟ تو موقعی که طرف کشته شد صدات در نیومد کاش ما علت این را میدونستیم ...

    • بدون نام

      هر چیزی که توسط کیهان تکذیب شود یعنی حقیقت محض .اینو تجربه ثابت کرده

    • آرام

      لعنت بر بازی کثیفتون اشغالهای ضعیف

    • بدون نام

      تو از کجا میدونی

    • داودی نژاد

      دیگه سوخته بودکه لوداد

    • رهگذر

      خخخخخخ استدلالت برای پرستو نبودن تو حلقم

    • بدون نام

      وقتی روو موضوعی انقدر تاکید میکنن، با زبان یس زبانی میخوان اون مورد رو پر رنگ کنن تووجامعه! موضوعات مهم تر هست، شماها به پرستو بازیتون برسید، ما هم ارزو میکنیم مخالفان ایران و ایرانی هرچه زودتر نسل کشی بشن.مخصوصا امثال تو

    • بدون نام

      اگرواقعا این کثافت بازی ها وجودداشته!لعنت برتمام اونایی که این کثافت بازیا رودرست کردن که نتیجش بشه ریختن خون یک انسان.لعنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج