جاباما
۸۷۴۰۰۵
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

تغییر دوباره لوگوی فایرفاکس؛ خداحافظی با روباه

شرکت موزیلا روز گذشته از لوگوی جدیدی رونمایی کرد که قرار است به‌عنوان لوگوی اصلی برای محصولات مهم این شرکت انجام وظیفه کند. این شرکت به غیر از مرورگر فایرفاکس ، ابزار مدیریت رمز عبور Lockwise، سرویس اشتراک‌گذاری فایل Send و ابزار امنیتی Firefox Monitor را ارائه می‌دهد.

دیجی‌کالا مگ: شرکت موزیلا روز گذشته از لوگوی جدیدی رونمایی کرد که قرار است به‌عنوان لوگوی اصلی برای محصولات مهم این شرکت انجام وظیفه کند. این شرکت به غیر از مرورگر فایرفاکس ، ابزار مدیریت رمز عبور Lockwise، سرویس اشتراک‌گذاری فایل Send و ابزار امنیتی Firefox Monitor را ارائه می‌دهد.

تغییر دوباره لوگوی فایرفاکس؛ خداحافظی با روباه

در لوگوی اصلی مربوط به تمام محصولات، اثری از روباه معروف دیده نمی‌شود و صرفا دم آتشین آن باقی مانده است. لازم به ذکر است که لوگویی که در تصویر اصلی این مطلب مشاهده می‌کنید، مربوط به کلیت برند فایرفاکس است و در لوگوی مرورگر همچنان روباه وجود دارد. در ادامه می‌توانید لوگوی دیگر محصولات موزیلا را مشاهده کنید که از لحاظ طیف رنگی مشابه یکدیگر هستند ولی از اشکال مختلفی بهره می‌برند.

تغییر دوباره لوگوی فایرفاکس؛ خداحافظی با روباه

به غیر از موضوع لوگوها، موزیلا نشان داده که هیچوقت از تغییر نمی‌ترسد و به‌عنوان مثال بعد از اینکه فایرفاکس برای مدت‌ها نسبت به اصلی‌ترین رقیب خود یعنی گوگل کروم حرف زیادی برای گفتن نداشت، حالا بار دیگر از ویژگی‌های جذاب و قابل توجهی بهره می‌برد و مرتبا ویژگی‌های مهمی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. موزیلا چند سال قبل تلاش کرد که یک سیستم‌عامل اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند توسعه دهد که در این زمینه و تعدادی از پروژه‌های دیگر شکست خورد ولی حالا به‌نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد حول محور حفظ حریم خصوصی، امکانات بیشتری را برای محصولات خود مانند مرورگر فایرفاکس ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضا کشاورزی

      لوگوی فایر فاکس روباه نیست
      پاندای سرخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج