جاباما
۸۷۴۰۶۲
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

ابرقهرمان‌های جذابی که دل تارانتینو را بردند

کارگردان سرشناس هالیوود از فیلم‌های ابرقهرمانی مورد علاقه‌اش گفت و "ثور: رگناروک" را به شدت تحسین کرد.

ایران آرت: وقتی فیلم‌های کوئنتین تارانتینو را می‌بینید به هر شیوه‌ای که تصور کنید در آن‌ها عناصری وجود دارد که نشان می‌دهد او به همان اندازه که استاد فیلمسازی است، طرفدار بزرگ سینماست. و در حالی که این روزها برای تمام کردن نهمین فیلمش یعنی "روزی روزگاری در آمریکا" سرش خیلی شلوغ بود اما زمانی پیدا کرد تا در یک ماراتون فشرده به فیلم دیدن بپردازد. او در گفت‌وگو با مجله امپایر اعتراف کرد که وقتی نوبت به فیلم‌هایی می‌رسد که از روی کمیک‌بوک‌ها اقتباس شده‌اند کمی از مرحله پرت است. در سال‌های اخیر خروجی فیلم‌هایی که از روی کمیک‌بوک‌ها ساخته شدند و پرده سینماها را تسخیر کردند و تبدیل به موفقیت‌های بزرگ شدند زیاد بوده است.

ابرقهرمان‌های جذابی که دل تارانتینو را بردند

به هر حال تارانتینو هم اخیرا درگیر فیلم‌های مربوط به جهان مارول شده است. تارانتینو به همان دلیلی خودش را غرق در فیلم‌های مارول کرده است که بقیه ما هم این روزها درگیرش هستیم: اینکه برای دیدن "انتقام‌جویان: پایان بازی" آماده شویم.

کوئنتین تارانتینو به امپایر گفته است: "فکر می‌کنم تنها فیلم‌های سینمایی که اقتباس از کمیک‌بوک‌ها بودند و سال گذشته در سینما آنها را دیدم "زن شگفت‌انگیز" (واندروومن) و "پلنگ سیاه" (بلک پنتر) بودند. اما از حدود چند هفته قبل شروع کرده‌ام به دیدن چند تا از فیلم‌های جهان سینمایی مارول تا بتوانم بعدتر فیلم "انتقام‌جویان: پایان بازی" را ببینم. آخرین فیلمی که دیدم "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" بود و فیلم بعدی که خواهم دید "دکتر استرنج" است."

به گزارش مجله دیجی کالا، درست مثل خیلی از طرفداران جهان سینمایی مارول تارانتینو هم موضع همدلانه‌ای نسبت به اپرای حماسی و فضایی تایکا وایتیتی یعنی فیلم "ثور: رگناروک" دارد. او به امپایر گفته است: "عاشق فیلم شدم. از زمان "انتقام‌جویان" تا به حال محبوب‌ترین فیلم من از این سری است. فیلمی که رویم تاثیر زیادی گذاشت."

ابرقهرمان‌های جذابی که دل تارانتینو را بردند

فیلم "ثور: رگناروک" محصول سال ۲۰۱۷ است. کریس همسورث در آن نقش ثور را بازی می‌کند. فیلم داستان ثور را از جایی روایت می‌کند که در یک جزیره زندانی شده است و باید با زمان مبارزه کند تا خیلی زود به آزگارد بازگردد و رگناروک را متوقف کند. چیزی که ممکن است باعث نابودی جهان او شود و در دستان یکی از شریرترین موجودات جهان قرار گرفته است.

منتقدان هم نسبت به فیلم "ثور: رگناروک" نظر خوشی دارند و فیلم در سایت متاکریتیک امتیاز ۷۴ از ۱۰۰ را کسب کرده است. آنها معتقد بودند که بازی کریس همسورث از اسم نقش فراتر رفته است و شوخ‌طبعی او که خیلی استادانه در این نقش آن را به کار می‌بندد باعث می‌شود که حس ملایمی در این فیلم به وجود بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازی همسورث فراتر رفته یعنی خوبه بوده به نظرشون ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج